Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Апр 25, 2024 1:30 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Техника за летене на спийд система с B или C колани
МнениеПубликувано на: Вто Фев 07, 2012 6:44 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
аз моите не ги дърпам на никъде, а все едно се опитвам да ги прегъна назад - по този начин много фино се регулира обирането на втория ред и същевременно не ми се променя положението на тялото/сбруята


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: Техника за летене на спийд система с B или C колани
МнениеПубликувано на: Пет Мар 09, 2012 10:51 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 02, 2011 10:12 pm
Мнения: 154
Местоположение: България
Име: Димитър Вълков
Дали ги прегъваш или дърпаш е май все едно-тялото е много по-тежко от планер/върви система, така че тя се променя, което е и идеята, а не положението на тялото. Да се промени положението на 80-90 кг тяло (а при тебе още повече) с китки е малко трудно-от опита ми в залата. А той е доста дълъг-от 1989 г. насам. Макар че при планера не е толкова просто (не е само да речем 5-6-7 кг планер, а се добавя и съпротивление, но пак разликата е малка).

Може би Данчо би се изказал най-меродавно все пак е аеродинамик (по-точно хидродинамик), но и ние имаме доста летящ опит. Китки, ръце, предмишници-резултата според мен е един и същ.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -3 
 
 Заглавие: Re: Техника за летене на спийд система с B или C колани
МнениеПубликувано на: Пет Мар 09, 2012 11:03 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 02, 2011 10:12 pm
Мнения: 154
Местоположение: България
Име: Димитър Вълков
teodor написа:
Тази техника май не е само за източени/двуредови крила - в доста клипове за тестови полети на DHV 2/1-2 при глайд на спийд пилотите пускат напълно управленията (разбирай изваждат си ръцете от дръжките съвсем) и държат само последните колани, докато дръжките се мотаят наоколо от струята... явно е достатъчно безопасен метод.


Е, точно така Ален Золер от тестовата организация Еър Тюркоаз е скапал ситуацията и паднал с крилото на братята Валич-Кинг. А те малко преди това са коментирали, че е оставил най-опасната маневра за най-ниско до терена...и работата е станала. Ако дойдат на Добростан ще разказват-оня ден говорих с тях и те казаха, че им се идва за Тестивала и състезанието, ама все пак всичко се случва и ако имат ангажименти може само единия или никой да не дойде. Ама аз си им пиля, че вече има клиент и да идват. Може да се навият да направят една лекция за спортното и крос кънтри летене, кой знае. Ако им се примолим. Това е и идеята-да има трансфер на знание към по-новите или малко състезаващи се пилоти.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -3 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов