Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Апр 25, 2024 5:47 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 46 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 23, 2009 4:06 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Ное 18, 2007 11:16 pm
Мнения: 139
Местоположение: София
Име: Кирил Венев
ross_6a6 написа:
Няма го вече...


Кое го няма?! Филмчето или пилота?
Филмчето което е пуснал Пацо и в момента се "зарежда". Тоест - има го. Ако си имал предвид пилота... Много жалко ако е така.
Колапса беше доволно масивен, но се "разгъна" сравнително бързо. Мисля/надявам се, че пилота се е отървал с минимум контузии защото скоростта на пропадане до срещата със земята не беше прекалено висока. Все пак, зависи как и върху какво точно се е приземил (от филмчето не мога да разбера на 100% как завършва инцидента, а езика на коментарите ми е непонятен).
Само на мен ли ми се струва, че точно преди да колабира крилото, пилота здраво натисна speed-а (може би без да иска докато се наместваше), защото крилото промени ъгъла на атака доста чувствително...

_________________
Current Wing - Element AIR :: Harness - AVA Sport Tangra Side :: Rescue - Aeros OK-38 :: Helmet - Independence Hi-Tec


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 23, 2009 5:57 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
Не натисна спида, ами просто изпусна крилото, което излезе от ядрото на термиката централно, за това тръгна да кълве. Тази термика се откъсва от края на гората. През това време пилота се наместваше в сбруята. След това, когато се оправи крилото, пък пилота пререагира, до като то беше още меко, не му даде да набере скорост, а го срина назад със спирачките и после падна. Освен това имам чувството, че като цяло това крило беше меко. Или е издухано, или го е товарил на долна граница.

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 23, 2009 6:25 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Юли 12, 2007 9:33 pm
Мнения: 859
Местоположение: over Shumen
Име: Бончо Жечев
Хм , крилото е СОЛ, и на мен ми се видя доста меко,
и се сетих че тая година като наблюдавах един СОЛ Трейсър ми изглеждаше така мек, сякъш няма налягане вътре.
:roll:


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 23, 2009 6:26 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Ха ха. На Невша 2007 изядох същия 80% шамар на 20 метра над дърветата. След това бая народ не летя. Човека не реагира въобще с тяло. Крилото ми се оправи за 10 метра и хубав мах. А тогава бях още с ITV-Merak. Крило сигурно на 500 часа. Беше ми един размер по-голямо, сиреч ми трябваше баласт около 15 кила за да съм му посредата. Не помня тогава с колко вода съм излетял, ама сигурно не е било достатъчно. Не мога да разбера, ама от мой опит понеже доста съм летял с крила който не товаря колкото трябва, след такива шамари се оправят доста по-лесно от натоварените. Не знам защо съм останал с това убеждение, ама е така. Ако някой може да го обясни или да ме обори да обяснява. Това мое убеждение е от времето във въздуха, а не от литературата или сайтовете.

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Последна промяна Х А Р И на Пон Фев 23, 2009 8:25 pm, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 23, 2009 8:17 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Май 19, 2008 10:14 am
Мнения: 57
Местоположение: София
...тооочно под прозорчето на плеъра пише следното:
Décrochage au déco (sans conséquence).
Incident at takeoff (without consequence)

.... Инцидент при излитане (без последствия)

_________________
YOU'RE NOT A HUMAN BEING HAVING A SPIRITUAL EXPERIENCE. YOU'RE A SPIRITUAL BEING HAVING A HUMAN EXPERIENCE


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 23, 2009 8:37 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 26, 2004 10:53 am
Мнения: 109
Местоположение: Долна Митрополия
Име: Страхил Делийски
Възможно ли е причината да е от самия старт? Малко е като просека а вятъра е леко страничен. Ако турболенцията от дърветата е примесена с възходящ поток мисля, че е нормано така да стане особено като си държи ръцете горе след излитането.

_________________
LOOK, LEAN, TURN


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 23, 2009 9:00 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Ное 18, 2007 11:16 pm
Мнения: 139
Местоположение: София
Име: Кирил Венев
pacokunev написа:
...тооочно под прозорчето на плеъра пише следното:
Décrochage au déco (sans conséquence).
Incident at takeoff (without consequence)

.... Инцидент при излитане (без последствия)


оДлично :)!

P.S. Много ми е непонятен този език... А на всичко отгоре изглежда съм и кьораФ :lol:

_________________
Current Wing - Element AIR :: Harness - AVA Sport Tangra Side :: Rescue - Aeros OK-38 :: Helmet - Independence Hi-Tec


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 23, 2009 9:21 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
Имаше, като че ли и турболенция на този старт. :wink:
А колкото до реакцията на крилата, когато не са добре натоварени е по-мудна и забавена, но определено по-често сами влизат във всякакви колапси и сривни режими, но и сами излизат от тях...
Крилата които са натоварени на горна граница, или са с по-високо вътрешно налягане малко по-трудно стигат и влизат сами в сривни режими, но при тях реакцията е доста по-остра и бърза и определено се изисква реакция на пилота за да излезеш от лайната...
Нещата са доста относителни. Тук говоря за реакция на крилата в случаи без участието на пилота, а не когато пилота сам е сринал крилото.
Аз определено предпочитам вторият тип крила, както и повечето пилоти които летят с висок клас крила, или компетишъни.. :wink:

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 23, 2009 9:45 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Е, аз и затова си намерих крило по размер. Нормално е да се говори и за сучаите когато пилота не пречи на крилото да лети. В термично време пък най-добре е да си към горната граница. Моята грешка е, че беше адски термично, а пък аз си бях на долната граница като се замисля. С този момък стана аналогичен случай на моя. Само дето аз скочих наляво за да извадя колапса и не пречих с упраленията на крилото да поеме напред.

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 24, 2009 7:39 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Ами не е зле да се коментира за да си видим грешките и да чуем други мнения преди да го изпитаме на гърба си.

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 24, 2009 8:58 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
Добре е човек да се учи от опита на другите... :wink:
Живота не е толкова дълъг и торбата с късмета толкова голяма, че да минеш успешно през всичко, за да добиеш само собствен опит! :idea:

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 24, 2009 10:19 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 07, 2008 6:19 pm
Мнения: 62
Местоположение: Варна, Сливен
Име: Михаил Златев
Ами много е полезно да ги обсъждаме клиповете, защото аз, например, имам доста скромен опит и след 5 гледания, мислех че пилота няма какво да направи, а ето че по-оитните ме опровергаха.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 24, 2009 10:22 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Да, ВладиЧ. Като знам колко бързо изтупах торбата с късмета, дано вече съм турил нещо в торбата с опита.

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: gr
МнениеПубликувано на: Нед Мар 01, 2009 9:48 am 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
ujas a koi e toq okrasnik >? qa xari 6umeneca hiahiihaihah xeroin za malkite deca 4e kato porasnat eto kakvo stava

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 46 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов