Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Апр 18, 2024 11:49 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 42 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 16, 2009 6:19 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
Oggy написа:
Очудвам се, че летиш още на пара. заради сривовете ли го правиш? предлагам да опиташ с делта - там е доста по скучно с управлението, а и доброто крило се самоизважда от всякакви сривове, но струва повече.
Аз лично изоставих парата, че ми се събра на високо, не се оправи или аз не успях да я оправя, спасителният не ми се напълни с въздух - и ето, оттогава съм само на делта и ... да чукам на дърво 8) :)

Ти нещо май ме ебаваш май:) ма честно казано не зацепвам. делтата тежи 30 кг. и се носи трудно и изисква повече мерак. Според мен изисква много по-сериозни пилотски талант и умения. Парата става за по-широк кръг пилоти според мене.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 17, 2009 2:21 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Окт 08, 2008 9:09 pm
Мнения: 85
Местоположение: Sofia
Зависи кой как разбира провеждането на курса за безопасност.Не е важно как ще го наречете.Мисля че курсът за безопасност се бърка с не до там безопасния курс за въвеждане в акрото.
Курсът за безопасност започва още от учебния баир ,където би трябвало да се обясни къде е резервния и как се ползва.Трябва да си призная ,че аз като парашутист си мислех че се отваря по същия начин( да ама не). Основните неща ,които са задължителни за да се отдели ученика от учебния баир са" ушите" ,оттам лесно може да се отренира излизане от колапс ( без да е нужно да се дърпа целия колан за да видим в какво приключение ще влезем). Вече на по-високото може да се оттренира снижение с уши и спиид. За по сериозно слизане е достатъчен В срив който е по безопасен от пълния срив и излизането от него е по леко.При знаенето и боравенето с тези техники всеки би могъл да лети и да се справя с най-често срещаните проблеми .
Някой може да оспорва ,но ще ви дам един неоспорим факт: в най-много приключения влизат акро пилотите и тези които пренебрегват прогнозите на времето.За тях отварянето на резервния е нещо нормално - за всички останали това е нещо което може никога да не им се случи
От Мицо :
" Парапланеризма дори не е екстремен спорт,друг е въпроса ,че можеш да си го направиш такъв."


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 17, 2009 9:48 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Юли 08, 2006 6:44 pm
Мнения: 841
Местоположение: чака Годо
Име: Пешо
Миналата седмица дръпнах първите си нарочно продуцирани пълни срива. Хем зная какво ме чака, хем съм гледал клипове, хем съм си падал веднъж в крилото и все пак го пуснах. Получи се хеликоптер, казах си - чакай, ти трябва да си държиш ръцете долу, а те не са ти там - сринах го отново от хелито. Следващият вече стана перфектен.
Мислих подире по въпроса. Големи сили имаше, но аз не съм слабак. Защо го пуснах? Защо не пуснах втория? В първият случай инстинкта взе превес над разума. В последвалите случаи вече имах опит и разума владееше. Тъй мисля аз.

Бъдете здрави!

_________________
YouTube facebook


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 17, 2009 9:55 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Мар 20, 2006 6:09 pm
Мнения: 226
Местоположение: София
Тъй, тъй :)

_________________
Еволюирай деградирайки !!!
I v rotor i v CB vse mi e dobre... CB TEAM
Emo :)
UP - Trango 3 (оранжево - сиво)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 18, 2009 9:32 am 
Offline

Регистриран на: Сря Окт 08, 2008 9:09 pm
Мнения: 85
Местоположение: Sofia
А откакто летиш колко пъти ти се е сривало крилото ,та е трябвало да преодолееш инстинкта и вместо в хеликоптер да стане перфектно - имам предвид не по твое желание
Ти сам го каза :" Хем зная какво ме чака, хем съм гледал клипове, хем съм си падал веднъж в крилото ..."
Прав е бил човека: "Парапланеризма дори не е екстремен спорт,друг е въпроса ,че можеш да си го направиш такъв."


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:13 am 
Offline

Регистриран на: Съб Юли 08, 2006 6:44 pm
Мнения: 841
Местоположение: чака Годо
Име: Пешо
Letiasht написа:
А откакто летиш колко пъти ти се е сривало крилото ,та е трябвало да преодолееш инстинкта и вместо в хеликоптер да стане перфектно - имам предвид не по твое желание?


Дважди.

_________________
YouTube facebook


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: ...
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 18, 2009 1:21 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Апр 23, 2006 6:04 pm
Мнения: 1184
Местоположение: Велико Търново
Име: Ивелин Калушков
Е Митак не го пусна когато не трябваше бе, пусна си го добре и навреме само че беше асиметричен, затова тръгна за хелико, само трябваше да задържиш :twisted: хаха. Иначе самото хелико е доста по-трудно за овладяване, но влизането поне го докара :). Втория си беше по учебник.
Усещанията при първия срив са много и все вълнуващи затова ситуацията обикновенно изглежда смущаващо шантава, с тренировки обикновенно нещата малко се поуспокояват.

_________________
"Успехът не е траен, провалът не е окончателен, важна е волята да продължиш напред!" - сър. Уинстън Чърчил

Independence Dragon 3 M (бяло, черно, червено)/Advance Impress 2+
Aerodyne Massai M (червено, жълто, оранжево)/Advance Impress 2+
Advance Omega 8 - 27 (бяло, жълто, зелено)/Advance Impress 2+

Advance Omega X-Alps - 25 (зелено, бяло, синьо)/Advance Impress 2+

Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 19, 2009 9:43 am 
Offline

Регистриран на: Сря Окт 08, 2008 9:09 pm
Мнения: 85
Местоположение: Sofia
Димитър Илиев написа:
Letiasht написа:
А откакто летиш колко пъти ти се е сривало крилото ,та е трябвало да преодолееш инстинкта и вместо в хеликоптер да стане перфектно - имам предвид не по твое желание?


Дважди.


Не ме разбра - колко пъти крилото ти е влизало в пълен срив при полет и ти си ползвал тази техника ,която тренираш ?
Това колко пъти си го предизвиквал не ме интересува.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 19, 2009 5:56 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Юли 08, 2006 6:44 pm
Мнения: 841
Местоположение: чака Годо
Име: Пешо
Дважди ми се е сривало и не съм я ползвал за съжаление.

_________________
YouTube facebook


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 19, 2009 10:44 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Мар 29, 2008 11:52 pm
Мнения: 368
Местоположение: Пловдив
Име: Димитър Димитранов
:lol: Да ви имам диалекта адаш, човека се хвърли в размисли с теб :lol: :lol: :lol:

_________________
"Най големия грях, е да пазиш щастието само за себе си" Димитър Димитранов Пловдив Skype: Dikitar73 Тел.0884427483


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Сеп 20, 2009 7:46 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Окт 08, 2008 9:09 pm
Мнения: 85
Местоположение: Sofia
Доколкото те познавам летиш добре за да ти препоръчвам да минеш на по-нисък клас крило.
Сега след като си предизвиквал пълен срив на крилото ,много добре знаеш че се предизвиква трудно и трудно се остава в него.Според мен за да ти се е случвал пълен срив на крилото при нормален полет би трябвало да потренираш активното летене и да обърнеш внимание в какво време летиш.
Но ако те кефи давай в тоя дух.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 21, 2009 1:26 am 
Offline

Регистриран на: Съб Юли 08, 2006 6:44 pm
Мнения: 841
Местоположение: чака Годо
Име: Пешо
Летящий, не ми се спори виртуално бе. Някой ден на по мастика ще говорим. Ето нещо хубаво в знак на добри чувства:
http://www.youtube.com/watch?v=FBlnSyjpxCs

_________________
YouTube facebook


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 42 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов