Leonardo | ФОТО
Дата и час: Съб Апр 20, 2024 6:54 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Инцидент в Швейцария.
МнениеПубликувано на: Пет Юни 17, 2005 11:49 am 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
Загинал е тест пилотът на GIN Norman Lausch. Изпитвал е нов прототип на ZOOM с голям размер и поради това е летял с 30 литра баласт. Решил е да съкрати дължината на всички върви с 4 см и е завързал на тях възли. Вървите са се скъсали точно на възлите при стръмна спирала и снижение -20м/сек, на около 200м височина над терена. Норман пада на земята без да отвори резервен парашут. Предполага се че наличието на баласт му е попречило, но информацията все още е неофициална.
Нелеп инцидент с фатален край!

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Housi Bollinger comment
МнениеПубликувано на: Пет Юни 17, 2005 12:58 pm 
Housi Bollinger:

Norman made 3 knots into every main line. During the second flight the middle B- main line ripped right above the knot and was replaced by a kevlar race line. He had no fear of the other lines could rip as well and continued the testing. When Norman flew an extreme spiral (at least 20m/s drop), all main lines ripped right above the last knot! None has seen exavtly how this terrible accidendt happened, but Norman was seen free falling the last 100 -200m above the ground. He crashed into a steep slope below the forest. He was fliying with his Sup Air Acro Seat, in whichonly the back rescue parachute handle was fixed. He'd lost the second handle before and had already ordered one.
Some people who saw the accident said that the rescue parachute handle was not in it's original position any more. None could tell if the handle was pulled during the flight or got released because of the crash. After the accident the mechanism was tested, and working! If the handle was already released during the spiral, or as the glider's lines ripped, Norman wouldn't had any chance to pull his rescue!
The glider fell into the trees some 200m next to Norman and wass, instead of all main lines ripped off, alright!

The REGA (rescue guard) was at the scene ten minutes after the accident but they couldn't do anything but finding Norman dead!

++++++++++++++++++++++++++++++++++

Духът на Норман винаги ще лети с нас .............

++++++++++++++++++++++++++++++++++

Тази трагична загуба още веднъж показва колко е важен всеки детайл от екипировката ни. Моля не модифицирайте нищо от което зависи безопасноста ви.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: Norman
МнениеПубликувано на: Пет Юни 17, 2005 9:20 pm 
Letiahme s Norman zaedno na PWC vuv Francia (az i Valery). Pomnim go vinagi usmihnat i nikoga nevuzgordian. Gotih chovek beshe, kato go popitash neshto otgovariashe s gotovnost. Jalko za nego i nelepia incident. Shte go pomnom vinagi samo s nai-dobri chuvstva!

Iavno i nai-dobrite piloti praviat greshki i prenebregvat opasnostta ot drebni promeni po varvite. A kakto e izveshtno vseki vazel otslabva zdravinata na vurvite i to blizo ili tochno na vuzela! Jalko che ne e oburnal i vnimanie i na purvata indikacia za otslabvaneto na varvite v mestoto na vuzela, kogato e skusal edna vruv samo!

Sbogom Norman, ti shte si vinagi visoko nad nas...


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов