Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 6:58 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Списък с инциденти DHV
МнениеПубликувано на: Пон Яну 28, 2013 11:12 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
Това изкочи в другия форум:
http://www.dhv.de/web/fileadmin/user_upload/files/2012/sicherheit/Tabelle_Klapper_2011_korr.pdf
Списък с инциденти.

_________________
Golden4


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -1 
 
 Заглавие: Re: Списък с инциденти DHV
МнениеПубликувано на: Вто Яну 29, 2013 12:39 am 
Offline

Регистриран на: Съб Фев 14, 2009 3:40 pm
Мнения: 111
Тук не се ли пишеше за инциденти? Инциденти :idea: Изкопаването отнякъде на статистиката на ДХВ за регистрирани колапси през 2011-та година само по себе си не е баш инцидент, капиш?


Върнете се в началото
  Профил    +4 / -0 
 
 Заглавие: Re: Списък с инциденти DHV
МнениеПубликувано на: Вто Яну 29, 2013 8:50 am 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
Ами за 2012 не е излезнала май още. Понеже има посочени модели, марки, обстоятелства и последствия за пилотите, а както знаем и тука се описват такива... може на някои хора да им е интересно да сравнят собствените си такива с описаните тук. Понеже е на немски и има доста модели, ако някой се интересува от конкретен модел и марка крило, мога да преведа...
....
раздел безопасност липсва в форума иначе определено там би било по-добре :idea:

_________________
Golden4


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Яну 29, 2013 9:36 am 
Offline

Регистриран на: Нед Юли 25, 2010 6:56 pm
Мнения: 404
Име: Димитър Миладинов
Ако някой абсолютен лаик, който не знае нищо за планерите и сертификацията погледне тази статистика, веднага ще си купи R11:)


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -1 
 
 Заглавие: Re: Списък с инциденти DHV
МнениеПубликувано на: Вто Яну 29, 2013 10:06 am 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
Auslösung Rettung = отваря парашут, както казват делтаджиите :)
Frontklapper = челен колапс;
Seitenklapper = асиметричне;
Verhänger = крават;
Spiralsturz nach Verhänger = спирала поради крават;
Verletzungen = наранявания;
schwer = тежки;
mittel = средни;
leicht = леки;
tödlich = смърт.

_________________
Golden4


Последна промяна Angel_Sim на Вто Яну 29, 2013 10:20 am, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Списък с инциденти DHV
МнениеПубликувано на: Вто Яну 29, 2013 10:13 am 
Offline

Регистриран на: Чет Юли 15, 2010 9:10 am
Мнения: 721
Местоположение: Дупница
Име: Петьо Кюркчийски
Според мен статистика за инциденти поднесена по този начин, сама по се беси е безсмислена.
В 99.9% от случаите, причината за инцидентите е пилотска грешка или неумение да се лети със съответната категория крило!
Всеки случай е различен и когато се анализира един инцидент, не може да се гледа само екипировката.
Летял съм на какви ли не "чаршафи", някой от зората на парапланеризма (като начинаещ) и инцидентите, които съм претърпял (сравнително леки) са били абсолютно по моя вина.
Иначе идеята за раздел безопасност във форума е добра, мисля че има доста какво да се изпише.
Ако може модераторите да пуснат един "референдум" за откриването на такъв раздел :)

_________________
"Там, където има авиация има дух, има българщина!" Ген. Румен Радев - Президент на България

http://www.skyhike-bg.com


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -0 
 
 Заглавие: Re: Списък с инциденти DHV
МнениеПубликувано на: Вто Яну 29, 2013 11:41 am 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
в таблицата няма общ нальот... ако го имаше и ако имаше данни за много години назад - вероятно щяхме да си направим интересни изводи!


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: Списък с инциденти DHV
МнениеПубликувано на: Вто Яну 29, 2013 1:08 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Мар 17, 2011 12:23 pm
Мнения: 492
Местоположение: София
Име: Ивайло Александров
някой може ли да премести темата.. в Manana например...


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -4 
 
 Заглавие: Re: Списък с инциденти DHV
МнениеПубликувано на: Вто Яну 29, 2013 1:14 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Апр 23, 2006 6:04 pm
Мнения: 1183
Местоположение: Велико Търново
Име: Ивелин Калушков
Даниел е прав - въпроса е до нальот според мен! Въпреки че не обичам сравненията коли-парапланери тая таблица е все едно да пуснеш подобна за инцидентите по пътищата в България - ще излезе че БМВ са най-опасните коли - много се блъскат бе! Ще бъде интересен превода на причините довели до инцидента, реакциите на пилота и последствията!

_________________
"Успехът не е траен, провалът не е окончателен, важна е волята да продължиш напред!" - сър. Уинстън Чърчил

Independence Dragon 3 M (бяло, черно, червено)/Advance Impress 2+
Aerodyne Massai M (червено, жълто, оранжево)/Advance Impress 2+
Advance Omega 8 - 27 (бяло, жълто, зелено)/Advance Impress 2+

Advance Omega X-Alps - 25 (зелено, бяло, синьо)/Advance Impress 2+

Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Списък с инциденти DHV
МнениеПубликувано на: Вто Яну 29, 2013 3:16 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
По-принцип това си е една таблица. Все пак не е ясно колко масово е някакво крило и как се отразява това. Ако някой си прави някакви изводи това си е негов проблем. От друга страна не може да отречем, че крилата имат значение. Показва и по какъв начин се пребиват хората в нашия спорт. Аз бях силно изненадан, че хора които летят с единици претърпяват инциденти с тежки наранявание, явно съм си създал някакви илюзии по този въпрос.

_________________
Golden4


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Списък с инциденти DHV
МнениеПубликувано на: Сря Яну 30, 2013 12:04 am 
Offline

Регистриран на: Съб Фев 14, 2009 3:40 pm
Мнения: 111
Масовият немски пилот има А- лиценз(ПараПро 3) и лети с крила ДХВ/ЛТФ 1, 1-2...така де, до EN B. С А-лиценз са забранени прелетите. Нищо чудно няма, че повечето тежки инциденти се случват предимно на такива пилоти с такива крила и на пределно ниски височини. Конкретната марка и модел в тези случаи е почти без значение.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Списък с инциденти DHV
МнениеПубликувано на: Сря Яну 30, 2013 8:47 am 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
Горките немски пилоти :) Забранено им е да правят прелети. По принцип така наречения висок клас Б се рекламира, като машина за прелети и в действителност с него се лети точно така. Иначе у нас също пилотите масово киснат на пределно ниска височина не зависимо дали после тръгват за прелет или не. Крилата имат значение - ако се загледате ще видите, че случайно или не с някои модели и у нас е имало инциденти и то подобни на описаните.

_________________
Golden4


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -1 
 
 Заглавие: Re: Списък с инциденти DHV
МнениеПубликувано на: Сря Яну 30, 2013 10:45 am 
Offline

Регистриран на: Съб Фев 14, 2009 3:40 pm
Мнения: 111
Angel_Sim написа:
... Крилата имат значение - ако се загледате ще видите, че случайно или не с някои модели и у нас е имало инциденти и то подобни на описаните.


Понеже явно визираш разните Озони ей богу, ще те призная ако ми кажеш кой модел крило гарантирано не колапсира при попадане в ротор или силна турбуленция :roll:

P.S. Не схванах обаче , наистина съжаляваш пилотите с А- лиценз или не ти се вярва?


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Списък с инциденти DHV
МнениеПубликувано на: Сря Яну 30, 2013 3:32 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
itzo написа:
Angel_Sim написа:
... Крилата имат значение - ако се загледате ще видите, че случайно или не с някои модели и у нас е имало инциденти и то подобни на описаните.


Понеже явно визираш разните Озони ей богу, ще те призная ако ми кажеш кой модел крило гарантирано не колапсира при попадане в ротор или силна турбуленция :roll:


Не е верно колега. Аз съм се преориантирал към Niviuk вече. Кой летеше с Peak?

_________________
Golden4


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Списък с инциденти DHV
МнениеПубликувано на: Чет Яну 31, 2013 10:43 am 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 23, 2012 6:24 am
Мнения: 171
Име: Венелин Грозев
Angel_Sim написа:
Горките немски пилоти :) Забранено им е да правят прелети. По принцип така наречения висок клас Б се рекламира, като машина за прелети и в действителност с него се лети точно така. Иначе у нас също пилотите масово киснат на пределно ниска височина не зависимо дали после тръгват за прелет или не. Крилата имат значение - ако се загледате ще видите, че случайно или не с някои модели и у нас е имало инциденти и то подобни на описаните.


Много ти е силна тревата човек! Пий кафенце.


Върнете се в началото
  Профил    +2 / -2 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов