SkyNomad
http://forum.skynomad.net/

Без Enzo 2 на PWC в Мексико
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=18&t=7237
Страница 2 от 3

Автор:  ppountchev [ Сря Фев 05, 2014 11:11 pm ]
Заглавие:  Re: Без Enzo 2 на PWC в Мексико

Знаеш ли прав си, затова го продадох. Взех си един Yak. Чух от сигурен източник че не кравати.

Автор:  THE KITE [ Чет Фев 06, 2014 10:35 am ]
Заглавие:  Re: Без Enzo 2 на PWC в Мексико

:lol: :lol: :lol: Angele vzemi da letish na Deltaplaner ili na A320 za koito mi napisa cql roman te sa sigornost ne praviqt kravati ,ama pa se troshat :lol: :lol: :lol: :lol:

Автор:  Тихомир [ Чет Фев 06, 2014 7:53 pm ]
Заглавие:  Re: Без Enzo 2 на PWC в Мексико

ЕЙ няма да обиждаш А320

Автор:  THE KITE [ Чет Фев 06, 2014 8:52 pm ]
Заглавие:  Re: Без Enzo 2 на PWC в Мексико

Tihomire Tiho moliq ne sam obidil nishto i nikoi :twisted:

Автор:  THE KITE [ Чет Фев 06, 2014 8:54 pm ]
Заглавие:  Re: Без Enzo 2 на PWC в Мексико

Без Enzo 2 на PWC в Мексико be temata a pak go dokarahme do kade :?: do tova che sam obidl A320(koeto ne sam ) tova ne paraplaneristki forum a moabetchinica :lol: :lol: poslednoto e kam ovajemite moderatori .......................

Автор:  Angel_Sim [ Пет Фев 07, 2014 1:32 am ]
Заглавие:  Re: Без Enzo 2 на PWC в Мексико

Неразбран съм пак... за туй ще го кажа по просто...кур за левски.

Автор:  THE KITE [ Пет Фев 07, 2014 10:47 am ]
Заглавие:  Re: Без Enzo 2 на PWC в Мексико

Eheee sega i Apostola shtom psuvash nema opravia...

Автор:  ЛюбоМ [ Пет Фев 07, 2014 11:17 am ]
Заглавие:  Re: Без Enzo 2 на PWC в Мексико

Angel_Sim написа:
По принцип аз гледам тея тестове http://www.dhv.de/web/en/safety/safety-tests/ltf-a-and-b-class-saftey-check-part-1/
За твойто крило пише, че си вързва - кравати системно. При твоя инцидент ти имаше ли крават? Колко? И ако е така защо мислиш че кравата е причинен от пилотска грешка, а не от тъпо крило - както в прав текст казва теста на DHV?



Удивен съм, че някой е сложил "-" на този изключително полезен коментар. Преди години получавах 4 списания за парапланеризъм, в някои от които редовно се публикуваха резултати от тестове на нови крила (сега остана само Thermik). Това, което не ми харесва там е, че оценките се движат от "добро" до "отлично", почти никаква критика - очевидно не искат да губят рекламодатели.
Връзката, която посочва Ангел е много полезна, надали тестове и оценки могат да са по-пълни и обективни.
Аз лично съм привърженик на Skywalk в горния сегмент на EN B, и намерих тук полезна информация за Chili 2 и Chili 3.

Автор:  HAWK [ Пет Фев 07, 2014 11:15 pm ]
Заглавие:  Re: Без Enzo 2 на PWC в Мексико

Незнам дали и вие гледате в момента лайвтракинга,ама Ясен избива рибата с един Niviuk Icepeak 6!
ДАВАЙ МАШИНООООООООО :)

Автор:  Ясен Савов [ Съб Фев 08, 2014 2:17 am ]
Заглавие:  Re: Без Enzo 2 на PWC в Мексико

Да, днес доста ги изпреварих и спечелих, но "неофициално" (Ензо 2...). От Бразилия насам съм в супер форма, дано и лятото имам парички да се състезавам, вярвам че вече съм напипал правилния баланс в летенето както никога преди; очаквайте продължение:)

В същото време обаче какво става тук! Изглежда че и Бумеранзите, и Айспиците ще бъдат дисквалифицирани заради измами с крилата! Докато всички демонизираха Озон за техния грях с изходящия ръб, Озон реално бяха манипулирали техническите параметри на крилото си само в сивата зона на правилата (с параметър за който няма уточнен толеранс). В същото време, незабелязвани от никого досега, Нивиук и Джин изглежда са нарушили правилата в абсолютен смисъл, за неща за които има абсолютни и стриктни правила, сиреч в черната зона са. Какво изглежда са направили? Ами лоуд теста на Нивиук изглежда е за по-ниски килограми (не съм сигурен дали и двата размера горят), а Джин излезе най-голям наглец като се оказа че е давал и продавал крила с 3.5см по-дълги Б върви - с други думи, за EN теста е пратил крило тримувано с 3.5см по-забавено! Утре предстои да видим дали от тези фирми ще успеят да се спасят от дисквалификация по някакъв начин в последния момент.

Във всеки случай, излагацията на трите топ фирми стана пълна. Последствията ще са сложни за да спекулирам върху тях тук, но най-важното според мен е че целия този цирк на "грешките" дискредитира END класа в качеството му на състезателен заместител, което за моя радост отваря широко вратата за новия състезателен клас ("CCC") от 2015 година.

Поздрави от Вайе,

Ясен

Автор:  архитекта [ Съб Фев 08, 2014 10:16 pm ]
Заглавие:  Re: Без Enzo 2 на PWC в Мексико

Браво на Ясен! Отново води поне с 5 км само на 26км от финала, макар и извън класирането.
http://new_live.flymaster.net/public/318

Автор:  архитекта [ Съб Фев 08, 2014 10:52 pm ]
Заглавие:  Re: Без Enzo 2 на PWC в Мексико

Фантастично! Ясен финишира за 2ч1м30с на повече от 11км пред групата водена от Stefan WYSS! Колко жалко, че не може да осребри (или позлати по-точно :wink: ) чудесната си форма заради сертификационните недоразумения. Още веднъж : Браво Ясене !

Автор:  HAWK [ Съб Фев 08, 2014 11:08 pm ]
Заглавие:  Re: Без Enzo 2 на PWC в Мексико

"Машината" работи перфектно,браво Ясене-нищо,че не си официално в таска,важното е,че показваш качествата си пред тях!РЕСПЕКТ

Автор:  Ясен Савов [ Нед Фев 09, 2014 3:57 am ]
Заглавие:  Re: Без Enzo 2 на PWC в Мексико

Здравейте пак!

Днес една групичка ме поведе в началото с 1-2км, но набързо ги настигнах, след което веднага се откъснах от тях и накрая спечелих с 11мин пред първия "официален" състезател. 85км за точно 2ч (42.5км/ч) - това е може би най-бързата ми задача някога, въпреки че бях сам, направих няколко грешки, и се занимавах 5мин със забилия ми инструмент.

Само да имам парички да се състезавам, имам усещането че сезон 2014 може да бъде доста специален за мен. Чувствам се сякаш най-после съм се понаучил да летя както трябва:) Да видим как ще продължи.

Поздрави от Мексико,

Ясен

Автор:  Angel_Sim [ Пон Фев 10, 2014 1:04 am ]
Заглавие:  Re: Без Enzo 2 на PWC в Мексико

Ясен Савов написа:
В същото време обаче какво става тук! Изглежда че и Бумеранзите, и Айспиците ще бъдат дисквалифицирани заради измами с крилата! Докато всички демонизираха Озон за техния грях с изходящия ръб, Озон реално бяха манипулирали техническите параметри на крилото си само в сивата зона на правилата (с параметър за който няма уточнен толеранс). В същото време, незабелязвани от никого досега, Нивиук и Джин изглежда са нарушили правилата в абсолютен смисъл, за неща за които има абсолютни и стриктни правила, сиреч в черната зона са. Какво изглежда са направили? Ами лоуд теста на Нивиук изглежда е за по-ниски килограми (не съм сигурен дали и двата размера горят), а Джин излезе най-голям наглец като се оказа че е давал и продавал крила с 3.5см по-дълги Б върви - с други думи, за EN теста е пратил крило тримувано с 3.5см по-забавено! Утре предстои да видим дали от тези фирми ще успеят да се спасят от дисквалификация по някакъв начин в последния момент.

Във всеки случай, излагацията на трите топ фирми стана пълна. Последствията ще са сложни за да спекулирам върху тях тук, но най-важното според мен е че целия този цирк на "грешките" дискредитира END класа в качеството му на състезателен заместител, което за моя радост отваря широко вратата за новия състезателен клас ("CCC") от 2015 година.

Поздрави от Вайе,

Ясен

точно така цирка е пълен след падането на монопола на DHV и то не само в състезателния клас за съжаление. Очевидно отношението на фирмите към сартификацията е как да изментим...за мен от горе изброените циркаджии задължително не трябва да се пропуска и Nova... те са най-големите циркаджии в en-b класа според мен... :lol:

Страница 2 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/