Един австралиец днес се налетя добре и реши да пробва елементи от курса за безопасност от 2000 метра височина.
Стигнал до срива, но вкарал крилото в самоизпарашутиране. Шашнал се и дръпнал леко с управленията с надеждата да го срине и изкара от парашутирането. Крилото изнегативило, усукало и вързало. Завъртяло се бясно и без колебание хвърлил запасен както тренирал предварително - в чистото пространство по посока на въртенето.
Но крилото застигнало запасния и той се оплел във вървите му. Поради голямата височина, пилота успял да поиздърпа запасния, който сработил частично, спрял въртенето на крилото и помогнал за изчистване на насукването на коланите.
Въпреки че запасния останал оплетен в едната страна на крилото, пилота успявал да управлява с другото управление и приземил крилото невредим.
Извод: - няма гаранция че запасния няма да се оплете в крилото
; затова акро пилоти летят с два