SkyNomad http://forum.skynomad.net/ |
|
Ясен-запасен http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=6&t=3950 |
Страница 1 от 3 |
Автор: | Милен [ Чет Май 20, 2010 9:31 am ] |
Заглавие: | Ясен-запасен |
.......... |
Автор: | Stavel [ Чет Май 20, 2010 10:05 am ] |
Заглавие: | |
А как точно се е стигнало до запасен |
Автор: | venelin [ Чет Май 20, 2010 2:24 pm ] |
Заглавие: | |
Бреххххх....май вече не е на мода прибирането на парапланера(докато падаш на парашут) |
Автор: | Милен [ Чет Май 20, 2010 4:41 pm ] |
Заглавие: | |
Когато отвориш парашут поне веднъж ще имаш право да коментираш, когато дораснеш да летиш- не дори да тестваш крила само с две линии и с източеност> 8.4 също мнението ти ще има тежест, а когато се осмелиш да направиш тъмблинг дори не с парамотор http://www.justacro.com/news/100502/fir ... -paramotor никой няма да си позволи да коментира написаното от теб. |
Автор: | venelin [ Чет Май 20, 2010 5:00 pm ] |
Заглавие: | |
аз през живота си съм отварял парашут два пъти с учебна цел, а не за да се спася верно че съм лаик в летенето(с 13годишен опит),ама винаги съм си мислил ,че след като ти се отвори запасния парашут нормално трябва да си прибереш парапланера до теб за да падаш ПО-БАВНО,без разклащане и махове Ако друго е правилното.....кажи...да научим и ние....може да ни потрябва... |
Автор: | niki [ Чет Май 20, 2010 6:26 pm ] |
Заглавие: | |
Милен написа: Когато отвориш парашут поне веднъж ще имаш право да коментираш,
когато дораснеш да летиш- не дори да тестваш крила само с две линии и с източеност> 8.4 също мнението ти ще има тежест, а когато се осмелиш да направиш тъмблинг дори не с парамотор http://www.justacro.com/news/100502/fir ... -paramotor никой няма да си позволи да коментира написаното от теб. Milene, ne mislish li che zalitash tvarde mnogo? Triabva li da si pilot na prototip che da imash pravo da komentirash otvariane na zapasen parashut? A vrazkata s tumbling pak savsem mi se gubi? Ne razbiram kakva kauza zashtitavash. Dobar pilot si, no raboti varhu negativizma v sebe si. Vmesto da seesh konflikti, po-dobre opishi kak predi 1-2 sedmici na Sopot ti se razmina za poreden pat i nai veche kakav izvod si napravi? Vijdam vrazka mejdu migashtite ti cherveni lampichki i otnoshenieto ti kam ostanalite. .... izvinete za latinicata |
Автор: | jilata [ Чет Май 20, 2010 7:29 pm ] |
Заглавие: | |
Милене аз нямам почти никакъв опит нито в летенето нито в отварянето на запасен, но немога да търпя някой да напада по такъв начин друг пилот който несъмнено също има опит в някакъв друг тип летене с ПАРАПЛАНЕР (ако че нее правил тъмблинг с мотора). И преценям че има нужда да ти се поскарат за тона който държиш в постовете си. Да ти кажа освен тук във любиния ни форум, има и Скайп и Фейсбук и GSM чрез които се разбира че май няма в БГ по самоуверен пилот от теб който НЕ МАЛКО пъти е получавал лекарска помощ след поредната си изцепка. Запомни че гравитацията е еднаква за всички ни а дявола не позволява да го дърпат за опашката безкрайно. Успех, мисли и се пази. Само забравих да те питам. Да си се качвал на 5500 ?????????? |
Автор: | Красьо [ Чет Май 20, 2010 8:29 pm ] |
Заглавие: | |
Цитат: Разликата между английските ,руските и българските форуми:
в английския форум задаваш въпрос, отговарят в руския задваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо в българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост |
Автор: | mukan [ Чет Май 20, 2010 9:11 pm ] |
Заглавие: | Snimki |
[url][/url] |
Автор: | Милен [ Чет Май 20, 2010 10:38 pm ] |
Заглавие: | |
Тъй като ми е малко много скучно, на пишещите в тази тема предлагам: В Събота, Неделя и Понеделник-почивните дни идвам където поискат. Те ми показват 1 нещо, което не мога да направя с което си искат тяхно крило , ако има нещо такова ИМ ПОДАРЯВАМ КОЙТО СИ ПОИСКАТ МОДЕЛ НА ПАРАПЛАНЕР. За Ники важи същото, като се прибере. Ако искат мога и аз да покажа нещо- ще черпят по кока кола ,защото знам резултата. Естествено Мена и Андро не са включени в офертата. |
Автор: | jilata [ Чет Май 20, 2010 10:58 pm ] |
Заглавие: | |
"Боя му голям ама акъла му детешки" казват старите хора ............ тръгнал да си мери пишката. А на Йотов неможеш на малкия пръст да му се качиш. От него можеш само да се учиш. То акъла да е к... да ти го набие човек ми то се сабира с времето ако има каде да се съхранява. Лети беее дано къссмета е с теб. |
Автор: | Милен [ Чет Май 20, 2010 11:08 pm ] |
Заглавие: | |
Може би е по-добре да изчакаш какво ще отговори някой!!!?? За теб е ясно |
Автор: | venelin [ Пет Май 21, 2010 7:36 am ] |
Заглавие: | алоуууууууу я по темата!!!!!! |
алоуууууууу я по темата!!!!!! много ми хареса поста на Красьо верно че сме български форум...... ама все пак темите трябва да бъдат смислени и полезни.... създадена е тема за запасен и за Ясен Ясен е Велик пилот,Орлин е велик пилот....много са Великите пилоти,даже Милен е Велик пилот.....но никой няма всичкото знание на света в главата си.....и има още много да учи..... Та от краткото видео се вижда нормално отворен парашут и парапланер който обикаля и върти цялата работа....прави и махове.... височина има ,но Ясен не хванал някое въже да го прибира към себе си.... Млади пилоти с по-малко опит може да си помислят че така трябва да се действа при отваряне на запасен.... Да се спускаш с махове към земята е като да чакаш какво ще ти се падне от хвърляне на зар От 1до 6.От късмета ще зависи в коя фаза на маха ще срещнеш земята.... Затова най-добре (ако има височина) прибирайте парапланера на топка в ръцете си и се спускайте вертикално с нормираното спускане на парашута. на Олудениз съм се нагледал на запасни.... включително на запасни които поради влиянието на НЕПРИБРАНИЯ парапланер влизат в опасни махове стигащи до изпускане на въздуха от купола!!!!! Без никакви лични нападки искам тук (в този подфорум ИНЦИДЕНТИ) да пишем кое е правилно и кое не и написаното да е полезно за останалите! |
Автор: | Данчо [ Пет Май 21, 2010 8:01 am ] |
Заглавие: | Запасен |
Венко е прав, но за нормални крила. Забравяте че Ясен е тествал ДВУРЕДОВ ПРОТОТИП - това предполага много твърди части в конструкцията. Събирането на крилото не само е невъзможно но и опасно, особенно ако са използвани 1мм карбонови пръчки. Все пак многократното навиване на управленията или убирането на В-линията би стабилизирало системата крило-пилот-парашут. Добре че Ясен е невредим и ще следим с интерес Европейското в Австрия. |
Автор: | Милен [ Пет Май 21, 2010 9:40 am ] |
Заглавие: | |
............. |
Страница 1 от 3 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |