Leonardo | ФОТО
Дата и час: Пет Мар 29, 2024 1:42 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 49 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: развитие на технологиите и отражението им в/у безопаснос
МнениеПубликувано на: Пет Окт 04, 2013 8:08 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Апр 23, 2006 6:04 pm
Мнения: 1183
Местоположение: Велико Търново
Име: Ивелин Калушков
Angel_Sim написа:
При асиметричен колапс ION кълве с 45 градуса (точно колкото стандарта изисква) ION2 вече кълве на 65 градуса - има нема с 50% повече. При челен колапс ION е абсолютно безпроблемен - точно както стандарта изисква. ION2 вече има тенденция да прави подкови, някои от които водят до съществено закъснено възстановяване на нормален полет.


Абе не че нещо ама къде ги намираш тези тестове? От това което съм гледал като тестове на Йон 2 - има само едно В и то е на 75% колапс на спийд система (като цяло е кофти да летиш само на 25% с което и да е крило). Още повече преди месец имах ученик точно с Ион 2 който дърпаше колапси по задача - шибаното крило се възстановяваше преди да успея да му кажа да пусне колана.

Както и да е не го приемай като заяждане, просто и аз съм чел тестовете и ми е интересно откъде я черпиш тази информация.
Като цяло мисля че залитането по стриктно четене на спецификации и тестове и обратното - абсолютно пренебрегване на спецификации и тестове са еднакво нездравословни. Това е като да си избираш крило по максималните скорости в каталозите!
Не забравяйте че крилата се тестват в "стерилни" условия за стандартни ситуации - комбинацията на стандартна ситуация + елементарна термична турболенция може да направи всичко много по-различно от тестовете.
В ротора и 1-чките са 3-ки :)

Като цяло при сертифицирането едно крило или влиза в класа си или не! Средно положение няма. Ако има особености се пишат допълнителни бележки.
По-принцип под-класовете като ниско - високо 1-2 винаги са били неофициални!!!! Ако крилото изкара дори и един параметър 1-2 - то е клас 1-2.
Крило което е изкарало по всички параметри 1 само на излизане от уши примерно да е изкарало 1-2 няма да се отрази кой знае колко на летателните усещания - това е просто единичка на която са и меки ушите и затова е с друго име в таблиците за сертификации!

_________________
"Успехът не е траен, провалът не е окончателен, важна е волята да продължиш напред!" - сър. Уинстън Чърчил

Independence Dragon 3 M (бяло, черно, червено)/Advance Impress 2+
Aerodyne Massai M (червено, жълто, оранжево)/Advance Impress 2+
Advance Omega 8 - 27 (бяло, жълто, зелено)/Advance Impress 2+

Advance Omega X-Alps - 25 (зелено, бяло, синьо)/Advance Impress 2+

Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -0 
 
 Заглавие: Re: развитие на технологиите и отражението им в/у безопаснос
МнениеПубликувано на: Пон Окт 07, 2013 10:59 am 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Някои производители като Sky Paragliders продължават да правят новите си крила по "старата" технология и резултатите никак не са лоши :wink: - http://ziadbassil.blogspot.cz/2013/08/sky-atis-4.html

P.S. Един обзор от Coupe Icare 2013 на Ziad Bassil за очакваните крила през следващия сезон - http://ziadbassil.blogspot.cz/2013/09/s ... -2014.html

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: развитие на технологиите и отражението им в/у безопаснос
МнениеПубликувано на: Съб Окт 19, 2013 9:50 am 
Offline

Регистриран на: Съб Мар 13, 2004 9:40 pm
Мнения: 68
Малко размисли на Зиад след 21 години летене и 148 парапланера :) Thoughts of nothingness 18.10.2013 http://ziadbassil.blogspot.com/


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: развитие на технологиите и отражението им в/у безопаснос
МнениеПубликувано на: Нед Окт 20, 2013 12:36 am 
Offline

Регистриран на: Сря Сеп 08, 2010 3:16 pm
Мнения: 277
Местоположение: София
Име: Боян Евстатиев
Баси... не му четох все още размислите на тоз ама...20 години летене, 140 парапланера...Сменял е по 7 крила на година средно! По крило на месец-два...

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 49 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов