Leonardo | ФОТО
Дата и час: Пет Апр 19, 2024 4:35 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 71 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Май 23, 2010 4:07 pm 
Утре при откриване на първенството прогнозата е за идеален за летене ден. За съжаление за първите два състезателни дни не е оптимистична....


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 24, 2010 10:28 am 
Секунди от тренировката на португалците вчера
http://vimeo.com/11971958

И информация за отбора на Великобритания
Pilots:
* Kirsty Cameron (Advance Omega 8 )
* Russell Ogden (Ozone Mantra R10)
* Jamie Messenger (Ozone Mantra R10)
* Adrian Thomas (Advance Omega)
* Neil Roberts (Ozone Mantra R10)
* Mark Hayman (Ozone Mantra R10)
Team Leaders:
* Chris "Calvo" Burns
* Kitt Rudd

и за швейцарският отбор
Pilots:
Joël Debons
Jörg Ewald
Petsch Neuenschwander
Steph Morgenthaler
Stefan Wyss
Regula Strasser

и общо взето ви представих шестте отбора, които според мен ще са в челната шестица. Моя фаворит си остава отбора на Словения. А да не забравяме и домакините и поговорката "У дома....
Не знам за италианците, ...имаше конфликти и нередовни пилоти, но те винаги са способни да поднесат изненади!


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 24, 2010 1:16 pm 
След „Safety Briefing“ пилотите вече са на старта и може да ги видите на тази камера
http://em2010.ikarus-abtenau.at/index.p ... Itemid=188

За да наблюдавате „на живо“ задачата трябва да имате инсталиран Google Earth.

Камерите нещо се претовариха.
Току-що инсталирах програмата и...... страшно шоу ще бъде! Просто невероятно,....... миналата година беше нищо....Пуснете сега...
Изображение

http://www.livetrack24.com/leo_live_tas ... &taskID=76


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 24, 2010 4:12 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Май 12, 2007 9:34 pm
Мнения: 194
Местоположение: Пловдив
Наистина е много забавно:)

Гледах Ясен последния му половин час. Завърши си таска .Има доста пилоти затворили задачата. Определено е много полезно за да се учиш на тактика от стола:)

Мерси Марко

_________________
Eden 4 Orange (оранжевото дяволче)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Май 25, 2010 2:41 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 04, 2009 10:20 pm
Мнения: 44
здравейте,

малко инфо за тренировката вчера:

по прогноза имаше силен вятър от северозапад-запад но понеже старта се намира точно зад един много висок масив ние бяхме на завет и вятъра не се усещаше. това ограничи обаче задачата до разцъкване само в един тесен сектор.
старта позволява излитане на 1-2 планера най-много и понеже състезателите са 150 процеса отне повече от час. мисля, че при реална задача последните нямат шанс за добро класиране. надявам се старта за следващите дни да е големия, при който няма да го има този проблем.
в началото исках да набера максимална височина над масива тенен мисля се казваше и стигнах около 2800. гледката наистина си струваше.
самия таск беше лесен главно между два по-ниски връха с дълбоко дере. без силна турболенция.
един испанец с мантра хвърли запасен. нищо му няма но се е оказал от състезанието и се прибра.

днес не беше дадена задаче заради силен вятър но се разходихме до старта. прогназите не са добри.

това е засега.


Последна промяна Веско на Чет Май 27, 2010 7:48 am, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Май 25, 2010 10:29 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 23, 2004 10:58 pm
Мнения: 567
Местоположение: Шумен
Име: Явор Плашилски
Давай, Веско !
Ще стискаме палци за цялата българска чета.

Пускай инфо когато имаш възможност.
С тая лайв трак проследяваща система е гъзарийка, но преките
наблюдения понякога са най-ценни.

_________________
LOOK AT THE SKY, WE FLYING HIGH !
**********************************
Явор Плашилски
Element Fire 4 (червено/синьо)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Май 27, 2010 7:48 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 04, 2009 10:20 pm
Мнения: 44
вчера сутринта времето беше сравнително ясно и си мислех, че ще се разходим до старта с упражнението от оня ден, но се излъгах.
прогнозата беше за 7/10 облачност плюс висока пелена, а след 2 часа бури. на старта се качихме сравнително рано, мъгелите не се вдигнах докъм
обяд защото нямаше слънце. към 11 дадоха задача и зачакахме базата да се вдигне за да е възможна задачата. после валя поне час, а към 2
и нещо изгря слънце. съвсем неочаквано за мен към 2 и 30 променха задачата от отиване и връщане до отиване само и обявиха старт в 3.05.

въведе се и правило за предстарт - преди официалния старт в 3.05 могат да излитат пилоти по желание, не по ранк. излетях рано и въртях слабите
термики над съседния връх. вдигах се докъм 2400, но точно когато наближи времето за старт термиката отслабна, загубих височина докъм 2100 и не
успях да направя добър старт. въобще термиките който срещнах не бяха силни. по средата на пътя забелязох че към старта вече има преразвиване, към
финала също, а вероятно и на север. ЦБтата бяха по моя преценка далеч и не ме притесняваха. само това към финала, но вятъра беше насрещен и вече не
вярвах че ще имам време да завърша.
и така летях докато не се долепих до дахщайн планина, където силния местен бриз, подкрепен може би от преразвиване на север, ме свали на около 18 км
от финала. до финала според мен беше по-лесната част от задачата. не вярвах да кажа, че съм се удавил на 1200 метра. малко след като кацнах отмениха
задачата заради силен вятър и преразвиване.

един пилот хвърли запасен точно на каменистя сипей около километър и половина от мен нагоре в планината - финландец с джин.
в началото не се движеше много и отидох да проверя как е. оказа се, че почти нищо му няма - счупена кост на дланта (за втори път на същото място) и
охлузен лакът. понеже вятъра беше силен, запасния го е влачил нагоре по сипея докато не си прерязал коланите на запасния със специален парашутистки нож.

преди това имаше и друг доклад за запасен и за някои паднал без запасен но незнам повече подробности за тях.
ясен каза че попаднал в много силен ротор, които му сгънал лошо крилото. въобще като цяло на места е имало силна турболенция, но не и за мен.

така много работа за нищо. аз се прибрах с испанците към 8.30. другите сигурно още по-късно.

днес небето е задръстено с облаци и не вярвам въобще да ходим до старт, но знае ли човек след вчерашния ден ...


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Paragliding EM 2010 in Abtenau
МнениеПубликувано на: Чет Май 27, 2010 2:22 pm 
Paragliding EM 2010 in Abtenau
http://www.youtube.com/watch?v=brrJr6Ee ... r_embedded


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Май 27, 2010 6:31 pm 
European Paragliding Championship 2010 Abtenau
http://www.youtube.com/watch?v=SHfaoaXkT0U


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Май 28, 2010 5:36 pm 
Скандал днес на старта на Европейското по парапланеризъм. За малко да се прекрати състезанието. Нека да видим кога модератора ще намери инфо :D :D :D :D
Нали драска неистово :D :D :D :D :D
Станалото там до голяма степен показва какво се случва с парапланеризма в световен мащаб:D :D :D :D :D :D


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Май 28, 2010 5:43 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Май 03, 2010 7:59 pm
Мнения: 440
Име: Георги Джамяров
какво е станало бре милене ?
пак ли някой си е настъпал дъфката ? :lol: :lol: :lol:

_________________
Ссса


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Май 28, 2010 5:51 pm 
Имаме състезатели там ,нека първи пишат.........


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Май 28, 2010 10:25 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 04, 2009 10:20 pm
Мнения: 44
не знам за кои от всичките въпроси които се обсъждат тук има в предвид милен. може би е добре да конкретизира.

оня ден организатора отнесе голяма критика за тове, че не спря задачата 15 мин. по-рано въпреки, че беше обявено левел 3 от няколко пилоти.

имаше доста разискване по процедурите за викане на хеликоптер и спешна помощ за двамата хвърлили запасен, защото и двамата не се обадиха нито по радио нито по телефон.

от днес имаме нов сейфти директор.

единия хвърлил запасен май е бил с озон - 3 реда. проблема му бил, че след колапс има скъсани и/или изтръгнати 6-7 върви от А линията и 1-2 от Б, което поставя отново въпроса с тестовете за натоварване, които май някои крила нямат. този въпрос май беше обсъждан в БГ преди доста време.

днес след като 3 редовия планер на един пилот е повреден има заявка за смяна с 2 редов, което май не е позволено. планера трябва да е същия или по-нисък клас. това поставя въпроса 2 реда същия клас ли е като 3.

иначе задачата днес беше лесна и много предпазлива. явно организаторите се чувстват леко насрани от оня ден. сега погледнах класирането. 40 км средна скорост е доста дори за къса задача като днешната.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Май 30, 2010 7:02 am 
Приключи първата задача от Европейското първенство. Условията не бяха стандартните. Все пак едно нещо се набива на очи, като погледнем класираното, http://mail.dir.bg/~marko07/EPCTask1O.pdf
то е впечатляващото превъзходство на „Ozone“. Сред първите 10, само Christian Tamegger, AUT (Gin Gliders Boomerang 7) дели 4-5 място с Luca Donini,ITA е с парапланер на друга компания. Последният е новото оръжие на „Ozone“
http://www.flyozone.com/paragliders/en/ ... /07/15451/
и вероятно ще е новият европейски шампион, ако условията не се променят и дадат възможност на другите производители да покажат своите качества.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Май 30, 2010 9:08 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 04, 2009 10:20 pm
Мнения: 44
вчера сутринта беше запушено до земята, но прогнозите бяха за летателно време в късния следобяд. тръгнахме в 11 и отидохме отново до хижата под големия старт над абтенау. надеждата беше базата да се вдигне достатъчно за да можем да излетим. стояхме в мъглата (базата) докъм 3, когато се придвижихме до старта. направиха задачата и брифинга но без старт защото все още бяхме в мъгла. вече нямах търпение да видя какво има зад облаците. към 4 и нещо съобщиха, че отварянето и старта са в едно и също време. вече всички си мислеха че ще летим задача, когато само минута по-късно отмениха задачата заради преразвитие. повечето пилоти излетяха и кацнаха в абтенау. аз също кацнах точно пред къщата в която спя. към 5.30 - 6.00 заваля здрав дъжд.

днес прадължава да вали и задачата беше отменена, а утре дори дават снеговалеж. за вдруги ден също е под въпрос. мисля, че вече всички са отчаяни.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 71 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов