Сега да ви светна, че маи си плюете по АВА, щото си е в БГ.
Внасям АВА в Швеция и Дания от доста години и досега единственото оплакване бе миналата година, когато седалищната даска на приятел се счупи при изтегляне с винч. Сбруята му е е X-Алпс. Тои заминаваше скоро за Испания за летене, пуснах маил на АВА за случилото се и пилотат получи доста барзо нова даска директно изпратена преди заминаването му.
Тои летя това лято в БГ и посети АВА, кадето му прескатаха резервния - които е на АВА.
Нека ви кажа едно величие - Robby Whittal - които лети с АВА. С Robby сам летял няколко делта састезания и ако нямате против - мога да го помоля да сподели мнението си за сбруите на АВА.
Колкото до скандинавските пилоти - други оплаквания освен гореспоменатото нямам, а в момента сам внесал зa август 3 бр АВА сбруи, като още 2 Аkro са на пат.
И знаете ли защо се харесват?
Пилотите получават много качество за парите, които плащат.
А знаете ли защо сте недоволни в БГ?
He e ли защото плащате редуцирани цени за АВА, а вносителите на другите марки са евтини в БГ, за да продават?
Аз летях от Комините с делта преди 3-4 седмици. Petar G пише глупости, че няма каде да се каца. Ако не иска да се навре в новите жилищни строежи в западната част, ами да си прави добре захода - има много място и много магарешки бодили там. Аз кацнах в източната част, в долния краи кам околоврастното има един огромен флаг, които дава посоката на вятара.
Стига да можеш да гледаш.
И там има доста магарешки трани, както и добре оформени изчистени полоси. Аз си избрах една и си кацнах с делтата без проблеми и затруднения. Cлед мен на сащото място кацна оште един делтапилот от Швеция. Вярно, малко далече е до паркинга на колата, мо колата лесно доиде да ни натовари.
Мисля, че е време да осазнаете, че пилотските ви грешки не се далжат на DHV тестираната екипировка.
И не е АВА сбруята виновна, че си се насадил кадето си се насадил. А твоите си лични решения за излитането и за полета.
И както казваме тук - лесно е да си умен, ама послe