Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Апр 18, 2024 10:37 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 39 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 21, 2010 2:26 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
Разликата е в качественият контрол СЛЕД производството. Адванс се призвеждат във Виетнам, но контрола СЛЕД производството се провежда в Швейцария. Няма ли качествен контрол и проверка на крайният продукт гафовете са налице. Примери има много от разни фирми.

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 21, 2010 3:22 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
ВладиЧ написа:
Разликата е в качественият контрол СЛЕД производството. Адванс се призвеждат във Виетнам, но контрола СЛЕД производството се провежда в Швейцария. Няма ли качествен контрол и проверка на крайният продукт гафовете са налице. Примери има много от разни фирми.

каде се провежда и как е нещо което само фирмата производетел знае. този контрол трябва всеки сам да си го направи - просто защото е най-заинтересован. само за сведение - адванс правят този контрол във Франция, а не в Швейцария, не че има някво значение.

_________________
Golden4


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 21, 2010 3:22 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
Vancho laifa написа:
И каква е разликата според теб от произведено в Бразилия, Чехия, Израел или Виетнам.

ами разликата е статистическа предполагам (въпреки, че такава статистика няма). тоест при късмет няма разлика. при много лош е се тая. при междинен късмет - пилота с азиатското крило духа супата.
БГ пазара не е достатъчно голяма извадка за да се търси разликата.
а и както казах това е субективно мое мнение - разбира се абсолютно вярно, но само за мен.

_________________
Golden4


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 22, 2010 4:43 am 
Angel_Sim написа:
ВладиЧ написа:
Разликата е в качественият контрол СЛЕД производството. Адванс се призвеждат във Виетнам, но контрола СЛЕД производството се провежда в Швейцария. Няма ли качествен контрол и проверка на крайният продукт гафовете са налице. Примери има много от разни фирми.

каде се провежда и как е нещо което само фирмата производетел знае. този контрол трябва всеки сам да си го направи - просто защото е най-заинтересован. само за сведение - адванс правят този контрол във Франция, а не в Швейцария, не че има някво значение.


Явно за 3-те години и половина weekend летене си напреднал доста с теорията. :D :D :D за да да ни даваш-"сведение". Когато си позвиляваш да правиш това -все пак имай едно наум-форума се чете от различни хора. Та как разбра, че Advance-най-голямата Швейцарска фирма си прави качествения контрол във Франция??? :D

ПС Верно, че в Швейцария е малко скъпо :D :D :D :D :D :D

И да те светна нещо- в Азия се намират най-добрите производители на крила в света- AEROMEN- които са собственост на Японци и се намират в Хонг Конг и произвеждат крилата на поне 10 водещи Европейски фирми, Gingliders-в Южна Корея, Advace-във Виетнам.......


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 22, 2010 6:59 am 
Offline

Регистриран на: Съб Май 15, 2004 2:26 pm
Мнения: 392
Местоположение: Sofia
Да допълня - Ozone - Виетнам и т.н. Така че запази субективното си мнение за себе си и се замисли че вече всичко се шие в Азия. Мога само да ти светна - Adidas, Puma, Nike... нали се сещаш каква продукция имат :idea:


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 22, 2010 9:03 am 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 09, 2005 12:34 pm
Мнения: 342
[quote="Vancho laifa"]Да допълнÑ

_________________
www.verticaldimension.com
Gradient Bright 5
skype: pastora2303
GSM: 0888 024143
e-mail: ozyline@gmail.com


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 22, 2010 10:10 am 
O и пастора се намесваа :D :D :D :
1-во не мога да разбера какво иска да каже??!!!
2-ро що се меси като няма да вземе пари от тва-знаем си го човека :D :D :D


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 22, 2010 10:17 am 
Offline

Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 12:03 am
Мнения: 559
Местоположение: Шумен
Име: (Хаджи) Северин Акерски
Твърдението, че всичко се шие в Азия е израз на незнание. Човек не може да знае всичко, но не е хубаво да обръща незнанието в твърдение (APCO, Windtech и AIM Wings си шият крилата у дома).

Още не е излязло никакво експертно заключение, а се обвинява марка и производител.

Разцепване на крилото (доколкото разбрах че е злополуката) може да се получи не само от грешка при шиенето, но и от дефектни или некачествени конци и платове.
Така, че нека да излезе експертното заключение. Може производителя - респективно и шивашкия да нямат вина.
Може NK да са виновни, ако са закупили евтини платове, които я са остарели, я дефектни - НО може и да не е така! Може конците да не са биле качествени - НО може и конкретната шивачка да не си е свършила работата както трябва.

Не може всяко едно крило да бъде тествано на натоварвания, затова винаги има вероятност да се появи некачествено такова.
Какво следва от това?
Не знам!

P.S. Лично аз не съм фен на новите леки платове ( 36г и 32г). Не ми вдъхват доверие, когато става въпрос за парапланер - като знам колко лесно се късат по шева... Виж, за кайтове и хвърчила са перфектни.
Тъй като най-различни крила (марки) минават през ръцете ми, съм забелязъл, че някои фирми започнаха да правят икономии в някои "възли" на конструкцията на парапланера, които дори при големите кайтовете не си позволявам да правя аз.
Няма да споменавам марки, но има занижаване на здравината на конструкцията при някои фирми. Може да издържат тестовете, но моделите им от преди 5 години са много по-здрави.

_________________
Парапланер - Windtech "Fenix"
Сбруя: APCO "Spark"

Изображение
ДИСТРИБУТОР

Kites Maker Olds looking good!
http://kites-bg.com


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 22, 2010 10:52 am 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
От 2003г Gin си шият крилата в собствена фабрика в Китай. В същата фабрика се шият крила и за Aircross. Във фабриката на Gin в Южна Корея пък се шият сбруите на Kortel Design.

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 22, 2010 11:14 am 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 11:02 am
Мнения: 871
Местоположение: София
Хаджията написа:
Така, че нека да излезе експертното заключение. Може производителя - респективно и шивашкия да нямат вина.
Може NK да са виновни, ако са закупили евтини платове, които я са остарели, я дефектни - НО може и да не е така! Може конците да не са биле качествени - НО може и конкретната шивачка да не си е свършила работата както трябва.


Хаджи, според мен изобщо не си прав. Независимо къде е проблема (лош плат, лоши конци, лоша шивачка и т.н.), отговорността винаги е на фирмата производител на крилото. Те са отговорни както за избора на доставчик за платовете, така и за конците, така и за подбора, обучението И КОНТРОЛА на шивачката, а и на целия краен продукт. Абсурдно е да се допуска, че Нивиук са невинни, а вината може да е на некадърна шивачка. Фирмата може да бъде освободена от отговорност ЕДИНСТВЕНО ако крилото е било подложено на натоварване или износване, извън параметрите по каталог (което в случая ми се струва малко вероятно).

_________________
Има три прости правила за безопасно летене. За съжаление, никой досега не ги е открил ... ;-)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: ..
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 22, 2010 11:58 am 
Offline

Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 7:52 pm
Мнения: 78
Местоположение: В.Търново
Точно.

_________________
Г.Владимиров - AERODYN SHAOLIN - оранж. със сиво и синьо
NOVA MENTOR 4
----------------------------------------------------
ще летя дори и след см****а


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 22, 2010 4:11 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
няма значение кое къде се произвежда, а има значение контрола върху качеството! една сериозна фирма където и да произвежда/сглобява си има грижата да проверява (в случаите когато не е гарантирано че производството е качествено) продукцията и ако има такава която да не отговаря на стандартите - да се рециклира или унищожава.

чисто производствените разходи в едно крило са не повече от 800 евро - това са материалите и труда за ушиването му. останалото до 1300 евро примерно са дизайн, разработки, режийни и административни разходи, такси, сертификати, лицензи, реклама и т.н. каквото се сетите... така че за една фирма от ранга на Niviuk, 800 евро загуба за да реши да изхвърли едно крило е все едно бълха ги е ухапала - за мен е невъзможно да са знаели че крилото е проблемно и въпреки това да са го продали. остава единствено варианта да не са забелязали проблема, което означава НЕЕФЕКТИВЕН КАЧЕСТВЕН КОНТРОЛ, което пак е недопустимо за фирма от този ранг!!!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 22, 2010 8:31 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 29, 2010 9:54 pm
Мнения: 203
Местоположение: София
Бог да пази всички ни! Трагедията е налице, мисля че Н.Й. беше писал, че крило на Nivuk от олекотен плат при спирала скъсало две вътрешни ребра. Не мога да намеря постинга за да го цитирам. Дано отговорът от разследването да излезе по-скоро и да се разбере причината. Всички фирми искат да печелят повече и затова търсят евтина работна ръка, но от тест контрола не бива да се пести. Да се скъса парапланер не е едно и също ако се повреди вариото например. Ако Nivuk излезнат виновни ги чака съд и голямо обезщетение което за съжаление не може да върне човека.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 22, 2010 11:11 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
Vancho laifa написа:
Да допълня - Ozone - Виетнам и т.н. Така че запази субективното си мнение за себе си и се замисли че вече всичко се шие в Азия. Мога само да ти светна - Adidas, Puma, Nike... нали се сещаш каква продукция имат :idea:

ле ле ле откога търся човека с обективните мнения ако знаеш.много се радвам че те открих. Я кажи сега какви адидаски за бягане да си купя?
:lol:
Ozone forever!

_________________
Golden4


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 23, 2010 12:00 am 
Offline

Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 8:29 pm
Мнения: 111
Местоположение: Пловдив
Преди три години осъдих самонадеяните мърлячи от Skywalk заради две груби действия спрямо свой клиент, т.е. мен. Далеч по-същественото се състоеше в съшиването на две съседни камери при поставяне на пликчето за инфо-табелката, която на всичко отгоре липсваше! Тяхното основно, идиотски високомерно обяснение беше, че такъв дефект се забелязва лесно и не представлява съществена опасност, а моят отговор - че след като качественият им контрол пропуска подобен груб дефект, то какво остава за по-трудно откриваеми такива, които могат да са фатални, при това на тандемно крило?! След продължителна дискусия и реакция от вида "Кой си ти, та да ни даваш акъл" наех кадърен адвокат на място и ги осъдих за "загубено доверие" (Vertrauensverlust) - върнаха ми парите за две крила с лихвите и покриха разноските по делото.
Странна бе обаче реакцията както на две от трите тогава списания за парапланеризъм на немски език, така и на DHV - всички се опитваха да омаловажат случая, а модераторът на съответния форум в DHV не само затвори, а просто изтри без следа темата, когато публикувах съдебното решение и кореспонденцията си с "ходещите по небето".
За разлика от други подобни печатни медии (напр. Аутобилд) в тези за пара и делта никога не се публикуват отрицателни резултати или становища на читатели, отзиви за производителите, което е много лошо. При дефект в Тойота или БМВ най-много да не можеш да спреш на пътя, т.е. на земята, но при средство за летене...

Маркус Грюндхамер (Wings of Change - WoC) е започнал първоначално да прави крилата си в Корея, но след като жълтите са "забравяли" английския при всеки конфликт с него, е преместил производството в Шри Ланка във фабрика-собственост на заселил се там немец. В нея се шият крилата на още трима водещи прозводители от Австрия/Германия. Въпреки това всяко крило се проверява стриктно (наистина подробно - видял съм лично) веднага след пристигането си от Изтока (с някои се прави и по един пробен полет) и едва след това се предлага за продажба. Дори самото прескатаване след пристигане е полезно, защото крилата във фабриката се пресоват зверски (малък обем за транспорт) и се формират трайни гънки.

Твърде много производители на крила се навъдиха в последните години (много вожд, малко индианец) и в стремежа си да оцелеят доста от тях пестят от производствени разходи - по-вече от допустимото!
Двете основни изложения за парапланеризъм в Европа изчезнаха, две немски списания - също, а това не са добри признаци за развитието на този спорт, съотв. за качеството на предлаганите стоки!

Както се казва - "Спасяването на давещите се е проблем на самите давещи се".

_________________
ЛюбоМ


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 39 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов