Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Апр 25, 2024 7:41 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа

Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: XCeara 2005 - November - BRAZIL
МнениеПубликувано на: Вто Авг 09, 2005 1:09 pm 

Poluchih pokana za XCeara v Brasilia, eto kakvo mi pisaha po-dolu,ima i e-mail i Web Site za zapisvane (veche se zapisah i tursia jelaeshti da doidat s mene, niama da sujaliavate):

XCeara 2005 - November - BRAZIL

Hi All,

It's confirmed the "10 years Special edition of XCeara 2005".═It will be from November 12th to 19th and you can't miss it !

If you want to join us at this great XC and Fun event, hurry up and check at ═www.xceara.com.br═ how to confirm your place.
But don't be too late because there will be═only═50 places available for Paragliders and Hang Gliders.

If you still hadn't been in any of the XCeara past═editions, here are some numbers about it:

* In the last 9 years, all 7 tasks were flow in all years. No single day was missed.
* The actual records are: 432 km for Hang Gliders, 338 km for Paragliders and 230km for Tandem.
* 3 World records has already been set in XCearА.
* 80% of pilots has returned at least once, after beeing there 1st time.

The confortable Pedra dos Ventos Hotel (www.pedradosventos.com.br) which is the HQ of the comp, was built 2 years ago, speccialy to host the event.
The hotel offers swimming pool, restaurant, apartaments with frig, air conditioning and a excellent breakfast.

The registration covers: hotels, transfers, retrieves, fruits and water and much more.

So... what are you waiting for ?═ Run for www.xceara.com.br and book your place NOW !

Any info, please contact us at xceara@goup.com.br

Hope to see you soon, and have nice flights,

Chico Santos

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 

Заглавие: Patu Nordeste Brasil
МнениеПубликувано на: Чет Авг 11, 2005 12:36 pm 

Za da sa oshte po-intriguvashti neshtata shte dobavia oshte che Octomvri shte e Ekspediciata na SOL team i drugi piloti v Patu, kudeto shte se praviat sushto opiti za podobriavane na rekordite. Nadiavam se da se vklucha i tam i Nirvanata mi da e pulna.

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на: