Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 9:58 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 99 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Пет Ное 05, 2010 3:53 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 4:30 am
Мнения: 610
Angel_Sim, ако не си съгласен с нечии разсъждения, това е ОК, всеки си има мнение по въпроса, но по-добре кажи кое те кара да не си съгласен, иначе само спамиш. Не съм искал да се правя учител на Бабунка, ако е прозвучало така, съжалявам. А ако имаш проблем с думата вектор, измисли някоя друга дума, с която да обясниш нещата...думата скорост е добра, стига да имаш предвид че скоростта винаги има посока. Аз не се занимавам с вектори, науката ги е въвела с цел да обясни по-точно нещата. А вместо Градиент бих си купил Елемент... :D


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Пет Ное 05, 2010 6:05 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Окт 05, 2010 11:40 am
Мнения: 9
krassi, съгласен съм с много от нещата, които казваш, не съм и твърдял друго. 2 неща: Понятията сривна скорост и скорост на сваляне се въвеждат, за предвиждане на предстоящ срив. При сривна скорост вектора за който говориш е под ъгъл алфа критичен - сривният ъгъл на атака. Та двете понятия са свързани; За режим на полета със скорост по-малка от скоростта на минимално пропадане - скоростта по x намалява -> въздушната скорост намалява -> подемната сила и качеството намаляват, въпреки увеличаващия се ъгъл на атака -> пропадането се увеличава - скоростта по y се увеличава. Рагледай някоя полетна поляра ако искаш.
Мисля, че Ангел има предвид, че ако трябва да се прави точен анализ на случващото се, трябва да се вземат предвид всички фактори като време за изменение на скоростта на вятъра, с колко се изменя за това време векторно, инертността на крилото, на пилота, на системата и тн.

А лятото на SIV задължително, очаквам го с нетърпение :)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Пет Ное 05, 2010 6:43 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 4:30 am
Мнения: 610
Бабунката,
съгласен съм и аз с тебе, говорим за едни и същи неща. Само да внеса корекция на "колегата" Ангел Сим. цитирам..
Цитат:
в линка който сте дали пише, че срива зависи от профила на крилото, ъгъла на атак и скорост на флуида.

В линка който съм дал, пише точно обратното относно скоростта на флуида.

Stalls depend only on angle of attack, not airspeed. Because a correlation with airspeed exists, however, a "stall speed" is usually used in practice

Нека да бъдем коректни все пак, ако ще има някаква дискусия. Цялата тази статия точно това обяснява, и затова я цитирам. Че срива, откъсването на потока може да стане при всякаква скорост, зависи най-вече от ъгъла на атака. Друг е въпроса че по време на полет с парапланер скоростта може да се мени всяка секунда и скоростта и ъгъла на атака са взаимно свързани във всеки момент.

Цитат:
как се смята. когато вятъра не е константен

Нищо не се смята, просто се разглежда положението в даден момент от времето и пространството.А ако се знаят всички променливи в един процес, се правят уравнения и се смята. Не казвам, че някой ще тръгне да ги смята тези неща докато изпада в срив, но поне трябва да има принципна картина на това което става, или е станало, за да знае какво да прави.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Пет Ное 05, 2010 7:03 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: NAI aktrivnata i ne sa6estvena tema :) ihaihaihaih :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Пет Ное 05, 2010 9:13 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Сеп 27, 2004 5:48 pm
Мнения: 399
Местоположение: Самоков
Angel_Sim написа:
Ама колега, защо така? Вие май не можете да смятате вектори правилно и за това и така не можете и да летите без да се сривате. Залягайте над учебниците и си носете по няколко вектора докато летите за всеки случай
Вашия опит не ни интересува. Тук си говорим за теории и идеологи. Летете си там и не пишете тука повече, че ще объркате теорията

Колега въпроса беше дали крило може да изпадне в състояние на срив от само себе си без да е огънат профила.Аз си дадох моето мнение и не досаждам повече за разлика от вас . Това е нахално да пишете от името на всички и ми давате акъл без да съм ви искал. :x :x :x :x Не ми ги пробутвайте тия теорий с векторите .Които разбира може да го обясни по прост начин а не да слага сложни думи от които сам се обърква и става смешен :!: Имам учебници и в тях нещата са написани и показани по разбираем начин.Нямат общо с вашите фантасмагории :!:

_________________
Nivuk Artik 6 ---- Gin Carrera +


Последна промяна Ясен Христов на Съб Ное 06, 2010 9:05 am, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Пет Ное 05, 2010 10:42 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
Ясен Христов написа:
Колега въпроса беше дали крило може да изпадне в състояние на срив от само себе си без да е огънат профила.


може ако е старо и издухано

едно ново крило не би трябвало да може да се срине при каквито и да е ветрове и турболенции (освен при силен дъжд)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Сря Ное 10, 2010 3:04 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
Ясен Христов написа:
Angel_Sim написа:
Ама колега, защо така? Вие май не можете да смятате вектори правилно и за това и така не можете и да летите без да се сривате. Залягайте над учебниците и си носете по няколко вектора докато летите за всеки случай
Вашия опит не ни интересува. Тук си говорим за теории и идеологи. Летете си там и не пишете тука повече, че ще объркате теорията

Колега въпроса беше дали крило може да изпадне в състояние на срив от само себе си без да е огънат профила.Аз си дадох моето мнение и не досаждам повече за разлика от вас . Това е нахално да пишете от името на всички и ми давате акъл без да съм ви искал. :x :x :x :x Не ми ги пробутвайте тия теорий с векторите .Които разбира може да го обясни по прост начин а не да слага сложни думи от които сам се обърква и става смешен :!: Имам учебници и в тях нещата са написани и показани по разбираем начин.Нямат общо с вашите фантасмагории :!:

Колега не сте разбрали. Аз се шегувах, при това не с вас. Знам за още един случай, като вашия - пилота ми разказа лично. Както е летял близо до базата в парав полет - крилото му се сринало и после за малко да се опакова в него. останал е много изненадан - явно всичко е станало много бързо и неочаквано. Не знам в какво състояние му е било крилото.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Чет Ное 25, 2010 6:34 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Май 03, 2010 7:59 pm
Мнения: 440
Име: Георги Джамяров
ама колега той колегата дето ви е колега дали не е бил колега на някой колега с много малко колеги та ще вземе да остане изненадан колегата от колегата дето му е сринал крилото коуега

_________________
Ссса


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Запасен след пълен срив
МнениеПубликувано на: Чет Ное 25, 2010 9:18 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Юли 08, 2006 6:44 pm
Мнения: 841
Местоположение: чака Годо
Име: Пешо
За туй на лято на Охрид, за да няма после...

Изображение

_________________
YouTube facebook


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 99 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов