Leonardo | ФОТО
Дата и час: Съб Апр 20, 2024 12:18 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Пленарна среща на CIVL - Лозана, Швейцария
МнениеПубликувано на: Сря Фев 20, 2013 12:50 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
Още нещо пропуснах да спомена - всички там много добре оцениха работата ми по проблема с точността на височината! Двама от Софтуерната Работна Група (Joerg Ewald и Josh Chon) са много доволни от резултатите. Те не бяха в Лозана, но пък там бяха Luc Armant и David Dagault и те също останаха много доволни. В момента си комуникирам с човека който отговаря за уеб-сайта на FS - ще качим материалите там и ще разпратим линкове към делегатите на всички държави за да могат да се запознаят. Крайната идея е този метод да бъде вграден в FS.

Аз ще продължа да работя през годината по тестването на метода и адаптирането му за летателни уреди, така че пилотите да виждат истинската височина на екрана. Благодаря на Георги Йорданов и на Йордан Пенев, които ми помогнаха с някои мнения и съвети!


Върнете се в началото
  Профил    +8 / -1 
 
 Заглавие: Re: Пленарна среща на CIVL - Лозана, Швейцария
МнениеПубликувано на: Пон Мар 18, 2013 5:54 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
На сайта на FAI за FS вече можете да прочетете документите и да изтеглите софтуера за точната височина. Ето и линка: http://fs.fai.org/2013/03/18/true-altitude-3d-scoring-test-software/


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -0 
 
 Заглавие: Re: Пленарна среща на CIVL - Лозана, Швейцария
МнениеПубликувано на: Пет Мар 22, 2013 3:53 am 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 4:30 am
Мнения: 610
едно бързо преводче на горния пост на Данчо, за не-четящите английски:
(текста е написан от Иво Бешински - живее в Канада и лети Element Air2)

Напълно съм съгласен. Хората успяват чрез предизвикателството и просперират и се чувстват добре, когато се справят с ново предизвикателство. Вярвам, че това е част от това да си човек- развиваш се и растеш. Да Станеш по-добър и най-добър в това, което обичаш да правиш. Мисля, че всички PG пилоти се радват и се чувстват щастливи, когато те летят, но не всички от тях са готови, нито притежават умения за справяне със всяко предизвикателство, което може да предложи спорта. Смятам, че е съвсем справедливо.
-Важната част е да се наслаждаваш на това, което правиш, когато го правиш. Тъй като живеем в свободен свят и се радваме на спорт, наречен свободно летене. Чудя се защо трябва да има толкова много ограничения за хората, които преследват мечтите си на различни нива?
Всеки, който лети с Парапланер познава опасностите и всеки пилот е наясно, че с по-висок клас на крилото идват по-големи шансове за опасни последици. И какво от това? Хората обичат опасността, ние сме привлечени към нея, и разбира се, различните хора могат да се справят с различно ниво на опасност.
Така експерти пилоти, не е чудно, те се наричат ​​EXPERT (те са работили, рискували, разработили, доказали са се във времето), са достигнали ниво на летателни умения, което им дава увереност, което смятам, че се равнява на удоволствие от летенето най-добрите крила, които PG произвеждат, и ще продължат да преследват това предизвикателство и удоволствие,каквото и да става. Те знаят, че натисканетo на собствените си възможности и възможностите на крилата с цел непрекъснато подобряване на качеството и стабилността на парапланерите може да им струва много, могат да им струва и живота. Макар и да са напълно наясно, те продължават да го правят.
Защо ?, защото те обичат ( летенето)! Не защото има голяма парична награда в края. Може би някаква, но далеч от нивото при други спортове.
Перфектен пример: Един от най-добрите Acro пилоти в света Всемогъщия Pal Takats се е наранявал не веднъж (аз съм много щастлив, че той се възстановява напълно всеки път), но той се възстановява и се връща към това, което обича най-много--парапланеризъм и неговата Специалност, да бъде сегашния крал на Acro-то! Защото без хора като него, Раул, Хорацио, Феликс, Люк, Ръс, Мадс .... и т.н., списъкът е дълъг от най-големите пилоти, които посвещават и да рискуват живота си за напредъка на тяхната истинска страст -парапланеризъм, от което всички от нас имат полза . Така че можем да мечтаем и да се опитваме да бъдем толкова добри, колкото са те. Или пък може просто да летим само EN-А крила и да бъде завинаги в безопасност.
И , да, по мое мнение това е съвсем нормално, че инциденти се случват, когато участват в опасен спорт, както всички вече знаем. Защото хората се стремят да станат по-добри, да опитат различно предизвикателство, за да докажат, че могат да го правят, щом другите могат, а и не всеки може се окаже талантлив / квалифициран като другите, към които гледат, но все пак го правят, напълно наясно с последиците . Никой не ги принуждава да го правят. Това е техен избор в свободния свят на СВОБОДНОТО летене.
Така че, според мен, Ограничаване на дизайнери, които правят гениални крила година след година, Ограничаване на експертните Пилоти, които тестват / летят тези крила- това ограничава техния креативен дизайн и това впоследствие е в ущърб на по-голямата част от пилотите, които летят от EN- А до ЕN-D (редовното,не онова горещото | ЕN-D). Нямаме ли всички ние полза от развитието? Един прост пример, "Акуловата муцуна на Озон" толкова известна, дойде към новата "Delta-2" директно от R11. Профилите и още много други.
Подкрепям Отворения клас, тъй като позволява PG дизайнерите да експериментират с най-добрите крила, които могат да направят-Performance и безопасност. И да, винаги ще има не-експерти пилоти, които си мислят, че имат умения да летят с най-доброто крило, но може да се окаже, че грешат като нараняват или убиват себе си. Но това е техен избор! PG производителите не планират или не правят крила, за да убиват хора, иначе те ще изпаднат от бизнеса. Мисля, че на това ниво на ултра-качествени крила нещат могат да излязат от контрол в неподходящи ръце / грешни условия / грешното място, понякога дори и в ръцете на експерт пилот. И производителите предупреждават на сайта си за специфичен модел крило, нали? Така че отново това е ваш избор да отидете до най-високото крило или ако не се чувствате уверени, слава богу за всички неспециализирана пилоти, има сертифицирана по-безопасна опция. Не е ли така?
Ние всички искаме най-добри резултати и най-много безопасност от крилото, но това не винаги се случва, и ние го знаем. За мен Същото ще бъде и ако не-експерт шофьор седне зад волана на Buggati Veyron и отиде на улични състезания ... какви са шансовете на водача се нарани или свърши мъртъв?? Но ако експерт пилот е зад волана значително се намаляват шансовете му да бъдат наранен или убит.
Едно последно нещо, не са ли разбрали всички още, че където се намеси политиката, там никога няма щастие и нищо не се решава? Защото им липсват знания за решаване на проблеми. Те само ги създават.
Учени, инженери, физици, дизайнери на парапланери - те знаят как да решават проблемите? А политиците (писалко- тласкачите)- те се преструват, че ги е грижа за хората, но ние всички знаем, в действителност те само се грижат за собствената си далаверка или друг частен интерес.
Благодаря за четенето.


Последна промяна krassi на Пет Мар 22, 2013 10:24 am, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +3 / -0 
 
 Заглавие: Re: Пленарна среща на CIVL - Лозана, Швейцария
МнениеПубликувано на: Пет Мар 22, 2013 4:13 am 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 4:30 am
Мнения: 610
Докато го превеждах това, и като четох мнението на Dоктора по-горе, се замислих ( не че имам отношение към проблема с ограничаването ) ...чисто теоретично, не мислите ли че парапланерите достигнаха близо до максимума на възможностите си като концепция. В смисъл, има подобрения, но те стават все по-малки и по-рафинирани и се доближават с все-помалки стъпки към една точка на максимум, защото в края на краищата има граница на възможностите на тези материали ( въженца, платно и т.н.) и при тази схема (или концепция) има теоретичен максимум на това което може да се постигне. За да стане по-ясна мисълта ми, представете си възможно ли е един ден парапланера да постигне скорост 100км/ч и качество 15..примерно. И за да се направят подобрения , в един момент производителите навлизат в територия, в която се разчита все-повече на майсторството на пилота и се допускат компромиси с т.н . безопасност и стабилност на крилото.


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -0 
 
 Заглавие: Re: Пленарна среща на CIVL - Лозана, Швейцария
МнениеПубликувано на: Чет Май 23, 2013 12:10 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
След приемането на новите изисквания към крилата на състезания Категория 1, днес се появяват и първите предложения за коригиране на изискванията: http://forum.skynomad.net/gallery/albums/userpics/10278/Implementing_the_new_CECC.pdf

Ето най-важните промени които се искат:
1. +- 5 см толеранс за общата дължина на каскадата от върви от колана до купола
2. без тримери
3. shock и load тест само на един размер с фиксирана сила 800 daN (приблизително равно на 800 кг)
4. тестовете от стандарта EN926-2 да се правят само на трим скорост (само при максималното натоварване на крилото и с реакция на пилота след 1 секунда остава без промяна)
5. ако коланите на по-малките размери от един модел са пропорционално намалени - те да не се тестват за скорост
6. лимита на удължението да бъде преразгледан още на следващата Пленарна среща според това какви крила съществуват към 1 Януари 2014
7. крилата да се считат за сертифицирани ако покриват целия теглови диапазон от 85 до 125 кг


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов