THE KITE написа:
zgaddo написа:
След анализ на случката с приятели стигнах до някои изводи:
1. Пълният срив е непредсказуем. Да изтървеш управленията и да те изпревари крилото е най-опасното, но със сигурност не е единственото което може да ти се случи. Аз се приготвих да удържа ударите на крилото като си мислех че това е достатъчно и щом отпусна управленията, крилото някакси ще се оправи. Ако го бях наблюдавал постоянно може би щях да предотвратя насукването.
2. За да се разсуче, крилото трябва да е напълно отворено и да лети. Ако бях оставил крилото да влезе в спирала може би щях да успея да се разсуча. Още повече че имах доста височина. Ако крилото тръгне да се насучва винаги е по-добре да му пуснеш управленията за да лети.
това са пални глупости
0.Човек трябва да си подбира приятелите за да не стига до някои изводи...
1. Част от safety пакета на всяко крило е да може да влиза в пълен срив и да излиза по предсказуем начин. всяко сартифицирано крило се тества за пълен срив и ако не влиза и излиза цивилизовано и то всеки път нема сартификат. за моето пише така:
13. Recovery from a developed full stall A
Dive forward angle on exit Dive forward 0° to 30° A Dive forward 0° to 30° A
Collapse No collapse A No collapse A
Cascade occurs (other than collapses) No A No A
Rocking back Less than 45° A Less than 45° A
Line tension Most lines tight A Most lines tight A
Защо е така? В редки условия крилото ви може да влезе в пълен срив без ваШЕ желание. има ситуации от които се излиза само чрез пълен срив.
най-непредсказуемото и опасното нещо в системата е пилот. условията също може да се окаже че са непредскаzani.
Пълния срив изисква активно летене.
2. За да се насуче крилото требва да има причина. За да се разсуче първопричината трбва да я нема вече или да действ в противоположната посока. кат е нема причината можете да се разсучете на мускули. ако сте по интилигентен можете да си ползвате и крилото да ви разсучи.
фърчи щом това били глупости това какво е?:
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fb ... .747058409umnosti