SkyNomad
http://forum.skynomad.net/

Hristo Arnaudov
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=6&t=7036
Страница 1 от 1

Автор:  THE KITE [ Вто Окт 08, 2013 7:29 pm ]
Заглавие:  Hristo Arnaudov

:?: niqkoi poznava li chovek na ime Hristo Arnaudov ili po priqkor Ico (gumata) shtoto az da ,vaprosniq se podvizava na teritorite na emiratite UA , vaz osnova na negovata apsulutna nekompetentnost i bezhaberie po otnoshenie na paraplanerizma Uri Stankov e sas s4upen grabnak , shte pitate zashto .... ami zashtoto vaprosniq viqrva che poradi opasnost ot samoproizvolno otvariqne na zapasniq parashut tandemniq paraplaner triqbva da se leti bez takav kogato Uri ispada vav parashutirane i taka do zemiqta s tandem na bezbroini chasove .... ( kogato rAboteh za nego predi 5 godini bqh na sashto dereje vaprosniq Hristo me nakara da letiq s negov priqtel i da ispalniq manevrata SAT s krilo natd dopostimiq limit chasove za moe shtastie bez posledici sled koeto tvardeshe che ne sam pravil SAT a neshto drugo vaprosniq ne razlichava SAT ot kakvoto i da bilo no nashta mila komisiq po paraplanerizam mu e dala licenz za tandemen pilot bravo na komisiqta po neina vina i v chasnost po vina na g-n Arnaudov Uri sega e sas sh4upen grabnak bravo na site vi .......................
P.S pluite za kirilica ,slovored,ponktuaciq,struktora i prochie na postinga ako tova shte varne bolkata na Urkata pluite po men ...

Автор:  niki [ Сря Окт 09, 2013 7:11 am ]
Заглавие:  Re: Hristo Arnaudov

Познавам Ицо като добър пилот.
Знам също, че кандидат тандемни пилота често ходят там на първия си стаж, а опитните не се връщат заради жегите и прочие.
Чувал съм и за летене с издухан тандем и ако в случая е било така, то е безотговорно да се лети без запасен.
От друга страна пилота едва ли е излетял насила, така че той има последната дума за безопасността.
Не виня никого за пътя който си е избрал, но до колкото си спомням Юри бе част от определен кръг пилоти, които редовно изпадаха в безразсъдно опиянение и сега всеки има право да се съмнява в преценките им.
Бързо възстановяване!

Автор:  niki [ Сря Окт 09, 2013 9:12 am ]
Заглавие:  Re: Hristo Arnaudov

Ето и мнението на Габровеца по въпроса:

Той е работил с Ицо в Арабия. Също е имал изпарашутиране, но според него вината е изцяло на пилота, защото поради тежките условия крилото редовно се е пълнило с 1-2 кг пясък и поради крайбержаната влага и жега, вървите редовно са се свивали.
Задължение на пилота е да се грижи за екипировката си и след като е почнал редовно да си чисти крилото от пясъка и да си разпъва вървите не е имало никакви проблеми.

Стандартния туристически полет там е на по-малко от 20-30 метра над терена, а тази височина е недостатъчна за сработване на който и да е запасен парашут (при изпарашутирване това става още по-бавно).

Автор:  THE KITE [ Сря Окт 09, 2013 9:21 am ]
Заглавие:  Re: Hristo Arnaudov

Dobar po dusha po vsiqka veroqtnost . Niki razbiram jelanieto za mir i spokoistvie v tozi forum ,no tozi pat vaprosa e v towa che Ico ima tandemen zapasen samo che narochno ne go polzva che da ne se bil samoproizvolno otvoril , ako beshe tam Uri nqmashe da e v towa sastoqnie ,greshkata v sluchaia e cisto tehnicheska a ne pilotska precenka . Ico niqma nito edin otvoren zapasen ili ako ima takav e bil samoproizvolen taka che toi nqma kak da go otceni ... mnogo piloti biqha tam da letiqt no kasmeta iznevery na Ury ... rano ili kasno shteshe da se sluchi i ne zaradi neshto drugo a za´radi beshaberie i bezotgovornost ot strana na Ico ...
Kogato az letiqh tam letiqh s baia izduhan tandem s ogoleni varvi i prochie kogato popitah Ico za zapasen kaza imam no ne ti triqbva ima veroqtnost ot samoproizvolno otvariqne e ... sega ne imalo nikavo otvariqne zashto e nqmalo kakvo da se otvariq...

Автор:  THE KITE [ Сря Окт 09, 2013 9:24 am ]
Заглавие:  Re: Hristo Arnaudov

Da ICO nqma nikva vina po sluchaia do sledvashtiq incident sas sledvashtiq pilot ...

Автор:  ico [ Сря Окт 09, 2013 2:48 pm ]
Заглавие:  Re: Hristo Arnaudov

Shte ti otgovoria samo vednaj, zashtoto ne mi se vliza v izlishni sporove, osobenno s takiva kato tebe. Parvo pitai Yury zashto e letial sas zduhano krilo, zashtoto sutrinta e skasal kriloto koeto sam mu dal I e izvadil ot starite, za sajalenie nai nepodhodiashtoto. Vtoro pitai Yury ot kolko metra se e srinal, ot okolo 20-25m. Ako ti mojesh da otvorish zapasen na tazi visochina, a ti nali vsichko mojesh, i to pri parashutirane, togava sam ok s tvoite tvardenia. Treto kak Yury ne e spomenal nishto ot tova koeto ti kazvash, pone ne namen a ti na vsiaka manja mirizliva merudia... A I samo za statistikata, do sega tuk imame nad 5000 tandema, ot koito blizo 4000 sam napravil lichno.
P.S neochakvai da ti otgovariam na prostotiite poveche.

Автор:  tedy [ Сря Окт 09, 2013 4:40 pm ]
Заглавие:  Re: Hristo Arnaudov

Хвърчило...дори да си прав в това ,което твърдиш,не ти прави чест да си толкова груб и невъзпитан ..и освен това никой не те взема на сериозно!
Ники ,понеже познавам Юри ти гарантирам ,че е бил в напълно трезво и адекватно състояние и това може да бъде проверено и потвърдено от колегите му.
Що се отнася до ситуацията аз не бих си позволила да я коментирам ,защото не съм я видяла!Факт е ,че е е сериозен инцидент и че не е имало запасен парашут ,което според мен не е редно .Надявам се ,че засегнатите лица ще си извадят съответните изводи! Все пак има намесен и нищо неподозиращ пасажер .

Автор:  THE KITE [ Сря Окт 09, 2013 8:30 pm ]
Заглавие:  Re: Hristo Arnaudov

kakto i na Ico ne mu pravi chest da me nazovava s prozvishteto NARKOMAN no da prava si poprekalih no ne se izvinqvam za koeto ...

Автор:  Angel_Sim [ Сря Окт 09, 2013 9:50 pm ]
Заглавие:  Re: Hristo Arnaudov

А какво е състоянието на пасажера? Или няма значение?
По принцип задължение на собственика на бизнеса е, да осигури годно оборудване. Сега предполагам, че ако аз бях тандемен пилот - пристигащ на майната си, нямаше да похарча половината си заплата за да може крилото да бъде проверено от квалифициран център, че е годно или пък да забравя кинтите за транспорт и да си тръгна. Крилата се проверчват на 2 години/ тандемите на 1 година с специализирано оборудване. Просто мога да си представя и вие с какви крила возите нищо не подозиращите пътници. Това е отговорност на собственика на оборудването. Обяснението, че пилота е съдрал един тандем и затова е трябвало да лети с негоден тандем с пътник е меко казано детинско. А и какво е правил този тандем в склада - при условие, че не е годен? в крайна сметка тандемните пилоти също са хора и от време на време правят грешки и садират крилата - това трябва да е калкулирано в цената на услугата или покрито от застраховка. В крайна сметка това причина ли е пасажера - клиента който носи кинтите и не подозира нищо да бъде въвличан в такъв експеримент. По-принцип идеята да се изкара само и единствено тандемния пилот виновен е притеснителна.
Парапланер се лети с запасен парашут драги тандемни пилоти! това е правило, което не подлежи на дискусия! Както и винаги с каска Kite - и това не подлежи на дискусия.

Автор:  ico [ Чет Окт 10, 2013 5:35 am ]
Заглавие:  Re: Hristo Arnaudov

Na pasajera mu niama nishto, a krilata niama kak da gi proveriavame godishno tai kato se smeniat na 6-7-8 meseca max.
Zabravih da kaja che ni nai malko sam obviniaval pilota ili koito I da e.
I stiga ste tarsili pod vola tele.

Автор:  Ivailo [ Чет Окт 10, 2013 8:16 am ]
Заглавие:  Re: Hristo Arnaudov

А какво се случва с бракуваните крила? Отиват в склада за резервни ли?
И защо след като можете да си позволите да сменяте крила на 6 месеца нямате един читав запасен (който да не се отваря от самосебе си)?

Автор:  ppountchev [ Чет Окт 10, 2013 9:47 am ]
Заглавие:  Re: Hristo Arnaudov

От ден първи в който си купих крило не съм си и помислял, че някой друг носи отговорност за мен. Слушал съм съвети, но съм си вземал решенията сам. В този смисъл ми е малко трудно да възприема, че тандемен пилот с необходимия опит за такъв не може сам да вземе правилното решение да лети или да не лети.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/