Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Апр 18, 2024 5:17 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Инцидента от 05.02 край Драма
МнениеПубликувано на: Вто Апр 05, 2011 7:40 am 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 05, 2004 4:52 am
Мнения: 2296
Местоположение: Сопот
Име: Николай Йотов
MitaxaBG написа:
Между другото продукт на Свръх Клуба-Георги е във Военна болница със гангрена на крака. А тези хора контролират всичко-включително и изпитват за инструктори...Докога ще има убииства на ученици? Дали това момче ще оцелее? И колко случаи като него още трябва да се случат за да заработи наказателната схема за Клубове/Инструктори с много инциденти или калпаво обучение. Трябва ли да се връщат пари на ученици ако се пребиват?


Съжалявам за усложненията с Георги, но продължавам да съм с чиста съвест че сме си свършили работата по време на началния курс. Съжалявам, че не можем да изработим амулет за здраве и късмет на всеки посетил ни ученик. Да го пази в годините на самостоятелно напредване в летенето. Може би трябва да зарежа аеродинамиката и да се захвана с окултизъм. Някой ми бе споменал как шамана Счупения се хвалел наляво нядясно за успеваемостта му в прокълнаването на политически врагове и неприятели.

Г-н Вълков, моля спрете с манипулативните изказвания "Тези хора контролират всичко". Всичко в парапланеризма се контролира от УС на БНАК (11 човека не от Скайномад) и от комисията по парапланеризъм (5 човека 1 от Скайномад).
Съвсем скоро Орлин ще напусне техническата комисия и никой от Скайномад няма да участва в изпити за инструктори и тандемни пилоти. Мен вече ме обвиниха че съм скъсал двама за да си ограничавам конкуренцията.

Г-н Вълков, моля спрете с манипулативните изказвания "Докога ще има убийства на ученици?". Май четете много жълти вестници? Досега не сме убили никой, а ако това се случи, то има съответни инстанции които ще ни потърсят отговорност за това. Мисля че докато няма разследване и съдебно производство срещу нас по съмнение за убийство, нямате право да ни наричате убийци, докато примерно аз мога да ви нарека крадец заради случая с Ясен.

Наказателната система за която говорите се нарича дисциплинарен правилник, към който можете да добавите предложения (обърнете се към Даниел Димов). Съмнявам се в която и да е развита държава да има наказания на инструктори/училища заради инцидент с бивш техен ученик. Все едно да съдим инструктора по шофиране заради катастрофите, които сме причинили? Или пък да си искаме парите от шофьорския курс?

_________________
www.nest.bg


Върнете се в началото
  Профил    +18 / -0 
 
 Заглавие: Re: Инцидента от 05.02 край Драма
МнениеПубликувано на: Вто Апр 05, 2011 8:54 am 
Offline

Регистриран на: Пон Дек 12, 2005 12:04 pm
Мнения: 478
Местоположение: Sofia
Име: Петър Гаврилов
Е тук вече не издържах. Човека, който има много най-много покрити инциденти с ученици по време на обучение - Димитър Вълков от клуб Дедал да се загрижи за съдбата на друг човек - невероятно! Все едно Осама бин Ладен да основе фонд за християнско милосърдие. Само аз мога да изброя (пет) инцидента на прословутия Митке, в които той дори няма опит да помогне. Да спомена и едно име? Нина, в началото на 2000-та? да не мисли този скот долен, че всички са с къса памет. Неговият лиценз за обучение трябваше да е отнет отдавна. Сега обаче чакаме с интерес да видим в кой момент митке ще стане персона нон грата. Долен измамник.
Съжалявам че оспамих темата, сори за Георги. От личен опит знам как се чувства.

_________________
**********************
low riders team - we are low, but slow :)


Върнете се в началото
  Профил    +9 / -0 
 
 Заглавие: Re: Инцидента от 05.02 край Драма
МнениеПубликувано на: Вто Апр 05, 2011 7:06 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 05, 2004 4:52 am
Мнения: 2296
Местоположение: Сопот
Име: Николай Йотов
Днес проверих и ето какво казват докторите: състоянието на Георги Пелев се подобрява. След операцията в Пирогов е имало инфектиране на раната с развития на местни некрози на тъканта. По сложния въпрос е раздробяването на петата, която зараства трудно и остава болезнена дълго.
Така че Митко Вълков никъде не става въпрос за гангрена и умиране както го изкарвате вие.
Да използвате чуждото нещастие за собствени дивиденти е извратено и потвърждава склонността ви към мародерство (напр. лично облагодетелстване от екипировката на пострадал ваш ученик).
Ако желаете да работите за повишаване безопасността на полетите, ще трябва да се откажете от лъжите и манипулативния ви подход.

_________________
www.nest.bg


Върнете се в началото
  Профил    +10 / -0 
 
 Заглавие: Re: Инцидента от 05.02 край Драма
МнениеПубликувано на: Чет Апр 07, 2011 11:23 am 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
пиша не за да обвинявам или критикувам някого.

Просто моя опит.
Някои правила, които са ми наложени от инструктура за след курса:
1. Завой към склона не се прави - закон. Това правило важи до момента, в който си абсолютно уверен, че можеш да го нарушиш.
2. термики над скали или друг неподходящ терен с неголяма височина не се въртят, защото ако стане фал полужението е трагично - приш си разчет каде ще паднеш.
3. термика в близост до терен се върти с осморки - никога не си с лице към склона.
4. преди излитане се запознаваш с терена и вятъра, набелязваш евентуални опасности и от какво трябва да се пазиш. Даваш си време да се ориентираш спрямо терена и да си наясно къде може да се каца.
5. правиш си разчет на полета. винаги в обсега ти трябва да има място за безопасно кацане (и това не го спазвам винаги).
5. на непознато място задължително коментираш с заопознати пилоти.
6. ако нещо не е ясно не се лети.
7. ако нещо те притеснява чакаш.
7.1 ако има много хора във въздуха - чакаш по-подходящи времена.
8. Като искаш да летиш ми звъниш на мен - ако аз не мога ще те пратя с друг пилот да те наглежда.
9. Сам не се ходи на летене и не се лети (това не го спазвам).
10. Не бързаш да напредваш - това е спорт, в който не се бърза за никъде (по-добре да не летиш днеска отколкото никога повече или цяла година).
Моето мнение е че има хора които не стават за летене, а всички останали не са застраховани от грешки. По принцип аз не бих станал инструктор, защото дори да съм най-перфектния, пак една част от учениците ми ще се потрошат или умрат.


Върнете се в началото
  Профил    +15 / -0 
 
 Заглавие: Re: Инцидента от 05.02 край Драма
МнениеПубликувано на: Нед Май 15, 2011 4:56 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 10:53 am
Мнения: 11
Местоположение: 088 220 3427
Здравейте всички, от известно време съм си в къщи.
Благодаря за изказаната загриженост, нещата потръгнаха към оправяне при мен, и ако не бяха някои мърляшки изпълнения от пироговските топ ортопеди, щях да съм вече на патерици. Огромни благодарности на благоевградската група. Оказаха ми изключителна подкрепа и останаха до през ноща до като ме приберат с линейка към Сф. Съжалявам, че им развалих хубавия ден.
Изключително гадно впечатление правят разни изказвания във форума на тема кой е по-по-най инструктор със зле прикрита комерсиална цел. Държа кажа и дебело да подчертая, че курса при Николай Йотов беше много добър, засегна всички аспекти на летенето на начинаещия и беше перфектно организиран. Аз съм изключително доволен. Съвсем друга тема е проблема с дървената ми глава за което Ники няма никаква вина.
Та на баира в Драма, не прецених височината и близостта с баира, а също и възможността за ротор от хребетчето под кръста при западен основен вятър и съответно бях наказан. При поредната осморка пред кръста ме засмука доста яка термика и реших, че съм хванал асансьора нагоре. Направих още една осморка и понеже вдигането продължаваше реших да завъртя пълен кръг. От там западния вятър ме издуха оттатък хребетчето( а то е наистина много малко) и мощното издигане прерастна в могъщо снижение, недостиг на височина и логичния удар в склона. Баира не помръдна :). Посрещнах удара с крака. Имах лошия късмет да уцеля камъните насред храсталаците. Между другото факта че пораженията ми са само под коленете е благодарение на обучението при Ники. Темата как се пада и как се каца аварийно се дискутира и отработва на живо в неговия курс.
Темата за обувките. Личното ми мнение е че марката на обувките няма особено значение, стига да са високи над глезена, здрави и стегнати. При такива силни удари спасението на важните органи в тялото зависи от това колко кости по крайниците ще се строшат и ще забавят скоростта преди торса да срещне терена. Та в тази връзка смятам че не марката на екипировката е толкова важна, а количеството мозък в дървените ни глави.
След толкова лежане по болници и превъртане на всички случки преди инцидента стигнах до извода, че не ставам за летене. Не защото не ми се отдава и се чувствам дискомфортно във въздуха, а защото съм прекалено рисков играч.
Екипировката ми се продава все още. Крило, подвесна, запасен всичко ново на няколко часа нальот.
Желая на всички късмет. И умната...


Върнете се в началото
  Профил    +20 / -0 
 
 Заглавие: Привет
МнениеПубликувано на: Пон Май 16, 2011 4:02 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Дек 12, 2005 12:04 pm
Мнения: 478
Местоположение: Sofia
Име: Петър Гаврилов
първо да споделя, че моя удар в равна поляна за кацане (която съм употребявал многократно) на Драгалевци през август 2010г. в перфектни условия е плод на собствената ми разсеяност и недоглеждане при кацане, плюс взимане на погрешно решение за въртене на малка височина, което доведе до риска да се джасна челно в един блок. С две думи тъпотия, но все пак след като направих почти идеален заход без ръце, само с тяло (с ръцете снимах) и хванах управлението малко над земята, явно съм решил че съм хипер-велик пилот, което се наказва жестоко.
искам да ти кажа да не бързаш с изводите, че не ставаш за летене. Колкото по-далеч остане инцидента зад тебе, мърлявите лекари и т.н., толкова по-различно ще мислиш. Има време за генерални решения. Екипировката я продавай - няма нужда да седи в теб неизползвана. Винаги ще можеш да си купиш нова. Аз лично продадох всичко и не съжалявам. Сега оглеждам новите оферти :) Успех и горе главата - докато има титан, ще има и летене :)

_________________
**********************
low riders team - we are low, but slow :)


Върнете се в началото
  Профил    +10 / -0 
 
 Заглавие: Re: Инцидента от 05.02 край Драма
МнениеПубликувано на: Пон Май 16, 2011 5:18 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Дек 19, 2006 9:58 pm
Мнения: 182
Местоположение: България -София
Име: Еленко Божков
Капиталски, да си ми жив и здрав!!!! Нямаш си представа колко се радвам за прочета това което си написал..........И на новобранеца от сърце желая бързо въстановяване!

_________________
Ozone - DELTA 2


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -0 
 
 Заглавие: Re: Привет
МнениеПубликувано на: Пон Май 16, 2011 9:51 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Яну 11, 2010 8:54 pm
Мнения: 61
Местоположение: Варна
Име: Пламен Атанасов
petar g написа:
Колкото по-далеч остане инцидента зад тебе, мърлявите лекари и т.н., толкова по-различно ще мислиш.


солиден пример за това е Бормата. Тоя за малко да се очисти окончателно и безвъзвратно в Шумен, пък сега ми пуска тема за това как "ръчкал" и едва ли не какви екстремни запасни го чакат. Борма, респект и успех брато, и всяка година сач парти за омилостивяване на духовете да правиш :)


Върнете се в началото
  Профил    +5 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов