Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 9:59 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 55 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: transBalkan 2014 hike & fly
МнениеПубликувано на: Пон Ное 11, 2013 9:22 am 
Offline

Регистриран на: Сря Сеп 08, 2010 3:16 pm
Мнения: 277
Местоположение: София
Име: Боян Евстатиев
Цц, жалко, не се квалифицирам. Нямам нито едно участие в състезание в планински терен. Миналото лято мислех да направя Ком-Емине с летене/ходене, ама ме домързя. Щее видим за идното лято дали ще преборя мързела. Самостоятелно :) Иначе и аз мисля, че каската и запасния трябва да са задължителни. Освен за безопасност, създават и полезни навици. И да ходи и лети кой колкото иска/може.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -1 
 
 Заглавие: Re: transBalkan 2014 hike & fly
МнениеПубликувано на: Пон Ное 11, 2013 12:02 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Мар 17, 2011 12:23 pm
Мнения: 492
Местоположение: София
Име: Ивайло Александров
+1 за задължителни каска + запасен...


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -0 
 
 Заглавие: Re: transBalkan 2014 hike & fly
МнениеПубликувано на: Пон Ное 11, 2013 9:27 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Фев 28, 2011 9:39 am
Мнения: 333
Местоположение: Казанлък
Име: Николай Стоянов
Бояне, мисля,че никой няма да забрани да се лети и ходи покай официално записаните състезатели . Смятам,че покрай ХС състезанията много несъстезатели вкарват в гпс-ите си точките от таска за конкретния ден и правят същата задача,както и състезателите. В този ред на мисли смятам,че разликата между записан и незаписан пилот е никаква ,освен, ако основната цел и на двамата е медал и класиране. Така, че не си измисляй оправдания ,ами спирай бирата и започвай да катериш Витоша всеки ден с екипировката ;)

_________________
http://yahoooooskydance.com
https://www.youtube.com/channel/UCSGoiR72lOMLSLOYCar6oUw

Acro: U-Turn Thriller X3
XC/Hike&Fly: Ozone LM5
XC: Ozone M6
Tandem: Ozone Magnum 2


Върнете се в началото
  Профил    +4 / -0 
 
 Заглавие: Re: transBalkan 2014 hike & fly
МнениеПубликувано на: Нед Ное 24, 2013 9:02 am 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 05, 2004 4:52 am
Мнения: 2296
Местоположение: Сопот
Име: Николай Йотов
От правилата е премахнато изискването за ПараПро 5, но изискването за участие в 3 XC състезания в планински терен остава.
Запасния и каската стават задължителни.
Тези които не могат да участват, но искат да се приобщят към събитието са добре дошли под една или друга форма.

_________________
www.nest.bg


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: transBalkan 2014 hike & fly
МнениеПубликувано на: Нед Ное 24, 2013 9:53 am 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 15, 2011 10:47 am
Мнения: 353
Местоположение: София
Име: Пламен Пунчев
Ако мина в категория по ниска от "heavyweight" ще взема да се включа :)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: transBalkan 2014 hike & fly
МнениеПубликувано на: Чет Ное 28, 2013 12:36 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
az ne sam uchastval v nito edno sastezanie

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: transBalkan 2014 hike & fly
МнениеПубликувано на: Съб Юли 12, 2014 2:38 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Май 03, 2010 7:59 pm
Мнения: 440
Име: Георги Джамяров
Кригел се е обадил на Йотов за да го попита какво ще се прави след първия ден.

_________________
Ссса


Върнете се в началото
  Профил    +10 / -0 
 
 Заглавие: Re: transBalkan 2014 hike & fly
МнениеПубликувано на: Сря Юли 23, 2014 9:32 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 05, 2004 4:52 am
Мнения: 2296
Местоположение: Сопот
Име: Николай Йотов
Ники от Казанлък, задава следните въпроси, които е добре да се знаят и от останалите:

1 - Къде се очертава да е състезанието ?
ако няма силни северни ветрове, примерен маршрут ще бъде Сопот-Мъглиж-Златица-Сопот. Ако има силен СИ вятър, примерен маршрут ще бъде Добростан-Петрич, при силен СЗ - Рила-Тополово. Конкретния маршрут ще го решим в деня преди състезанието

2 - Режима на записване на точки в ГПС-а (времето между точките) ще трябва да се сменят ръчно преди полет ( записване на точки до 30 сек. ) и преди поход ( записване на точка на 10 мин.) ?
да, мисля че не е сложно да има ръчна смяна

3 - При запълване на картата с памет , ще трябва да се постави друга, като след състезанието се предават всички карти със записаните маршрути (точки ,траклогове) ?
да, като може да не се стигне до запълване на картата, защото като организатори ще осигурим една презарядка на състезателите с батерии, храна (подготвени от тях предварително или купени в движение) и заедно с това сваляне на траковете. Не можем да отговаряме, че когато някой кацне до асфалтов път ще бъдем до него след 5 минути и после да не се сърди че е изостанал в класирането. Тази зарядка и сваляне на траковете ги правим за удобство на състезателите и е нужна гъвкавост от тях. Например давя се до село Тъжа, но решавам че на другия ден ще са ми достатъчни 2 часа да се изкача до старт на Триглав и се уговарям с организаторите да ги чакам в селската кръчма. Можете да разтоварите организацията като на 3-4 пилота си организирате индивидуален наземен поддръжник, който ви следи, зарежда с храна и ви сваля траковете.
Моят Гармин 60 цсх има 1 гб карта, която ми записва полетите за година



4 - Тъй ,като тракерите ще бъдат включени постоянно, на какво предполагаемо време ще трябва да се зареждат?
на всеки 1-2 дни. подготвяме 1-2 резервни батерии и едни големи външни батерии, но поради ограниченият ни финансов ресурс, не можем да обезпечим всеки. Ако искате можете да си купите допълнителни батерии - стандартни за Нокия (мисля че бяха BL5C , но се обадете на 0899982566 да ви каже Дани конкретния модел)

5 - Какъв ще е радиусът на точките ?
1-5 км или повече

Ако някой има проблем да намери EN B или C крило, нека се обади. Можем да измислим нещо. Аз вероятно ще участвам с тандем и може да освободя още едно крило.
Моля тези които са се записали да потвърдят участието си до края на месеца, за да знаем колко тракери и батерии да подготвим

_________________
www.nest.bg


Върнете се в началото
  Профил    +2 / -0 
 
 Заглавие: Re: transBalkan 2014 hike & fly
МнениеПубликувано на: Сря Юли 23, 2014 11:10 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Апр 23, 2006 6:04 pm
Мнения: 1183
Местоположение: Велико Търново
Име: Ивелин Калушков
Моделът на батериите е BL-5C-H.
Желаещите да участват могат да използват и смартфоните си за Live Tracking с приложнието LiveTrack 24. Единственото условие е приложението да е винаги активно - тоест телефонът ви да е зареден и да имате мобилен data план. Трафикът за 1 седмица не би трябвало да надвиши 5 MB

_________________
"Успехът не е траен, провалът не е окончателен, важна е волята да продължиш напред!" - сър. Уинстън Чърчил

Independence Dragon 3 M (бяло, черно, червено)/Advance Impress 2+
Aerodyne Massai M (червено, жълто, оранжево)/Advance Impress 2+
Advance Omega 8 - 27 (бяло, жълто, зелено)/Advance Impress 2+

Advance Omega X-Alps - 25 (зелено, бяло, синьо)/Advance Impress 2+

Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: transBalkan 2014 hike & fly
МнениеПубликувано на: Сря Юли 30, 2014 9:26 am 
Offline

Регистриран на: Пон Окт 14, 2013 2:59 pm
Мнения: 20
Име: Ivan Aretov
niki написа:
От правилата е премахнато изискването за ПараПро 5, но изискването за участие в 3 XC състезания в планински терен остава.
Запасния и каската стават задължителни.
Тези които не могат да участват, но искат да се приобщят към събитието са добре дошли под една или друга форма.


Приветствам решението за задължителни каска и запасен!

Ники, с огромно уважение към теб, твоите умения и опит, но ако човек се чувства прекалено сигурен то той вече има Проблем със сигурността.
По4ти мога да повярвам, че едно Б-крило в твоите ръце лети като запасният ти парашут, но е добре неизползването на каска и запасен като елемент в търсенето на "ултимативната Свобода" да не става в рамките на едно организирано мероприатие. Това би било неправилен сигнал към всчки следящи събитието. Иначе съм "ЗА" човек да търси нови хоризонти и предизвикателства, но нека това да става в неофициални полети (сам или с приатели).

... като порастна и се науча да летя и аз бих се включил.


