Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:02 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 22 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Инцидент на Скалско с тандем
МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2012 1:45 am 
Offline

Регистриран на: Пон Авг 09, 2010 9:20 pm
Мнения: 23
Име: Георги Топчиев
естествено че това го правиш като знаеш и си наблюдавал от къде духа на кацалката, а не като се върти вятъра на 1 минута...


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Инцидент на Скалско с тандем
МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2012 6:50 am 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Когато кацате след по-дълъг полет не рядко краката Ви са изтръпнали. Ударете ги един в друг за да разберете дали е така. Ако наистина са изтръпнали се приземете по гъз за да не си направите някоя травма въпреки перфектната хоризонтална и вертикална скорост. Едно леко стъпване накриво и травмата е готова. На пасажера му обяснявам още на старта за възможността за кацане по задник за да не е изненадан какво да прави после. Въобще не ме е срам, че не съм успял да се приземя с пасажера на крака при висока хоризонтална скорост. По-важното е той да остане само с положителни емоции от полета.

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +5 / -0 
 
 Заглавие: Re: Инцидент на Скалско с тандем
МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2012 8:33 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Юли 24, 2011 12:56 am
Мнения: 91
Х А Р И написа:
Ако наистина са изтръпнали се приземете по гъз за да не си направите някоя травма въпреки перфектната хоризонтална и вертикална скорост.



Не съм сигурен как се отразява "пригъзяването" на запасния, когато контейнера е от долу.

_________________
Владислав Борисов
Ozone Alpina 4

"Колкото по-високо летим, толкова по-малки изглеждаме в очите на тези, които не могат да летят."
Ф. Ницше.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Инцидент на Скалско с тандем
МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2012 9:21 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Екипировката се ремонтира или подменя, ама с човека е по-трудно дори и за докторите. :D

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: Инцидент на Скалско с тандем
МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2012 9:38 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Сеп 27, 2004 5:48 pm
Мнения: 399
Местоположение: Самоков
Владо Доктора написа:
Не съм сигурен как се отразява "пригъзяването" на запасния, когато контейнера е от долу.

Случвало ми се е няколко пъти .Нищо му няма най-много да му одереш капака .

_________________
Nivuk Artik 6 ---- Gin Carrera +


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Инцидент на Скалско с тандем
МнениеПубликувано на: Съб Окт 06, 2012 11:18 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Юли 24, 2011 12:56 am
Мнения: 91
Х А Р И написа:
Екипировката се ремонтира или подменя, ама с човека е по-трудно дори и за докторите. :D


Човека за щастие има механизми да се саморемонтира, докторите просто ти вземат парите :wink:

Шегата на страна. Аз, когато не преценя добре вятъра и да ми се наложи да направя високоскоростно кацане, гледам да напрвя нещо като превъртане, за да разградя енергията. По-добре с вятъта от колкото да ти идва страничен. Запасния е най-важната част от екипировката, която обикновено не проверяваме подробно преди всеки полет. За него трябва да се грижим добре. Не искам да ми се наложи да използвам буквално израза " Не ми се отвори парашута", като този пич :

http://www.youtube.com/watch?v=C-pZu2XE ... ture=g-upl

_________________
Владислав Борисов
Ozone Alpina 4

"Колкото по-високо летим, толкова по-малки изглеждаме в очите на тези, които не могат да летят."
Ф. Ницше.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Инцидент на Скалско с тандем
МнениеПубликувано на: Нед Окт 07, 2012 5:57 am 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Погледни заглавието на темата. Става дума за кацане с пасажер. Какви превъртания вкарваш не знам. Отговаряш за здравето на човек и ако в този момент ти пука за екипировката значи не си за тандемен пилот.
Когато счупиш главата на някой, после чакай да се оправи сама.

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 22 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов