Летателната кариера на почти всички е една и съща. Като новобранец катериш пеша баирите по 5 пъти за 3-4 минутни полети, добиваш кураж, започваш да летиш от по-високо с некви парцали над главата си, кацаш на дървета, ядеш колапси, трошиш крак, ръка и изходите са 2- или се отказваш или
http://www.vbox7.com/play:2f5446e2 .
Ако си от втория вид летенето вечно не ти достига, намираш си работа с нерегламентирано работно време, купуваш нова екипировка и започваш да четеш "Авиационна метеорология" или квото намериш по темата. Научаваш, че има CB, студени фронтове от 2 вид, струйни течения, вълни, старите пилоти ти обясняват за турбуленцията и ти започваш да се чудиш как си оцелял досега. Вече не се опитваш да излетиш на 10м/с,избираш внимателно стартовете, чакаш някой друг да излети преди теб и се оглеждаш за фронтове. Идва момент в който си станал толкова опитен, че си казваш"днес няма да става" и с изненада научаваш, че хората са направили 200 км тоя ден. Ок- те са направили, ама ти си жив, тва е важното. Решението да не излиташ винаги е правилно, човек е създаден да ходи, не да лети. Да, ама летенето е станало вече част от живота и навиците ти, продължаваш да ходиш по стартовете, даваш акъл на новобранците, избираш си подходящото време и почваш пак да летиш по 4-5 мин. Възможно е даже да станеш инструктор и то добър, а и винаги е успокоително да знаеш, че Целното кацане е също парапланеризъм.
Истината е, че колкото повече знаеш, толкова по-малко летиш- мисълта убива действието, знанието убива мечтите. Неизбежно е да добиеш знания и опит и точно това те сваля на земята, затова има стари пилоти. А другите са легенди.
Та по темата- рипай на спийда....
http://www.youtube.com/watch?v=7wZx2R26 ... re=related