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: transBalkan 2014 hike & fly
МнениеПубликувано на: Вто Авг 05, 2014 2:26 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 06, 2004 10:50 pm
Мнения: 42
Местоположение: sofia mladost 4
Ники, понеже е трудно да се намери шофьор за наземна поддръжка давам идея да се направи състезанието като щафета с отбор от двама пилоти като пилота, които почива играе ролята на шофьор, Като поста може да се сменя след като е изминал мин 50км. и е изкачил мин 1000м. примерно.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: transBalkan 2014 hike & fly
МнениеПубликувано на: Сря Авг 06, 2014 8:20 am 
Offline

Регистриран на: Пон Фев 28, 2011 9:39 am
Мнения: 333
Местоположение: Казанлък
Име: Николай Стоянов
Вчера направих пробна разходка , като нaстроих GPS-а да прави точка на всеки 9мин. и 29 секунди с оглед на това , на състезанието да не ми се налага да сменям карта , използвайки максималните интервали. Включих уреда и тръгнах , при което днес установявам,че липсват първите километър и половина . Това би било проблем на състезанието ,тъй, като по правило не трябва да сме по-далеч от 300 метра от последната ни точка . Вероятно причината е,че след включването уреда не е намерил бързо сателити и не е сложил начална точка . Тъй ,като от скоро имам гпс и не боравя много с него се чудя ,дали ще трябва преди всяко включване да се взирам в него и едва ,след като се убедя ,че е направил точка да тръгвам или има някакъв по-разумен вариант ( като например да не се ползва максимумът на интервал между точките ) . Какво мислите?

_________________
http://yahoooooskydance.com
https://www.youtube.com/channel/UCSGoiR72lOMLSLOYCar6oUw

Acro: U-Turn Thriller X3
XC/Hike&Fly: Ozone LM5
XC: Ozone M6
Tandem: Ozone Magnum 2


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: transBalkan 2014 hike & fly
МнениеПубликувано на: Сря Авг 06, 2014 12:39 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Апр 23, 2006 6:04 pm
Мнения: 1183
Местоположение: Велико Търново
Име: Ивелин Калушков
Просто го пускай 5-10 минути преди да тръгнеш за да си хване сателити.
Другият вариант е да го настроиш да слага точки на разстояние (ако е Гармин) примерно на всеки 300 метра.

_________________
"Успехът не е траен, провалът не е окончателен, важна е волята да продължиш напред!" - сър. Уинстън Чърчил

Independence Dragon 3 M (бяло, черно, червено)/Advance Impress 2+
Aerodyne Massai M (червено, жълто, оранжево)/Advance Impress 2+
Advance Omega 8 - 27 (бяло, жълто, зелено)/Advance Impress 2+

Advance Omega X-Alps - 25 (зелено, бяло, синьо)/Advance Impress 2+

Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: transBalkan 2014 hike & fly
МнениеПубликувано на: Сря Авг 06, 2014 7:20 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Фев 28, 2011 9:39 am
Мнения: 333
Местоположение: Казанлък
Име: Николай Стоянов
Мерси Ивчо ! Не се бях сетил ! :)

_________________
http://yahoooooskydance.com
https://www.youtube.com/channel/UCSGoiR72lOMLSLOYCar6oUw

Acro: U-Turn Thriller X3
XC/Hike&Fly: Ozone LM5
XC: Ozone M6
Tandem: Ozone Magnum 2


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: transBalkan 2014 hike & fly
МнениеПубликувано на: Чет Авг 07, 2014 12:47 am 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 05, 2004 4:52 am
Мнения: 2296
Местоположение: Сопот
Име: Николай Йотов
eex написа:
Ники, понеже е трудно да се намери шофьор за наземна поддръжка давам идея да се направи състезанието като щафета с отбор от двама пилоти като пилота, които почива играе ролята на шофьор, Като поста може да се сменя след като е изминал мин 50км. и е изкачил мин 1000м. примерно.


Елине,
щафетата има смисъл за огромни маршрути (нашите са около 200-300 км), а придържането към превоза и пътищата ще попречи на идеята да влезем навътре в планината и да се насладим на природата.
Тъй като очаквам малко участници, не виждам проблем като организатори да осигурим удволетворителен наземен транспорт за презарежданията.

Възможни маршрути са:
Сопот-Мъглижки манастир-вр. Баба - Сопот (слаби ветрове)
Добростан - 7-те езера - Мелник (силни СИ ветрове)
Дупница - Белмекен - Гоце Делчев или Дупница - Кърджали (силни СЗ ветрове)

но конкретно ще решим на сутринта според прогнозите, така че да максимизираме летене и престоя в планината и да минимизираме ходенето.

_________________
www.nest.bg


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 55 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов