SkyNomad
http://forum.skynomad.net/

развитие на технологиите и отражението им в/у безопасността
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=18&t=7013
Страница 4 от 4

Автор:  Viper_Weasel [ Пет Окт 04, 2013 8:08 pm ]
Заглавие:  Re: развитие на технологиите и отражението им в/у безопаснос

Angel_Sim написа:
При асиметричен колапс ION кълве с 45 градуса (точно колкото стандарта изисква) ION2 вече кълве на 65 градуса - има нема с 50% повече. При челен колапс ION е абсолютно безпроблемен - точно както стандарта изисква. ION2 вече има тенденция да прави подкови, някои от които водят до съществено закъснено възстановяване на нормален полет.


Абе не че нещо ама къде ги намираш тези тестове? От това което съм гледал като тестове на Йон 2 - има само едно В и то е на 75% колапс на спийд система (като цяло е кофти да летиш само на 25% с което и да е крило). Още повече преди месец имах ученик точно с Ион 2 който дърпаше колапси по задача - шибаното крило се възстановяваше преди да успея да му кажа да пусне колана.

Както и да е не го приемай като заяждане, просто и аз съм чел тестовете и ми е интересно откъде я черпиш тази информация.
Като цяло мисля че залитането по стриктно четене на спецификации и тестове и обратното - абсолютно пренебрегване на спецификации и тестове са еднакво нездравословни. Това е като да си избираш крило по максималните скорости в каталозите!
Не забравяйте че крилата се тестват в "стерилни" условия за стандартни ситуации - комбинацията на стандартна ситуация + елементарна термична турболенция може да направи всичко много по-различно от тестовете.
В ротора и 1-чките са 3-ки :)

Като цяло при сертифицирането едно крило или влиза в класа си или не! Средно положение няма. Ако има особености се пишат допълнителни бележки.
По-принцип под-класовете като ниско - високо 1-2 винаги са били неофициални!!!! Ако крилото изкара дори и един параметър 1-2 - то е клас 1-2.
Крило което е изкарало по всички параметри 1 само на излизане от уши примерно да е изкарало 1-2 няма да се отрази кой знае колко на летателните усещания - това е просто единичка на която са и меки ушите и затова е с друго име в таблиците за сертификации!

Автор:  Красьо [ Пон Окт 07, 2013 10:59 am ]
Заглавие:  Re: развитие на технологиите и отражението им в/у безопаснос

Някои производители като Sky Paragliders продължават да правят новите си крила по "старата" технология и резултатите никак не са лоши :wink: - http://ziadbassil.blogspot.cz/2013/08/sky-atis-4.html

P.S. Един обзор от Coupe Icare 2013 на Ziad Bassil за очакваните крила през следващия сезон - http://ziadbassil.blogspot.cz/2013/09/s ... -2014.html

Автор:  iv_ko [ Съб Окт 19, 2013 9:50 am ]
Заглавие:  Re: развитие на технологиите и отражението им в/у безопаснос

Малко размисли на Зиад след 21 години летене и 148 парапланера :) Thoughts of nothingness 18.10.2013 http://ziadbassil.blogspot.com/

Автор:  Xaoc [ Нед Окт 20, 2013 12:36 am ]
Заглавие:  Re: развитие на технологиите и отражението им в/у безопаснос

Баси... не му четох все още размислите на тоз ама...20 години летене, 140 парапланера...Сменял е по 7 крила на година средно! По крило на месец-два...

Страница 4 от 4 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/