Leonardo | ФОТО
Дата и час: Съб Апр 20, 2024 4:49 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Leisure- как трябва да се тълкува тази класификация ?
МнениеПубликувано на: Нед Мар 27, 2005 10:21 am 
Здравейте ,

разглеждайки данните на крилото си видях ,че е класифицирано като LEISURE , което в превод значи свободно време, незаетост, неангажираност .Въпроса ми е -дали разсъждавам правилно,а именно- тоава са крила,които могат да се ползват както за прелети , така и за акробатика ,но с които едва ли могат да се направят някакви сериозни постижения в която и да е от двете дисциплини,тъй като не са тясно специализирани.

Като цяло ме интересува какво разбирате, коато прочетете,че дадено крило е LEISURE .

Поздрави


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 27, 2005 1:27 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Мисля, че това са крила за тъй наречените "уикенд пилоти", за хора които летят по-рядко. Подразбира се, че ще са сравнително стабилни, но не и "дръвчета".

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 27, 2005 8:25 pm 
Ако е за "тъй наречените уикенд пилоти" ,което трябва да значи пилоти от типа - бира,бира,ооо пак ли летене(сещаш се нали) как трябва да се обяснява факта,че е ДХВ 2-3 .И второ - Ozon Vulkan и Ozon Oktan примерно също са Leisure, а са доста често срещани при пилоти с Акро-характер на летене.
Мистерията остава неразгадана


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 27, 2005 11:33 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
YaHooooO написа:
Ако е за "тъй наречените уикенд пилоти" ,което трябва да значи пилоти от типа - бира,бира,ооо пак ли летене(сещаш се нали) как трябва да се обяснява факта,че е ДХВ 2-3 .

За кое крило тук става въпрос?

Цитат:
И второ - Ozon Vulkan и Ozon Oktan примерно също са Leisure, а са доста често срещани при пилоти с Акро-характер на летене.
Мистерията остава неразгадана

Разгадана е :lol: !
Изображение
Не всички крила се използват по "предназначение" :wink: . Специално Октана има много добри акро характеристики, макар и да не е проектиран за такова използване. Същото се отнася и за много други крила.

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Мар 29, 2005 10:15 am 
Което, Красъо ,значи, че няма точни граници между крило за Акро и крило за прелети. След като Озоните се ползват успешно при акро и са класифицирани както вече споменахме -Лейсуре- то това би трябвало да значи ,че и други крила с тази класификация могат да се ползват успешно за фигури:).
Не се ли навърта тук някой с Озон Октан или ВУЛКАН(даже по-често срещано) ,за да каже какво мисли и открие опита си с такова крило (озон) и с друго ,с което е пробвал маневри.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Мар 29, 2005 3:21 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Владо от Пазарджик летеше доскоро с Озон Октан.

ВладиЧ написа:
Аз направих трети полет с новото крило ZOOM на GIN GLIDERS. Определено е по-бързо и с по-високо качество на летене от OZONЕ OCTANE с който летях до сега, но не реагира толкова бързо и директно на управленията както Озона. Но това също май е добре , защото Озона беше малко свръх чувствителен на управленията. ZOOM-а е крос кънтри крило, а модела на OZONE е акро крило, което определя и някои от разликите между тях.

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Разлики между крилата.
МнениеПубликувано на: Вто Мар 29, 2005 6:49 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
Определено има разлики между крос-кънтри крила (за прелет ) и акро крила. Ще споделя моите наблюдения и дано да помогна.
Озон Октан. DHV 2. Източеност 5,2. Малко върви на брой за сметка на това дебели. Много лек старт и в момента, в който се вдигне над глава чака. Излита даже и да няма грам вятър с повече бягане естествено. С него на старта правех каквото си поискам. Даже се е случвало да имам закачени върви за крака и пак съм го оправял в движение и съм излитал нормално. След като излетиш крилото застава като "тенекиено" над теб. Имам предвид че няма тъкове, колапси уши и всякакви други гадости, от които се оплакват парапланеристите в полет. За една година и над 40 часа летене при всякакви условия ми е сгънало само два пъти ухо, поради много груби действия от моя страна при излизане от стръмна спирала, и крилото само се оправи без да го контрирам. Това са плюсовете.
Сега минусите. Крилото определено е бавно. Мах. скорост на спиид е 44 км. Каца на скорост т,е. трудно се срива и не съм ли точно срещу вятъра, съм се търкалял няколко пъти. По отношение на управлението, както бях писал по-рано крилото е малко свръхуправляемо. Всяко трепване на ръката се предава на управлението и на крилото. Трябва да се свикне. За сметка на това много бързо влиза в спирала. Половин витка и съм обърнал камерите към земята и вариото ми вие с -8 м/сек. Ама бързо и излиза щом малко отпуснеш, изправя се и те катапултира пред него. Общо взето спокойно и сигурно крило,ако знаеш какво правиш, но малко слабичко за прелети.

Сега съм с Gin Gliders-ZOOM. DHV 2.Източеност 5,6. Малко повече върви от Озона и по-тънки. Старта е определено по-труден от този на Октана и малко трудно се задържа над глава, особено, ако вятъра е слаб. А ако липсва вятър не можеш изобщо да излетиш. Крилото във въздуха е малко по-нервно от Озона. Вероятно в силни условия ще изям някой и друг колапс, ако не внимавам. Общо взето това са " недостатъците".
Сега плюсовете.
Крилото е много по летателно от Озона. Тоест при едни и същи условия стои два пъти по-дълго във въздуха. Доста по-бързо е. Вдигнах 54 км/час при наполовина изтеглен спиид. Управлява се добре с управления и тяло, но не реагира на всяко трепване на ръката като Октана. За да го вкараш в спирала трябва да направиш поне две витки и доста здраво да натиснеш ,но в спиралата се контролира лесно и плавно излиза без катапулти. Върти много полоски завои, което му помага да се задържа много добре в много слаби вдигания +0,1,+ 0,3. Каца добре и се срива за кацане дори вятъра да не ти духа в лицето.
Ми това е . Може и да съм пропуснал нещо, защото с GIN-а имам някъде към 7-8 часа във въздуха, а тепърва започват яките условия. Аз съм го взел ZOOM-а за прелети и мисля че не съм сгрешил.

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Мар 30, 2005 10:10 am 
Здравей Ники,
за акро крилата мога да добавя, че това са крила, които се летят с по-високо натоварване на единица площ. Справката за F16 на Freex размер L (80-110kg) показва 4.0кг/квм при 3.1кг/квм на Ventus, с който летиш. Също може да погледнеш и за F18 на Firebird.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 01, 2005 11:04 am 
Благодаря за любезността и отзивчивостта. Радвам се,че споделихте мненията и Опита си,което ми е полезно.

Много полети за всички :)


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов