Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Апр 25, 2024 6:19 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 55 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Авг 27, 2009 2:25 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Сеп 26, 2005 11:35 am
Мнения: 677
Местоположение: София
Име: Христо Джамбов
Наско не си много прав за затворените сбруи. Въпрос на настройка е по-скоро. Ако помислиш за проекцията на тялото в сбруята ще видиш, че не са прекалено легнали. просто сбруята е направена по-обтекаема и затова изглежда така. И с отворена сбруя да си пак си опъваш краката напред на степенката.

И пак, лично мое мнение :-).

_________________
телефони : 0886 216 096, 0888 433 126
Axis Venus 4 - woody valley x alps
Axis Sirius II tandem


Последна промяна songbird на Пет Авг 28, 2009 10:07 am, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Авг 27, 2009 6:55 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Авг 30, 2004 11:48 pm
Мнения: 301
Местоположение: haskovo
А защо си мислите , че протекторите ще ви предпазят в повечето
случаи ? Не вярвам да са повече от 5% случаите когато в момента
на удара тялото да е в такова положение , че протектора да
сработи коректно . Ами сайд протекторите - те пък са егати и
декорацията .
А за да не се протъкват мнения , че някои защитават Бенгела -
просто ако знаете кое как да стане или да се подобри - говорете с
него , щото както го олайняваме тука , тай няма да ви се обади
ито с пълно право . А прехвърлете си наум случаите когато сте
говорили конструктивно с него и ще се сетите , че съм прав .

_________________
недей да летиш по-бързо от твоя ангел пазител (бяло-син Aspen)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 29, 2009 9:55 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Окт 05, 2007 5:21 pm
Мнения: 103
Местоположение: София
Ами то е ясно какво може да направи Бенгела:
1. да удължи с 8-10 см протектора (за да предпазва гръбнака) като скъси или изнесе по-напред контейнера за запасния;
2. да сложи опционален протектор на мястото за баласта - който ползва баласт да си го маха.
Аз второто вече го направих, тъй като не ми се иска да продам сбруята на някой дето също може да пострада с нея...
Джубак, обади се да сложа и на твоята - намерих достатъчно матриал, а и повече от една бира не мога да изпия ;)))


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 03, 2009 7:57 am 
Hacko написа:
Та моето мнение е: ако не сте състезатели и не гоните всеки прелетян метър, не летете в легнали и затворени сбруи (които напоследък станаха много модерни, защото са "адски секси")


Абе не е точно така според мене - със затворената можеш да летиш и със сандали а с отворената трябва да си ги носиш в багажното.. като дойде някой летото на старта по гащетки и сандалки и влезе в пашкула само му завиждам. :)


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 03, 2009 8:05 am 
Offline

Регистриран на: Вто Юли 11, 2006 2:10 pm
Мнения: 497
Местоположение: Varna
Венко, верно си е в жегата с яките обувки е зле ама това да не забравяме си е част от екипировката и за мен да се лети със сандали е компромис със сигурноста. Така че не може да е критерии това.
Моята сбруя е с някакви 5 см дунапрен на гърба и никога до сега не ми и идвало на идея да си позволя кацане "по гъз", както за някой с по-големи протектори е даже практика. Важно е да си във форма, в кондиция и да си гъвкав като див котак :)

_________________
Ozone Mantra M6
Element Air4+


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 03, 2009 8:53 am 
Вярно е. Но тя самата затворена сбруя си е компромис със сигурността предвид рехавия протектор и самата и форма, което пък предполага, че трябва да кацащият да научил как се каца преди да я нахлузи :)


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 03, 2009 10:08 am 
Offline

Регистриран на: Пон Сеп 26, 2005 11:35 am
Мнения: 677
Местоположение: София
Име: Христо Джамбов
venko6 написа:
Вярно е. Но тя самата затворена сбруя си е компромис със сигурността предвид рехавия протектор и самата и форма, което пък предполага, че трябва да кацащият да научил как се каца преди да я нахлузи :)


ша ма извиняваш, ама говориш глупости, на моята сбруя(АИ2Про) протектора е 12см, ако си спомням правилно, на Даниел-DVD(АИ2Про+), протектора е 18 см (това го проверих :-) ). За другите сбруи хората достатъчно са коментирали по-нагоре. Специално на тази сбруя мога да си настроя да съм седнал колкото си искам. Техниката за влизане излизане от сбруята се учи буквално за 5 мин на всеки стенд за сбруи (+ малко настройка).

