Мислех да не участвам повече в тази тема, но реших за последно да се намеся. Нещо като приказката за гърнето и похлуопака.
))) А сега сериозно.
Тези работи, дето ги пишем тука не са отвлечен научен спор, а съвсем реални предупреждения за летатели, които не са попадали в подобни ситуации. Дано и никога не попадат!!!
Имам познат от София, който летеше със стар Бумеранг и при всеки опит за спирала още преди четвъртата витка крилото колапсираше и той береше много сериозни ядове. А имам и друг приятел който летеше с Дивайн и една рязка къса команда го вкара в негатив..., после хвърли резервен, който нямаше височина да се отвори, и после болница... Сега има титанови планки в задника. Имам и един друг познат, който лети с ново и сигурно крило Нова Артакс, но той пък обича да експериментира в полет. Както си лети и решава " Чакай сега да дръпна хей онази връвчица, за да видя какво ще стане?.... Чакай сега да дръпна другата...." Е ставаха разни "интересни" неща, в резултат на които вече няколко месеца не съм го виждал на баира да лети. Дано да не се е отказал изобщо от летенето.
Та мисълта ми е, че който иска да научи нещо важно, да прочете внимателно всички постинги по темата и да запомни, КАКВО НЕ ТРЯБВА ДА ПРАВИ, когато лети, или прави фигури, за да е здрав и да се кефи максимално на летенето и на живота си.