SkyNomad
http://forum.skynomad.net/

Ясен-запасен
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=6&t=3950
Страница 1 от 3

Автор:  Милен [ Чет Май 20, 2010 9:31 am ]
Заглавие:  Ясен-запасен

..........

Автор:  Stavel [ Чет Май 20, 2010 10:05 am ]
Заглавие: 

А как точно се е стигнало до запасен :?:

Автор:  venelin [ Чет Май 20, 2010 2:24 pm ]
Заглавие: 

Бреххххх....май вече не е на мода прибирането на парапланера(докато падаш на парашут)

Автор:  Милен [ Чет Май 20, 2010 4:41 pm ]
Заглавие: 

Когато отвориш парашут поне веднъж ще имаш право да коментираш,
когато дораснеш да летиш- не дори да тестваш крила само с две линии и с източеност> 8.4 също мнението ти ще има тежест, а когато се осмелиш да направиш тъмблинг дори не с парамотор http://www.justacro.com/news/100502/fir ... -paramotor никой няма да си позволи да коментира написаното от теб. :D :D :D :D :D :D :D

Автор:  venelin [ Чет Май 20, 2010 5:00 pm ]
Заглавие: 

аз през живота си съм отварял парашут два пъти
с учебна цел, а не за да се спася
верно че съм лаик в летенето(с 13годишен опит),ама винаги съм си мислил ,че след като ти се отвори запасния парашут нормално трябва да си прибереш парапланера до теб за да падаш ПО-БАВНО,без разклащане и махове
Ако друго е правилното.....кажи...да научим и ние....може да ни потрябва...

Автор:  niki [ Чет Май 20, 2010 6:26 pm ]
Заглавие: 

Милен написа:
Когато отвориш парашут поне веднъж ще имаш право да коментираш,
когато дораснеш да летиш- не дори да тестваш крила само с две линии и с източеност> 8.4 също мнението ти ще има тежест, а когато се осмелиш да направиш тъмблинг дори не с парамотор http://www.justacro.com/news/100502/fir ... -paramotor никой няма да си позволи да коментира написаното от теб. :D :D :D :D :D :D :D


Milene, ne mislish li che zalitash tvarde mnogo?
Triabva li da si pilot na prototip che da imash pravo da komentirash otvariane na zapasen parashut?
A vrazkata s tumbling pak savsem mi se gubi?

Ne razbiram kakva kauza zashtitavash.
Dobar pilot si, no raboti varhu negativizma v sebe si.

Vmesto da seesh konflikti, po-dobre opishi kak predi 1-2 sedmici na Sopot ti se razmina za poreden pat i nai veche kakav izvod si napravi?

Vijdam vrazka mejdu migashtite ti cherveni lampichki i otnoshenieto ti kam ostanalite.
....
izvinete za latinicata

Автор:  jilata [ Чет Май 20, 2010 7:29 pm ]
Заглавие: 

Милене аз нямам почти никакъв опит нито в летенето нито в отварянето на запасен, но немога да търпя някой да напада по такъв начин друг пилот който несъмнено също има опит в някакъв друг тип летене с ПАРАПЛАНЕР (ако че нее правил тъмблинг с мотора). И преценям че има нужда да ти се поскарат за тона който държиш в постовете си. Да ти кажа освен тук във любиния ни форум, има и Скайп и Фейсбук и GSM чрез които се разбира че май няма в БГ по самоуверен пилот от теб който НЕ МАЛКО пъти е получавал лекарска помощ след поредната си изцепка. Запомни че гравитацията е еднаква за всички ни а дявола не позволява да го дърпат за опашката безкрайно. Успех, мисли и се пази. Само забравих да те питам. Да си се качвал на 5500 ??????????

Автор:  Красьо [ Чет Май 20, 2010 8:29 pm ]
Заглавие: 

Цитат:
Разликата между английските ,руските и българските форуми:
в английския форум задаваш въпрос, отговарят
в руския задваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо
в българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост

Автор:  mukan [ Чет Май 20, 2010 9:11 pm ]
Заглавие:  Snimki

[url]:arrow:[/url]

Автор:  Милен [ Чет Май 20, 2010 10:38 pm ]
Заглавие: 

Тъй като ми е малко много скучно, на пишещите в тази тема предлагам:
В Събота, Неделя и Понеделник-почивните дни идвам където поискат. Те ми показват 1 нещо, което не мога да направя с което си искат тяхно крило , ако има нещо такова ИМ ПОДАРЯВАМ КОЙТО СИ ПОИСКАТ МОДЕЛ НА ПАРАПЛАНЕР.
За Ники важи същото, като се прибере.
Ако искат мога и аз да покажа нещо- ще черпят по кока кола ,защото знам резултата.
Естествено Мена и Андро не са включени в офертата.

Автор:  jilata [ Чет Май 20, 2010 10:58 pm ]
Заглавие: 

"Боя му голям ама акъла му детешки" казват старите хора ............ тръгнал да си мери пишката. А на Йотов неможеш на малкия пръст да му се качиш. От него можеш само да се учиш. То акъла да е к... да ти го набие човек ми то се сабира с времето ако има каде да се съхранява. Лети беее дано къссмета е с теб.

Автор:  Милен [ Чет Май 20, 2010 11:08 pm ]
Заглавие: 

Може би е по-добре да изчакаш какво ще отговори някой!!!??
За теб е ясно

Автор:  venelin [ Пет Май 21, 2010 7:36 am ]
Заглавие:  алоуууууууу я по темата!!!!!!

алоуууууууу я по темата!!!!!!
много ми хареса поста на Красьо
верно че сме български форум......
ама все пак темите трябва да бъдат смислени и полезни....
създадена е тема за запасен и за Ясен
Ясен е Велик пилот,Орлин е велик пилот....много са Великите пилоти,даже Милен е Велик пилот.....но никой няма всичкото знание на света в главата си.....и има още много да учи.....
Та от краткото видео се вижда нормално отворен парашут и парапланер който обикаля и върти цялата работа....прави и махове....
височина има ,но Ясен не хванал някое въже да го прибира към себе си....
Млади пилоти с по-малко опит може да си помислят че така трябва да се действа при отваряне на запасен....
Да се спускаш с махове към земята е като да чакаш какво ще ти се падне от хвърляне на зар
От 1до 6.От късмета ще зависи в коя фаза на маха ще срещнеш земята....
Затова най-добре (ако има височина) прибирайте парапланера на топка в ръцете си и се спускайте вертикално с нормираното спускане на парашута.
на Олудениз съм се нагледал на запасни....
включително на запасни които поради влиянието на НЕПРИБРАНИЯ парапланер влизат в опасни махове стигащи до изпускане на въздуха от купола!!!!!
Без никакви лични нападки искам тук (в този подфорум ИНЦИДЕНТИ) да пишем кое е правилно и кое не и написаното да е полезно за останалите!

Автор:  Данчо [ Пет Май 21, 2010 8:01 am ]
Заглавие:  Запасен

Венко е прав, но за нормални крила. Забравяте че Ясен е тествал ДВУРЕДОВ ПРОТОТИП - това предполага много твърди части в конструкцията. Събирането на крилото не само е невъзможно но и опасно, особенно ако са използвани 1мм карбонови пръчки.

Все пак многократното навиване на управленията или убирането на В-линията би стабилизирало системата крило-пилот-парашут.

Добре че Ясен е невредим и ще следим с интерес Европейското в Австрия.

Автор:  Милен [ Пет Май 21, 2010 9:40 am ]
Заглавие: 

.............

Страница 1 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/