С каквато и сбруя да летиш трябва да можеш да кацаш, във "всякакви" условия.

Проблема в повечето случаи - (99%) идва от пилота и лоша преценка на нещата. Било то екипировка, собствени способности, метео обстановка и емоционално състояние ако щете. (За всяко от изброените имам реален пример, за добро или лошо).

_________________
телефони : 0886 216 096, 0888 433 126
Axis Venus 4 - woody valley x alps
Axis Sirius II tandem


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 03, 2009 10:37 am 
Е, сега ще си ги мерим ли? (протекторите) :)
Ми щом казваш ок - отстрани изглежда, че са доста тънички :)


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 03, 2009 11:55 am 
Offline

Регистриран на: Пон Сеп 26, 2005 11:35 am
Мнения: 677
Местоположение: София
Име: Христо Джамбов
нямам какво да меря с теб :-)

_________________
телефони : 0886 216 096, 0888 433 126
Axis Venus 4 - woody valley x alps
Axis Sirius II tandem


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Сеп 06, 2009 4:49 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Мар 09, 2006 12:44 pm
Мнения: 220
Местоположение: Дупница
"0 7=0G8 8 07 40
275<0 40 A5 87:060,. J@2> =0 ?J@2>, 703;02>5B> =0 B5<0B0 5 ?>425640I>, :0B> 3> ?@>G5B5 G>25:, 8 <C A5 AB@C20 G5 =5I> 5 AB0=0;> AJA A1@COB0, 0 45D0:B> AB020 2J@>A 70 :><18=0F8O >B 3@5H:8 4>25;8 4> 8=F845=B.
B>@> =0 2B>@>, 704*;65=85 =0 2A5:8 ?8;>B @5H8; G5 5 4>AB0BJG=> 4>1J@ 40 ;5B8 A0< =0 @07=8 <5AB0, 5 40 !8 ?>7=020 5:8?8@>2:0B0 8 40 A8 705 2J7<>6=>AB8B5. :0B> 5 1@>8; 54=0 :0<0@0 ?0@8, => 2 B0:J2 A;CG09
07 ;5BO AJA AB0@ <>45; =0 020 A?>@B
B0=3@0 @58A" 8 AJ< <C =0?@028; =O:>8 :>@5;F89, :0B> =0?@8<5@ AJ< 87BJ@1CH8; 4>=0?@5=0 >BB ?@>B5:B>@0, 8 AJ< 3> =0BJ?:0; A %A;>8=0 ?>;85B8;5=>20 ?O=0, :>OB> 275E >B :0H>=0 =0 :;8<0B8:0. 0H8; AJ< ?> 548= ;0AB8: =0 154@5=8B5 :?;0=8, 8 A530 =5 A5 @07?CA:0B A0<8, 8B=.
B0 <8AJ;B0 <8 5 G5 2A5:8 5 >B3>>2>@5= 70 A>1AB25=0B0 A8 157>?0A=>AAB, 8 =8 B@O120;> 40 A5 ?AB0@05 ?>=5 40 ?>3;54=5 5:8?8@>2:0B0 A. AB5AB25=> G5 =8:>9 =5 5 4;J655= 40 ?@5?@02O B20 >=>20 A0<, A;54

_________________
Колкото повече летя, толкова повече осъзнавам, колко повече трябва да летя, за да продължавам да летя !!!

Петьо Кюркчийски
Gin Gliders "Zoom" / Gin ''Gingo ll"
http://facebook.com/theskyhiker
Skype: sky-hiker


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 55 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов