Leonardo | ФОТО
Дата и час: Вто Апр 23, 2024 10:21 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 30 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Събиране на Комисията по крос-кънтри в Сопот
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 24, 2012 12:17 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
На 22-ри Септември в Сопот направихме събрание на Комисията на което се обсъждаха малко повече принципни идеи и концепции от колкото конкретни решения... все пак конкретните решения бяха две:

1. Спортния лиценз на Димитър Вълков се отнема безсрочно и клуб "Дедал" се предлага на следващото ОС за изключване от БНАК. Мотивите за това решение са следните:
- през 2008-ма година Димитър Вълков изпрати на PWCA фалшиво класиране от българската Лига.
- през 2010-та година Димитър Вълков имаше неспортсменско поведение спрямо Ясен Савов.
- през 2011-та и 2012-та година Димитър Вълков извърши последователни и целенасочени действия с цел провалянето на Световния Шампионат на Сопот.
- през 2012-та година Димитър Вълков открадна на пари от двама състезатели под формата на такси участие за тестовото събитие на Световния Шампионат.
- през 2012-та година Димитър Вълков имаше неспортсменско поведение спрямо Ивелин Калушков.
- Димитър Вълков е създателя и представляващия на клуб „Дедал”

Потвърждаване или отхвърляне на това решение предстои да се гласува от УС. Всички документи свързани с него ще бъдат предадени на УС и Димитър Вълков ще има възможността да представи допълнителна информация по случаите и да се защити.

2. Правилата за сформиране на НО се променят по следния начин (ще важат за състезания категория 1 от 2014-та година нататък):
- подреждането за НО се прави на базата на два списъка: първия е WPRS, a втория е според сумата на точките от Лигата и НШ (половината най-добри задачи от състезанията в Лигата и всички задачи от НШ)
- в подреждането за НО се слага един пилот от първия списък, после един пилот от втория списък, после следващия пилот от първия списък и т.н. (без повторения)
- Комисията (по предложение на някой нейн член) има възможност да даде „wildcard” на последния състезател от квотата на България в състезание категория 1

Разбира се има смисъл в тези подреждания да бъдат включени само състезателите които покрият квалификационните изисквания за категория 1 състезания. Следователно състава на НО ще се определя когато излезе WPRS който е определящ за съответното състезание (обикновено е около 2 месеца преди състезанието).

С тази промяна пред всеки един състезател ще има два пътя за достигане до НО - първия е изкачване до челни места във WPRS и втория е изкачване до челни места в Лигата и НШ. Възможността Комисията да избира последния от отбора е с цел да може да се даде възможност на състезател, който при необичайни или извънредни обстоятелства не се класира по механичните правила за сформиране на НО. Възможни сценарии обосноваващи даване на „wildcard”: пилот с изключителен талант, опитен състезател който по лични причини не се е състезавал последната година, но е ценен за отбора, контузия последния сезон и т.н.

Отборът трябва да стимулира конкуренцията и състезателната дейност на състезания в България и на по-силни такива в чужбина, но също така той винаги трябва да бъде отворен за най-добрите!

Освен конкретните решения се изчистиха и някои концепции и стратегии:

Финансирането от страна на БНАК за състезателите ще е по 3 направления:
1. покриване на всички разходи на НО за участия в състезания категория 1 – ще се започне с покриване на разходи за такса участие и транспорт, а в следващи години ще се добавят и други видове разходи до достигане на ситуацията в която ще бъдат покривани всички разходи.
2. покриване на 50% от стойността на конкурентно крило на състезателите от НО – идеята на това е състезателите от НО да имат възможността да летят всеки сезон с ново и конкурентно крило по тяхно предпочитание, като същевременно да се грижат добре за него (то ще си е тяхна собственост).
3. бонуси за показани резултати през сезона (важи за всички състезатели, а не само за тези от НО) – идеята на тези бонуси е те да идват от парите за подготовка, но да отиват само към състезателите които показват резултати и повишават нивото както на България в световната ранклиста, така и на българските състезания (Лигата) и пилоти. Не бихме искали пари за подготовка да се хвърлят на вятъра и да няма резултати срещу тях.

Стратегията по отношение на качеството на състезанията в България ще е:
1. ще се полагат усилия всяка година Националния Шампионат да се комбинира с Шампионата на друга държава от Източна Европа
2. ще се полагат усилия състезанията да са спонсорирани и организирани качествено като същевременно таксите участие да са приемливо ниски за българските състезатели
3. ще се организират няколко пъти в годината семинари за всичко свързано със състезателното летене и седмични лагер-сборове на които да се правят тренировъчни задачи.
4. ще се организира свободна „уикенд-лига” с две групи – източна и западна. За всеки уикенд с хубаво време за източната и западната група ще се обявява място на което желаещите да участват ще се събират и ще си определят задача за деня съвместно. В края на деня ще се прави оценяване по изпратени по e-mail траклогове. Аз лично се ангажирам с оценяването на задачите за едната група (източната или западната няма значение). Трябва още един скорер който да поеме отчитането на другата група.

Разбира се всичко това (по последните две точки) ще е напълно безплатно за всички пилоти.


Върнете се в началото
  Профил    +13 / -0 
 
 Заглавие: Re: Събиране на Комисията по крос-кънтри в Сопот
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 25, 2012 3:03 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Авг 05, 2011 6:21 pm
Мнения: 52
Местоположение: София
Име: Васил Димов
Браво! Това звучи много добре, пожелавам успех! „Уикенд-лига”-та изглежда добър начин да се въвлекат още пилоти в състезателното летене (което в дългосрочен план неминуемо ще произведе повече и по-добри състезатели).

Смятате ли, че има нужда от изграждането на нови или подобряването на съществуващи стартове?


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Събиране на Комисията по крос-кънтри в Сопот
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 25, 2012 3:39 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Сеп 08, 2010 3:16 pm
Мнения: 277
Местоположение: София
Име: Боян Евстатиев
Има голяма нужда да спазваме правилата в нашето летене. Не смея да летя покрай някои хора, защото се държат във въздуха, като че не са чували за правила. Няма правила за въртене на термики, няма правила за склоново разминаване, никога не знаеш тоя насреща ти, да именно срещу теб - защо така се е залетял и какво точно ще му скимне да прави в последния момент, и как да се предпазиш. Бягал съм от термики не веднъж заради подобни изпълнения. Хора, моля ви, основните правила се броят на пръстите на едната ми ръка. Не вярвам да има толкова глупави летящи, които да не успеят да научат 4-5 правила. Основната причина да не ми се участва в състезания е прдставата за много такива летящи, скупчени на едно място, в една термика. Знам, ще кажете, че по състезанията правилата се спазват и т.н... А нима ако не се състезаваме безопасността във въздуха не е важна? Само по време на състезание ли е нужно да се спазват няколкото основни правила, увеличаващи до голяма степен нашата собствена безопасност във въздуха?

Струва ми се не го написах на правилното място това... Но по нянакви асоциации ми хрумна докато четях темата. Искаме да се грижим за развитието на парапланеризма като спорт, за стартове, за повече и по-леснодостъпни условия за летене и организиране на летящи мероприятия. А нали, мисля си аз, отвътре трябва да започнем. Първо самите себе си да пооправим малко, преди да започнем да се блъскаме да оправяме околния свят.

Моля, нищо от написаното от мен да не се приема лично. Не съм имал и нямам намерение да обвинявам, обиждам или засягам никого.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -5 
 
 Заглавие: Re: Събиране на Комисията по крос-кънтри в Сопот
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 25, 2012 4:03 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
да "оправим" околния свят е твърде амбициозно... :wink:

но виж ако се "оправим" ние самите един по един може да се окаже изведнъж че околния свят се е оправил от самосебеси защото ние сме се оправили :)

правилата се обясняват многократно на всеки един ученик. с натрупването на опит той почва да ги спазва лека-полека... няма как да се иска от човек като му кажеш някакво правило и той от раз и без грешки да го спазва! в някои държави учениците, които са на начален етап на обучение, са длъжни да си закачат цветни ленти на сбруята - като видиш че на някой му се ветрее лента отзад да си знаеш че е ученик и може всичко да се очаква от него.

от изграждане и подобряване на стартове има сериозна нужда! ето няколко примера:
на Шумен трябва оправяне на северния старт и нов западен старт
на Кюстендил трябва да се направи североизточен старт
на Витоша трябва да се направи нов или да се подобри драстично северозападния старт
на Брестовица трябва да се разшири старта да позволява повече северна посока
около Сопот трябва да се направи голям старт за северна четвърт
около Враца трябва да се направи старт за север-северозапад
и т.н.

ако се задълбаем ще излезе че във всеки летателен район има много какво да се прави по стартовете и просто трябва един по един да ги правим...


Върнете се в началото
  Профил    +5 / -1 
 
 Заглавие: Re: Събиране на Комисията по крос-кънтри в Сопот
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 26, 2012 8:28 am 
Offline

Регистриран на: Пон Дек 12, 2005 12:04 pm
Мнения: 478
Местоположение: Sofia
Име: Петър Гаврилов
Даниеле,
не знам в какъв състав се е събрала Комисията, но това което сте решили ми се вижда много добро и разумно начало - по всички точки. Сега остава да се полагат целенасочени усилия за постигането на задачите, които сте си поставили. Според мен, повече усилия ще са нужни при състезанията от Лигата и НШ. Това за уикенд-лигата звучи като отлична идея.
Според мен, поддръжката и изграждането на нови стартове е работа на отделните клубове, които могат да искат (и получават) подкрепа от БНАК, ако задачата е твърде амбициозна. Освен това, за стартовете могат да се ангажират и общини и други местни фактори (туристически организации, хотели и т.н.) ако те искат разбира се.

_________________
**********************
low riders team - we are low, but slow :)


Върнете се в началото
  Профил    +2 / -1 
 
 Заглавие: Re: Събиране на Комисията по крос-кънтри в Сопот
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 26, 2012 11:20 am 
Offline

Регистриран на: Сря Сеп 05, 2007 10:44 am
Мнения: 457
Местоположение: София, etc.
Радвам се че във Форума одобрявате решенията и визията ни. Както се радвах и когато другите членове на Комисията одобриха моята визия и моите предложения, които в частност бяха:

- Уикенд лигата
- Новите правила за сформиране на НО
- Новата логика за финансиране/насърчаване на състезателите в БГ (гореописаните от Даниел три направления на финансиране), която би трябвало да стане възможна в следствие на очакваното засилено финансиране от страна на Министерството на Спорта през следващия сезон (следствие от двете ни Европейски титли този сезон)

Даниел е написъл добър текст обяснение, но аз бих искал да разясня някои неща от моя замисъл които той не е пояснил:

Първо, за Уикенд Лигата замисълът е не просто да се правят задачи "competition light" за отделни състезатели, а и да има преди всяка задача задълбочен брифинг от друго естество, по-скоро като за отбор, по-задружно. Този брифинг би било добре да се води от най-опитните и запознати с даденото място и терен пилоти. Идеята е тези пилоти да помогнат на другите, споделяйки опита си и обсъждайки с тях терена по задачата, времето в конкретния ден, възможни печеливши линии, печеливши височини на летене на конкретни места, общи стратегии, и т.н. Естествено, всеки би могъл да споделя, пита, и т.н. Подчертавам че тази лига е замислена като неформална и всичко ще се прави не толкова за да се отчита кой какви точки ще направи, а за да може да се концентрира енергията на пилотите в някакво общо развитие, да се учим един от друг и да летим заедно. Надявам се че вкусвайки от Уикенд Лигата, много уикенд пилоти ще добият вкус и за по-сериозни състезания, ще оценят стойността и кефа да летиш по задачи с приятелите си и да се учите едни от други, да растете заедно и след тва да си лафите за всичко на по биричка примерно. В същото време обаче, нищо не ни пречи да си поддържаме и общо класиране, например взимайки петдесетте процента най-добри задачи на всеки участник, да става играта.

Второто нещо което бих искал да разясня е 50-процентовото спонсорство за крила с което БНАК ще спонсорира пилотите от Нац. Отбор. Тук е важно да отбележа че ако тази схема заработи, то пилотите заслужили да се възползват от нея биха могли да вложат едни първоначални 50%, и длед това на края на сезона да продават крилото на половин цена. Следващия сезон влагат същите свои пари които са взели от предишното в ново крило, като пак взимат 50% спонсорство от БНАК, след това на края на сезона пак го продават още в добро състояние и си взимат своите 50%, и т.н. всеки сезон. В крайна сметка пилотът трябва да вложи само първите 50%, след това всеки сезон БНАК се грижи да не се набутва повече. Единственото условие е да продължава да лети силно, за да бъде в Нац. Отбор. С други думи, ако продължава да показва резултати, и ако се грижи за крилото си (така че да може да го продава горе-долу на половин цена в края на сезона), пилотът ще може да лети всяка година с най-добрите и конкурентни крила без да плаща почти нищо. Но и нещо друго важно: тъй като съм виждал злоупотреби с подобни схеми в един друг национален отбор, при които състезателите използват парите да си "купуват" всъщност спонсорирани крила, които обаче не са реално конкурентни модели, в нашия случай ще е задача на Комисията в началото на всеки сезон да изготвя кратък списък с конкурентните крила за сезона. Ако в по-късен момент в същия сезон излезе друго конкурентно крило, то също може да влезе в списъка. Така конкурентните одобрени модели могат да бъдат 1, 2, 3, 4, 5... Всеки сезон е различно. Уверен съм че особено с помощта на моите лични наблюдения и връзки в спорта, всеки сезон ще можем да избираме най-доброто и само най-доброто. Защото с неконкурентно крило в Нац. Отбор просто няма смисъл.

И третото което исках да поясня: за бонусите. Аз започнах да се състезавам сериозно в Мак Пара, където имахме много добри за индустрията парични бонуси при добри резултати на силни състезания. Та оттам вкусих сладкия стимул на парите и хазарта при състезателното летене. Мисля че сам по себе си работи доста добре при състезатели които са наточени и искат да бият и да продължават да се издържат някакси въпреки битовата реалност, и пак да бият. Но не всички са такива. Затова и стимулът за победи не е основната причина да предложа такива бонуси. Основната причина е че да се състезаваш е много много скъпо за българския стандарт, а да го правиш сериозно, и добре, и с резултати - е почти невъзможно. Ако искаш да си добър, трябва да инвестираш с много време и пари. Та смисълът на бонусите е да покриват поне някаква малка част от тези инвестиции които всеки състезател прави сам. Само че, също като с крилата, с пари ще се спонсорират не туристи, а спортисти. Така че в случая резултатите които искаме от пилотите като класиране са гаранцията че те са най-сериозните и има смисъл да им се помага с оскъдните пари с които разполагаме за тази цел - точно на тях, а не на някой друг. И още нещо: забележете че ще има бонуси както за класиране във FAI ранклистата, така и за класиране в БГ Лигата - това дублиране би стимулирало (поне малко) най-добрите пилоти да участват и бият и в двете схеми, а не само на състезания в чужбина или само в БГ. От трите направления на финансиране, тези бонуси ще бъдат с най-нисък приоритет. Ако останат пари от другите две направления.


Искам да кажа че за мен е удоволствие да работя с останалите членове на тази Комисия - уважавам ги всички, и им благодаря за помощта при ошлайфането на тези мои идеи.

Срещайки това разбиране и разум сред Комисията и вас пилотите, гледам по-оптимистично на бъдещето ни тук. Вярвам че новата схема е разумна и перспективна и би трябвало да помогне на нещата да потръгнат не само със състезанията, а и чрез дифузия и в цялата система. Като печелиш е хубаво да влагаш, и пак да печелиш, и пак да влагаш, и всеки път по малко повече - на английски такъв самозасилващ се кръговрат (като глобалното затопляне, например) се нарича "positive feedback". А дано.


Благодаря. С поздрав,

Ясен


Върнете се в началото
  Профил    +17 / -0 
 
 Заглавие: Re: Събиране на Комисията по крос-кънтри в Сопот
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 26, 2012 9:41 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Май 03, 2010 7:59 pm
Мнения: 440
Име: Георги Джамяров
И нека бъдем конструктивни.
DVD написа :
да "оправим" околния свят е твърде амбициозно...

не толкова ако :
DVD написа :
но виж ако се "оправим" ние самите един по един

Нека да ти напомня че като публична личност която се бори за "оправяне" все още имаш публични задължения . Като например да напишеш доклад за организираното от теб състезание спонсорирано с пари на МФВС отпуснати към БНАК.

Разбирам че "имаш" идеи но по мое лично мнение нов бардак със стари гърли не се прави.

П.С. Нека когато комисията се събира да си назначавате човек който да води протокол. Протокола да се сканира и да се публикува.

Поздрави

_________________
Ссса


Върнете се в началото
  Профил    +6 / -2 
 
 Заглавие: Re: Събиране на Комисията по крос-кънтри в Сопот
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 27, 2012 6:00 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Дек 12, 2005 12:04 pm
Мнения: 478
Местоположение: Sofia
Име: Петър Гаврилов
Това е стар изтъркан от употреба за многобройни случаи лаф, затова да добавим:
Когато броят на "гърлите" е ограничен, дали са нови или стари е малозначителна подрбност :twisted:

По въпроса с докладите и протоколите - наистина е добре БНАК да наблегне на административната работа (било с повече време от страна на доброволците, било със назначен човек) и своевременно качване на протоколи, доклади и отчети на сайта. Изчитането на един отчет със цифри по време на ОС може и да е привидно законно, но всъщност не дава представа за реалното разходване по пера и приходите. Просто ако БНАК иска да добие статут на сериозна организация (което беше и усилие на Ники Калчев, светла му памет), трябва да се организират редовни събрания на Комисии, УС и други органи и органчета на място, което и да е седалище (да не се бърка със седалищни части) на БНАК. Това място е София, (поради разположението на М-вото на младежта и спорта), така че е добре да се потърси офис със заседателна зала - при сегашните цени на наемите, ще е смешен разход. Това разбира се, ако БНАК иска статут на сериозна Федерация, която обединява около 7-8 спорта, защото в момента е "хвърковата чета" - симпатично, но несериозно. Би трябвало и да се потърси контакт с ПР-агенция или с човек за връзки с обществеността - това също е стъпка, която в бъдеще би се отплатила многократно. Федерации като тази по бадмингтон и полу-маратон не развиват кой знае каква спортна дейност, но с добра административна и ПР-стратегия са се окопали добре по отношение на разпределението на парите от тотализатора. Това което казвам няма никакво значение за свободно летящите, летенето по принцип и свободата във въздуха, но ако искате да се постигнат гореизброените цели, има голямо значение.
Това е лично мнение на човек, който не е летял вече две години, така че напълно може да бъде игнорирано от други по-информирани и капацитетни фактори :D
по Здрави

_________________
**********************
low riders team - we are low, but slow :)


Върнете се в началото
  Профил    +2 / -1 
 
 Заглавие: Re: Събиране на Комисията по крос-кънтри в Сопот
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 27, 2012 9:51 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Май 03, 2010 7:59 pm
Мнения: 440
Име: Георги Джамяров
Пешо, проблема с ограничения избор не променя факта че бардака е стар .

А ограничения избор лично за мен е учудващ.
Разбирам че някой стари песове трудно пускат кокала.
Разбирам и прословутата парапланеристка маняна.

Не мога обаче да разбера липсата на интерес в десетките доказали себе си професионалисти които не искат да участват в обществената дейност наречена БНАК.
Вероятно имам отговори за себе си но ще се радвам да споделиш твоето мнение.

П.С. Препоръките ти са добри. Не вярвам обаче да се превърнат в реалност. Бях свидетел на трагикомедията по избор на спортната комисия на последното ОС на БНАК. Членовете се счупваха да обещават че нещата ще се променят.....
Е, с ограничен избор от гърли дори да е малозначително новия бардак не е по различен от стария.

_________________
Ссса


Върнете се в началото
  Профил    +2 / -2 
 
 Заглавие: Re: Събиране на Комисията по крос-кънтри в Сопот
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 28, 2012 7:25 am 
Offline

Регистриран на: Пон Дек 12, 2005 12:04 pm
Мнения: 478
Местоположение: Sofia
Име: Петър Гаврилов
За старите песове не знам, но има доста нови пилоти, които имат и нови и не толкова нови (добре забравени стари) идеи. Въпрос на време е и те да поискат място в бардака, но проблема с попадането там е като попадането в прокуратурата - от млад студент идеалист се превръщаш в многознайко-прокурор, виждал съм го в колеги от СУ. И новите гърли ще станат стари чанти, ако правилата продължат така да се прилагат избирателно. На БНАК им отне 4 години да накажат Вълков, ще им отнеме десетилетие сигурно да се сетят, че големите 4-5 дневни състезания в България трябва да са максимум 3-4. Затова уикенд-лигата е отлична идея и затова шампионското място на Ясен е отлично постижение, главно негово. За БНАК това е камък, хвърлен в блатото.
А за многото професионалисти - нека дефинираме професионалист, защото това е доста обтекаема формулировка. :D Липсата на интерес е липсата на материален интерес - никой не вижда добър начин да спечели (пряко или косвено) от дейността си, затова и интереса е такъв. Най-явно изразения интерес беше на Вълков, но той като неекипен играч и конфликтна личност се провали. Други хора с интерес са тези зад Ава Спорт и Шамбала, но там корпоративния интерес ги кара да правят неясни за повечето хора неща, които обичат да договарят помежду си и с избрани хора, след което да ги спуснат като решение на Политбюро на КПСС. Добър пример за човек, който балансира между собствения си интерес и общия парапланеристки интерес е Ники Йотов. Всички тези оценки са мое лично мнение.
Има и хора, чийто интерес към нещата в БНАК и парапланеризма може да се характеризира като "предизборен" и "епизодичен".
Докато БНАК не представи ясна визия и стратегия за развитието си и развитието на въздушните спортове поне до 2030 (хоризонта отвъд сегашните активни пилоти) не виждам условия за промяна - ще има гръмки речи и биене в гърди. Това поне го можем. Нека видим какво от обявената по-горе програма ще се случи - целите са добри, да видим изпълнението.

_________________
**********************
low riders team - we are low, but slow :)


Върнете се в началото
  Профил    +5 / -1 
 
 Заглавие: Re: Събиране на Комисията по крос-кънтри в Сопот
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 29, 2012 12:18 am 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 4:30 am
Мнения: 610
Цитат:
"Не мога обаче да разбера липсата на интерес в десетките доказали себе си професионалисти които не искат да участват в обществената дейност наречена БНАК."


Професионалисти?...Нека да разграничим нещата. Професионалист в летенето или професионалист в администрацията и мениджмента ?...Съмнявам се да има личности, които да са добри и в едното и в другото. Обикновено добрите пилоти имат много слаб интерес в упражняване на администраторски дейности. Колкото до "корпоративните интереси", не е ли най-големия интерес на една компания, занимаваща се с продукти свързани с летенето, да има повече нови попълнения в общността на летящите ( разширяване на пазара )? Ако е така, би трябвало интересите на такива компании да са в същата посока като интересите и целите на БНАК. Ако не съвпадат, значи има нечисти интереси или у едните, или у другите.
Мисля че съществува и една друга категория личности, които са заинтересовани да влязат в БНАК само заради лични болни амбиции за лидерство или усещане за контрол и влияние. За съжаление не знам механизъм, който може да им попречи, освен публичност, прозрачност и възможност на повече хора да участват в изборните процеси.


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -1 
 
 Заглавие: Re: Събиране на Комисията по крос-кънтри в Сопот
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 29, 2012 1:40 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
Пепи, виждам че приемаш вече за свършен факт отнемането на лиценза на Вълков, но това не е така докато не се потвърди от УС. Не бързай да се радваш защото може да стане така че въпреки всичките му извършени "нередности" (твърде меко казано) и въпреки всичките свидетелски показания и документи - той да си осигури подкрепата на УС. Не трябва да се подценява следното - този човек е като вирус в дисциплината крос-кънтри - той успяваше да ни намали ефективността на работата и да ни отклонява от съществените неща доста време... Всеки който иска парапланеристите да продължат да се борят със "заразата" и да продължат да са по-слаби в следствие на това - може да си измисли повод/причина да не действа... Аз не вярвам това да се случи, но все пак ако се случи (има такава хипотетична възможност) - всички ще са много разочаровани и ще загубят тотално доверие в това управление и в способността му да се справя с проблемите на федерацията! Трябва да се осъзнае, че Вълков е проблем не само на дисциплината крос-кънтри, той е проблем на целия парапланеризъм, на цялата федерация и на България!


Върнете се в началото
  Профил    +5 / -2 
 
 Заглавие: Re: Събиране на Комисията по крос-кънтри в Сопот
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 29, 2012 2:03 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Дек 12, 2005 12:04 pm
Мнения: 478
Местоположение: Sofia
Име: Петър Гаврилов
Е, ако УС на БНАК не успее да вземе категорично решение след гореизложените правилно и хронологично действия на лицето, то ще остане един твърде очевиден извод - УС на БНАК е съставен главно и предимно от дебили :twisted:
Не знам в какво се състои неспортсменството спрямо Ивелин Калушков, но сте пропуснали нападение срещу друг пилот с брадва на поляната на лифта в Сопот, заплахи срещу много хора за физическа разправа (и срещу мен през форума), които колкото и комични да са, все пак са си заплахи.
В случая с фалшификацията на класирането за НО през 2008 и заплахите към Ясен - тогава ТИ Дани беше един от хората, които омаловажиха действията на вируса и дори си написал някъде тука във форума - щом му се ходи на ПВЦ и има възможност, нека да ходи, какво толкова едно класиране - порови във форума и ще видиш собствените си мисли. Признат грях не е грях, посипи главица с пепел :mrgreen:
И ако БНАК се провали в горните си задачи, от които вируса е най-маловажната, то очевидно ще е дошло време за нова организация, която да представлява България във ФАИ - така както БНАК замести някаква казионна Федерацийка по въздушни спортове през 2001г. Нищо ново няма да е, добре забравените стари уроци ще се повторят.
Сполай ви :)

_________________
**********************
low riders team - we are low, but slow :)


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: Събиране на Комисията по крос-кънтри в Сопот
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 29, 2012 2:14 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Май 15, 2012 2:47 pm
Мнения: 18
Име: Georgi Georgiev
На "крив" ДВД - Вълков му пречи :lol:


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -8 
 
 Заглавие: Re: Събиране на Комисията по крос-кънтри в Сопот
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 29, 2012 3:48 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
:lol: :lol: до сега се смях като четох документите от 2008-ма... ето да се поразвеселите и вие цитати от отворените писма на Ясен Савов и на Владимир Нешев които тогава всички получихме:

Цитат:
2008/3/3 Vladimir Neshev <neshev72@yahoo.de>:

Здравейте колеги,

от няколко дена с болка наблюдавам опитите за манипулация на резултатите от Лигата. Твърденията, че правилата не били гласувани ми се струват малко странни. Има протокол от събранието на комисията по парапланеризъм от 11.03.2006 г. където този въпрос беше обсъждан: viewtopic.php?t=733
Ако след това са правени промени в правилата, моля за Вашите пояснения!
Миналата година в България бяха проведени 4 състезания регистрирани по ФАЙ, това са Шанбала опън, Скайномад опън, Монтана 2007 и Републиканското първенство. Състезанието Околчица 2007 не беше регистрирано по ФАЙ и не беше включено в Лигата. Всички резултати от тези състезания могат да бъдат намерени на страницата на ФАЙ: http://civlrankings.fai.org/?a=327&ladd ... 008-03-01&
За съжаление никой не си направи труда да публикува резултатите от лигата и от там се стигна до жалките опити за тяхната манипулация.
Пращам ви 3 таблици, където резултатите са обобщени, в първата таблица класирането е сбора от всички точки от 12-те таска, във втората е приложено правилото за зачитане на 10-те най-добри резултата, а в третата е приложено правилото за зачеркване на 4 от 12-те резултата, предложено от Димитър Вълков на събранието през 2006 г. Това правило дава шанс на пилотите, които не са имали възможност да участват във всички с ъстезания да получат по-добро класиране. Това правило е довело миналата година единствено до промяна на 1-вото и 2-рото място. Тъй като единствено Георги Йорданов е участвал на всичи 4 състезания (всички 12 таска) той има най-голям сбор от точки, но след зачеркване на 4-те му най-слаби таска става 2-ри. И в трите класирания Димитър Вълков е 7-ми и прилагането на каквито и да е правила не променя неговия сбор от точки.
По моя информация след прилагането на някакви "други" правила Гошко е станал 9-ти а Димитър Вълков 2-ри!!! Ще уточня само, че Димитър Вълков не е участвал в състезанието във Враца и факта, че това състезание не е включено в Лигата по никакъв начин не го ощетява. Едно хипотетично включване на резултатите от състезанието в Драма, където Димитър Вълков е 6-ти от българските пилоти също не би довело до значителни промени в класирането.
Надявам се, че още не е късно и ще бъдат взети мерки парапланеризма в България да не бъде опетнен, спортния дух да надделее над амбицийте на отделни негови представители за участие в Световната купа на всяка цена!

С уважение,

Владимир Нешев




Цитат:
2008/3/3 Yassen Savov <yassensavov@gmail.com>:

Здравейте всички,

Намирам за нужно да пиша на всички ви заради последния проблем свързан
с международно изявеното лице Димитър Вълков, проблем лично
засвидетелстван от мен и проблем според мен заслужаващ вниманието на
общността ни. Мисля че е моя отговорност да ви обедомя за последните
действия на Димитър, защото според мен такива деяния трябва да се
огласяват и съответно осъждат по подходящия начин, за да може да се
поддържа поне минимален контрол върху парапланеризма в България, и за
да не може такъв вреден елемент като Димитър Вълков да продължава да
вреди безнаказано - да вреди както на отделни пилоти у нас, така и на
репутацията на българския парапларизъм в чужбина - с лъжите,
клеветите, измамите и машинациите си.

Най-долу в имейла си ще прикача поредното доказателство, черно на
бяло, така че да можете сами да прецените не заслужава ли той
НАЙ-ПОСЛЕ някакви ответни действия за продължаващите си злодеяния и
зловония, като например забрана да представлява България в чужбина
(отнемане на FAI лиценза) или отказ за издаването му на лиценз за
обучение на ученици (или и двете). Предоставвям ви обменените ни
имейли от преди два дена, където той ме изнудва да му "дам"! първото
си място от Българската Лига, използвайки за тази си цел лъжата че FAI
лиценза ми за 2007 не бил валиден, и следователно ако съм искал той да
не казва на всички и да не ми бъдели анулирани резултатите от всички
състезания от 2007 (и съответно и класиранията ми за PWC 2008 и
Европейското през 2008), аз трябвало да му "дам" първото си място от
Лигата! По подобен начин той се опитваше да принуди и Георги Йорданов
да "нагласи" резултатите му от Лигата, за да може Вълков да се класира
за PWC 2008.

Мисля че всички познаваме Димитър Вълков достатъчно - професионалния
измамник, лъжец и машинатор. Консенсус за това че той е боклук аз не
търся. Всеки който го познава знае какво представлява той - и като
търговец, и като пилот, и като човек - смея да го нареча нищожество.
За това аз не търся консенсус и не ви пиша за това. Пиша ви защото
мисля че е крайно време някой да сложи доказателства като тези на
масата, черно на бяло, и да изиска най-после да бъде направено нещо,
така че вредителят Димитър Вълков, срамът за българския парапланеризъм
Димитър Вълков, да бъде ограничен поне в границите на България. Знам
че не ви се занимава с него - интригант номер едно. Знам че е
неприятно - да се опитваш да се очистиш от него е като да ринеш
разлагащ се боклук и мърша от двора си. Смърди яко. Но не мислите ли
че боклука и мършата все пак трябва да бъдат изчиствани от време на
време?

Призовавам ви да прочетете приложеното от мен поредно доказателство и
сами да прецените не заслужава ли Вълков някакви ответни действия.
Призовавам членовете на Комисията и лично Вас, господин Калчев, в
качеството ви на представител на българския парапланеризъм, да
прецените не е ли време да бъде предприето нещо срещу лицето Вълков.
Според мен е недопустимо такъв доказан измамник, интригант, лъжец и
машинатор да представлява България пред света, особено на състезания
от FAI категория 1 (PWC, Световни Първенства и Европейски Първенства).
Също така мисля че е недопустимо човек с такъв зъл и нестабилен
характер да бъде лицензиран за инструктор по парапланеризъм. Аз
самият съм бил негов ученик през 1998 и знам за какво говоря от свой
личен горчив опит.

Надявам се че поне някои от вас ще приемат призива ми насериозно и ще
направят нужното, така че Вълков да бъде спрян.


Благодаря ви,

Ясен Савов


п.п.
По-долу прилагам обменените имейли между мен и Димитър. (Обръщам ви
внимание, че Николай Калчев лично провери твърденията на Вълков за
"невалидността" на лиценза ми за 2007, и те естествено се оказаха
чиста лъжа - ефтин и отчаян блъф на един неуспял пилот.)



1 март, 2008, 10:19ч
Yassene,

Pogledni hubavo dolnia mail ot Niki Kalchev...nali se seshtash za kogo
se otnasia (toi mi kaza spisuka s pilotite koito sa uchastvali na FAI
cat.2 sustezania i ne sa redovni s Licenza)? A, i kakvo shte kajesh za
"CHESTNO Spechelenoto" ti 1-vo miasto ot Nacionalnata Liga. FAI shte
budat uvedomeni utre za vsichki piloti bez Licenz po iniciativa na
Niki Kalchev i Komisiata po Paraplanerizum, PWC sushto (tuka moga da
te zashtitia az ako si mahnesh shibanoto "Chestno Purvo misato za BG
Ligata" ot Regsitraciata i si pishesh samo Nacionalen Shampionat i
PrePWC-to. Imash pravo na preregistracia do 3-ti Mart). I vse pak tezi
2-ve klasirania sushto shte sa nechestni, zashtoto po pravilata na FAI
ti si izvun klasiraneto i neredoven! Do kraia na denia (1-vi Mart) da
si si smenil Registraciata za PWC-to inache shte lusne i tam istinata
i pred Axis i drugite Firmi koito krunkash za krila...Chestno
postupvam spriamo tebe-tui kakto i ti postupi chestno spriamo mene!
Kvit sme!

Tuka govoria s povecheto chlenove na Komisiata i te sa suglasni che
takiva tarikati triabva da si nosiat otgovornostta zaradi prostotiata.
Ne sum spomenaval imena na piloti koito ne sa si platili Licenza!
Osven tova niakoi chlenove na Komisiata po Paraplanerizum ne sa
suglasni s Izmislenata klasacia za Ligata i shte se obsudi pravilnika
utre, koito izobshto ne e bil priet minalata godina...taka che pak
1-to mesto ne ti e verno. Edinstveno mojesh da si polzvasgh
Nacionalnia Shampionat i PrePWC-to i to samo ako niakak si te pokria
pred PWC-to (ne che imam osnovanie de, taka shte e CHESTNO, ti nali
obichash da si chesten i da preebavash drugite. Pustata ti
prostotia...zemi si razvinti malko stegnatite boltove v glavata i
misli neidiotski). Pomisli si hubavo kakvo shte napravish za 1 den.
Krainia srok za mene za registracia za PWC-tata e 3-ti. Ti imash 1 den
da se preregistrirash i az sushto imam 1 den.

Aide misli poniakoga i za drugite, ne samo za sebe si...ama se
sumniavam s limkite v glavata koito imash.

Mitaka

Delta Sky
bl.15/514
Stud.Grad
Sofia 1700
Bulgaria
++359 888 903536
Web: www.sky-jet.com
www.skymania.org


1 март, 2008, 11:07ч
Лиценз за 2007 аз имам от Sky Nomad и не разбирам откъде накъде Калчев
ти е казал че нямам. Както и да е, не обичам да ме изнудват. Намирам
поведението ти за грозно. Явно си се отказал да имаме нормални
отношения, камо ли приятелски. Жалко.

Ясен


1 март, 11:10ч
Lichno Kalchev proveri v comp-a si i kaza che imalo zaiavka za tebe,
no ne e plateno...az pone kato govorih s nego toi go proveri che e
taka.

Mitaka


1 март, 11:11ч
Tui katgledam niamash namerenie da go napravish tova koeto ti
predlojih, za tova shte pisha na vsichi...sorry.

Mitaka


1 март, 11:17ч
Успех!

Ясен


2 март, 10:19ч
Chuh se pak s Kalchev i toi mi kaza che su mu pratil niakakuv fiktiven
FAI nomer deto izobshto ne otgovaria na istinata. Tuka puk 2 Kluba
tvurdiat che sa ti izvadili FAI licenz-SkyNomad i Rotor...mai shte
stane kato v onzi izraz-"Ot dva stola ta na zemiata..."

Polojenieto e slednoto-kakvoto si nadrobil, takova shte surbash.

Mitaka


2 март, 11:48ч
Имайки предвид собственото ти положение в момента - визирам
класиранията ти в PWC и във FAI - ми става смешно като пишеш че
"каквото си надробил, такова ще сърбаш":)) Прав си, Митак. Само че
ти си дробящият. Ти си тоя който цял сезон няма едно добро класиране,
а след това не просто иска, а изисква, и не просто изисква, а и
изнудва, да му бъде "дадено" някакво първо място. Защо? С какво си
го заслужил? За какъв се мислиш ти? Какво ти дава право да изискваш
от мен да лъжа и да ти "давам" първо място и даже да ме изнудваш за
това? Продължавай да злобееш и да действаш, с теб съм:) Пиши на
Калчев, пиши на PWC, на FAI, и на NATO ако щеш. С теб съм. Само знай
че всички те виждат какво правиш и какво представляваш - и като пилот,
и като човек. Аз на твое място в момента бих се наметнал с
вуйчовка-невидимка.
Пожелавам ти успех във всичко!

Ясен



Върнете се в началото
  Профил    +4 / -1 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 30 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов