Leonardo | ФОТО
Дата и час: Съб Май 18, 2024 5:43 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 99 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Вто Окт 26, 2010 3:12 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
WSI4KO 6TO SI ISPISAL PO GORE NQMA SMISAL TI KE SI ....SAMO NE RAZZBIRAM KAK GI RASPRAVIQ6 TIQ RABOTI NAI MALKOTO KATO NE SA TI SE SLU4VALI ILI VEDNAJ V NAI STRA6NIQ TI KO6MAR SE TA Q MANIQNA ...... IZMORIX SE SERIOZNO (NE ZASLUJAVATE.....

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Вто Окт 26, 2010 3:30 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
viewtopic.php?f=6&t=4311&start=0
сащата песен на нов глас нищто ново потд сланцето/....

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Вто Окт 26, 2010 3:30 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1982
Име: Даниел Димов
Явно четенето и писането са ти трудни и уморителни, а и щом не заслужаваме - недей! Няма смисъл да си даваш зор да обясняваш на неблагодарници като нас...


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Вто Окт 26, 2010 3:31 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
THE KITE написа:
viewtopic.php?f=6&t=4311&start=0
сащата песен на нов глас нищто ново потд сланцето/....

Дани просто нещта не са текива каквито си ги представиаш това е :wink: :wink: :wink:

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Вто Окт 26, 2010 3:34 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
DVD написа:
Явно четенето и писането са ти трудни и уморителни, а и щом не заслужаваме - недей! Няма смисъл да си даваш зор да обясняваш на неблагодарници като нас...

не ни за писане ни за четене :) а за летание ама ва вие сте писари па я сам летач стварно

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Вто Окт 26, 2010 7:55 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
viewtopic.php?f=10&t=1142&p=32409#p32409
tova e otgovora na parvo 4etene no v usiliqta si nqkoi ot VISO4ai6tite globalni moderatori da mi opravia postovete da gi pi6e na kirilici (nikvi kirilici ) kirilicata ne e ma6inen kod mamicata mu/// a tuka samo s tekiva 6te triabva da se raspraviame 4e site tua ste kato ma6ini tapoto e 4e ba4kate samo na cope paste i ste do tam ni6to novo pot slanceto bravooo

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив - разсъждения
МнениеПубликувано на: Пон Ное 01, 2010 12:41 am 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
THE KITE написа:
zgaddo написа:
След анализ на случката с приятели стигнах до някои изводи:

1. Пълният срив е непредсказуем. Да изтървеш управленията и да те изпревари крилото е най-опасното, но със сигурност не е единственото което може да ти се случи. Аз се приготвих да удържа ударите на крилото като си мислех че това е достатъчно и щом отпусна управленията, крилото някакси ще се оправи. Ако го бях наблюдавал постоянно може би щях да предотвратя насукването.

2. За да се разсуче, крилото трябва да е напълно отворено и да лети. Ако бях оставил крилото да влезе в спирала може би щях да успея да се разсуча. Още повече че имах доста височина. Ако крилото тръгне да се насучва винаги е по-добре да му пуснеш управленията за да лети.

това са пални глупости


0.Човек трябва да си подбира приятелите за да не стига до някои изводи...

1. Част от safety пакета на всяко крило е да може да влиза в пълен срив и да излиза по предсказуем начин. всяко сартифицирано крило се тества за пълен срив и ако не влиза и излиза цивилизовано и то всеки път нема сартификат. за моето пише така:

13. Recovery from a developed full stall A
Dive forward angle on exit Dive forward 0° to 30° A Dive forward 0° to 30° A
Collapse No collapse A No collapse A
Cascade occurs (other than collapses) No A No A
Rocking back Less than 45° A Less than 45° A
Line tension Most lines tight A Most lines tight A

Защо е така? В редки условия крилото ви може да влезе в пълен срив без ваШЕ желание. има ситуации от които се излиза само чрез пълен срив.

най-непредсказуемото и опасното нещо в системата е пилот. условията също може да се окаже че са непредскаzani.
Пълния срив изисква активно летене.

2. За да се насуче крилото требва да има причина. За да се разсуче първопричината трбва да я нема вече или да действ в противоположната посока. кат е нема причината можете да се разсучете на мускули. ако сте по интилигентен можете да си ползвате и крилото да ви разсучи.


фърчи щом това били глупости това какво е?:

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fb ... .747058409

umnosti


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив - разсъждения
МнениеПубликувано на: Пон Ное 01, 2010 8:59 am 
Angel_Sim написа:

Защо е така? В редки условия крилото ви може да влезе в пълен срив без ваШЕ желание. има ситуации от които се излиза само чрез пълен срив.


Здравейте.По темата-Не знам от къде Ви е хрумнало да правите пълен срив и да не гледате крилото?! Нали не карате кола с вързани очи? Искам да кажа,че е или за много добри пилоти или за пилоти,които си търсят приключения.
Ангел- би ли ми посочил ситуация ,в която крилото влиза само в пълен срив?Имате в предвид състояниет ,в което изпада крилото при челен тък при натиснат спийд?


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Пон Ное 01, 2010 9:52 am 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
Kolio pisna mi da se raspraviqm s tiq nai malkoto i ti im ubqsniqva6 te tova unova ei tam da si pla6tat kato popove i da hodiqt na SIV kursove ebal sam gi site .......

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Пон Ное 01, 2010 9:54 am 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fb ... .747058409
Angel Sim ne polzvam saitowa koito smardoat na laina www.facebook.com dori samo kato mu vida ramkata interefisa ili kakvoto se vika i mi se povra6ta

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Пон Ное 01, 2010 9:55 am 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1982
Име: Даниел Димов
Ангеле, в света до момента сигурно има хиляди отворени запасни в следствие на сривове и негативни със сертифицирани крила - защо според теб се случва това?!? Нали сертифицираните крила са предвидими? Какво става?!?!? Защо не се оправят сами?!?!?! Кой е виновен?

:wink:


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Пон Ное 01, 2010 10:54 am 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
http://www.youtube.com/watch?v=NNFqSGwf ... re=related

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Пон Ное 01, 2010 4:07 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Юли 08, 2006 6:44 pm
Мнения: 841
Местоположение: чака Годо
Име: Пешо
Радо, ми тя полярата на крилото си има и ляв и десен край, не само среда. Управлява си се крилото при всички стойности на "алфа", как така няма да го гледаш. А и за първи срив директно с пърформънс крило си е нормално. Покайтвай го обърнато с камерите надолу и го вади с управления. Перфекто се учат пълният и дълбокият срив - трябва си вятър обаче. Имаш вече хубав опит, продължавай!

_________________
YouTube facebook


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив - разсъждения
МнениеПубликувано на: Пон Ное 01, 2010 5:17 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
YaHooooO написа:
Ангел- би ли ми посочил ситуация ,в която крилото влиза само в пълен срив?Имате в предвид състояниет ,в което изпада крилото при челен тък при натиснат спийд?

ето ви за самолет как влиза в пълен срив в следствие на условият.
http://www.airdisaster.com/special/special-dl191.shtml
http://www.youtube.com/watch?v=NfwPvky04wc

има човек от варна, на който му се е сринало - така както си лети, щрак гледа на горе няма крило.

вследствие на порив - microburst, навлизане във въздушен поток - въздушната скорост пада под сривната и крилото се срива. около 20 км минимума на повечето крила. трима е 36 км. трябват ви 16км само. между скороста на кацане и тази на срив има голям запас при самолетите, те имат мотори, могат и да забият нос - да използват гравитацията ако имат височина. зоните около летищата (не всички) се следят от радари които следят за - microburst. в самия самолет има електроника, която го хваща и пилотите изпълняват съответните процедури.
парапланерите просто се проверяват, че могат да излезнат от срив.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Пон Ное 01, 2010 5:21 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
DVD написа:
Ангеле, в света до момента сигурно има хиляди отворени запасни в следствие на сривове и негативни със сертифицирани крила - защо според теб се случва това?!? Нали сертифицираните крила са предвидими? Какво става?!?!? Защо не се оправят сами?!?!?! Кой е виновен?

:wink:


Избора на крило от пилота сартифициран процес ли е? кат отидеш при дилъра и му кажеш искам да летя на 1-2 2 или 3-ка той пита ли те дали си праил пълен срив? Пилотите сартифицирани ли са? оценката на условията, в които ще летиш сартифициран процес ли е. ползваш ли доплеров радар преди да излетиш и докато летиш?


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 99 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов