ситуацията ми е позната от личен опит. закъсняло тяло при уинг оувър, голям колапс и насукване последвано от запасен. моя личен съвет е пилотите, които не са достатъчно запознати с динамиката на крилото си и с пич, рол контрол, колапси и дори срив и негатив да не прекаляват с опитите...
много млади пилоти (и аз също) си мислят, че уинг оувърите не са кой знае колко технична маневра и опитват да ги правят, без да са подготвени достатъчно. ако се поинтересувате достатъчно и поровите из сайтовете за акро, ще видите, че уинг оувърите са доста напред в тренировъчната програма...и не случайно. и за да не звуча само като зяпач, който си чеше езика - вижте описанието на фигурата на
http://www.justacro.com/tricks/englishh ... ks/englishнапример...забележете нещата, които пал и габор препоръчват да сте усвоили преди да се захванете с тази фигура - общо 6 маневри (поне) преди това и то добре!!!
за край ще цитирам моя любим бг пилот: Привардувайте се! хахахахаххаха Со здраве!