SkyNomad
http://forum.skynomad.net/

Общо събрание на БНАК
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=27&t=732
Страница 1 от 1

Автор:  niki [ Съб Мар 11, 2006 9:42 pm ]
Заглавие:  Общо събрание на БНАК

Днес се проведе Общо Събрание на БНАК.

Като получа протокола от събранията от Пешо Гаврилов ще го публикувам тука (или той ще го направи). Там ще получите конкретна информация за взетите решения.

Накратко интересните моменти:
Финансовото състояние на БНАК е добро. Безпроблемно ще се плаща годишната такса към FAI. Има още няколко клуба които не са си платили годишната такса към БНАК. Миналата година е получена целева субсидия от държавата в размер на 2000 лева (ако не се лъжа), които пари са отишли за изчистване на стари задължения, такси и офис разходи. Според председателят - г-н Калчев има голяма вероятност да се получат средства от агенцията за младежта и спорта. (не ме питайте как ще се делят). Г-н Калчев също пожела помощник секретар, който да му помага със счетоводни въпроси, кореспонденция и обикаляне по спонсори (най-вече редовно досаждане на ДАМЦ - държавната агенция за младежта и спорта). Беше избран човек който още ще получава разумна заплата от 250 лева месечно.

Асоциацията по авиомоделизъм досега бе някакъв вид член на БНАК, който я делегираше с FAI права, срещу 1000 лева годишно. Предвид малкия брой авиомоделисти, асициацията пожела да стане редови член (250 лв годишна такса към БНАК) като си запази правата. Предложението бе прието.

Поради липсата на човешки ресурси старото ръководство на БНАК бе преизбрано единодушно. Един от зам.председателите на БНАК си направи отвод и бе избран друг.

Бе приет нов член на БНАК - пловдивския клуб Адвенчър М (М за Майна - според кодошите).

Бе направено и прието предложение първоначалното издаване на FAI лиценз да остане 50 лева, а всяка следваща годишна марка да се намали от 50 на 20 лева.
Аз направих предложение да има и български лиценз за летене и също пилотите да плащат годишна такса към БНАК. Знам че много ще кажат - аз едва се навивам да плащам на клуба си, а камо ли на БНАК. В другите държави пилотите освен че плащат незадължителна клубна такса, плащат и задължителна такса на съответния аероклуб (DHV, BHPA...). Тази такса може да се ползва за съответния спорт с цел развиване на методики, спорт и прочие. За нас такава такса може да бъде символична (напр. 5 лв на година), но идеята и е повече мотивационна т.е. нека пилотите не конкактуват с БНАК само през клубовете а и директно. Идеята се оказа твърде утопична и не бе приета.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/