едно бързо преводче на горния пост на Данчо, за не-четящите английски: (текста е написан от Иво Бешински - живее в Канада и лети Element Air2)
Напълно съм съгласен. Хората успяват чрез предизвикателството и просперират и се чувстват добре, когато се справят с ново предизвикателство. Вярвам, че това е част от това да си човек- развиваш се и растеш. Да Станеш по-добър и най-добър в това, което обичаш да правиш. Мисля, че всички PG пилоти се радват и се чувстват щастливи, когато те летят, но не всички от тях са готови, нито притежават умения за справяне със всяко предизвикателство, което може да предложи спорта. Смятам, че е съвсем справедливо. -Важната част е да се наслаждаваш на това, което правиш, когато го правиш. Тъй като живеем в свободен свят и се радваме на спорт, наречен свободно летене. Чудя се защо трябва да има толкова много ограничения за хората, които преследват мечтите си на различни нива? Всеки, който лети с Парапланер познава опасностите и всеки пилот е наясно, че с по-висок клас на крилото идват по-големи шансове за опасни последици. И какво от това? Хората обичат опасността, ние сме привлечени към нея, и разбира се, различните хора могат да се справят с различно ниво на опасност. Така експерти пилоти, не е чудно, те се наричат EXPERT (те са работили, рискували, разработили, доказали са се във времето), са достигнали ниво на летателни умения, което им дава увереност, което смятам, че се равнява на удоволствие от летенето най-добрите крила, които PG произвеждат, и ще продължат да преследват това предизвикателство и удоволствие,каквото и да става. Те знаят, че натисканетo на собствените си възможности и възможностите на крилата с цел непрекъснато подобряване на качеството и стабилността на парапланерите може да им струва много, могат да им струва и живота. Макар и да са напълно наясно, те продължават да го правят. Защо ?, защото те обичат ( летенето)! Не защото има голяма парична награда в края. Може би някаква, но далеч от нивото при други спортове. Перфектен пример: Един от най-добрите Acro пилоти в света Всемогъщия Pal Takats се е наранявал не веднъж (аз съм много щастлив, че той се възстановява напълно всеки път), но той се възстановява и се връща към това, което обича най-много--парапланеризъм и неговата Специалност, да бъде сегашния крал на Acro-то! Защото без хора като него, Раул, Хорацио, Феликс, Люк, Ръс, Мадс .... и т.н., списъкът е дълъг от най-големите пилоти, които посвещават и да рискуват живота си за напредъка на тяхната истинска страст -парапланеризъм, от което всички от нас имат полза . Така че можем да мечтаем и да се опитваме да бъдем толкова добри, колкото са те. Или пък може просто да летим само EN-А крила и да бъде завинаги в безопасност. И , да, по мое мнение това е съвсем нормално, че инциденти се случват, когато участват в опасен спорт, както всички вече знаем. Защото хората се стремят да станат по-добри, да опитат различно предизвикателство, за да докажат, че могат да го правят, щом другите могат, а и не всеки може се окаже талантлив / квалифициран като другите, към които гледат, но все пак го правят, напълно наясно с последиците . Никой не ги принуждава да го правят. Това е техен избор в свободния свят на СВОБОДНОТО летене. Така че, според мен, Ограничаване на дизайнери, които правят гениални крила година след година, Ограничаване на експертните Пилоти, които тестват / летят тези крила- това ограничава техния креативен дизайн и това впоследствие е в ущърб на по-голямата част от пилотите, които летят от EN- А до ЕN-D (редовното,не онова горещото | ЕN-D). Нямаме ли всички ние полза от развитието? Един прост пример, "Акуловата муцуна на Озон" толкова известна, дойде към новата "Delta-2" директно от R11. Профилите и още много други. Подкрепям Отворения клас, тъй като позволява PG дизайнерите да експериментират с най-добрите крила, които могат да направят-Performance и безопасност. И да, винаги ще има не-експерти пилоти, които си мислят, че имат умения да летят с най-доброто крило, но може да се окаже, че грешат като нараняват или убиват себе си. Но това е техен избор! PG производителите не планират или не правят крила, за да убиват хора, иначе те ще изпаднат от бизнеса. Мисля, че на това ниво на ултра-качествени крила нещат могат да излязат от контрол в неподходящи ръце / грешни условия / грешното място, понякога дори и в ръцете на експерт пилот. И производителите предупреждават на сайта си за специфичен модел крило, нали? Така че отново това е ваш избор да отидете до най-високото крило или ако не се чувствате уверени, слава богу за всички неспециализирана пилоти, има сертифицирана по-безопасна опция. Не е ли така? Ние всички искаме най-добри резултати и най-много безопасност от крилото, но това не винаги се случва, и ние го знаем. За мен Същото ще бъде и ако не-експерт шофьор седне зад волана на Buggati Veyron и отиде на улични състезания ... какви са шансовете на водача се нарани или свърши мъртъв?? Но ако експерт пилот е зад волана значително се намаляват шансовете му да бъдат наранен или убит. Едно последно нещо, не са ли разбрали всички още, че където се намеси политиката, там никога няма щастие и нищо не се решава? Защото им липсват знания за решаване на проблеми. Те само ги създават. Учени, инженери, физици, дизайнери на парапланери - те знаят как да решават проблемите? А политиците (писалко- тласкачите)- те се преструват, че ги е грижа за хората, но ние всички знаем, в действителност те само се грижат за собствената си далаверка или друг частен интерес. Благодаря за четенето.
Последна промяна krassi на Пет Мар 22, 2013 10:24 am, променена общо 1 път
|