Днес при опит да направя втори полет на Боровец направих фал старт и резултата може да видите на снимката долу.
Аз съм добре. Нямам и драскотина, но "вината" за това, че съм добре не е моя а на добрите протектори на сбруята ми които ме предпазиха от сериозно нараняване на гърба, за което съм много благодарен на AVA Sport.
Всичко се разви за няколко секунди и ще се опитам на кратко да опиша ситуацията доколкото си я спомням.
На Боровец духаше СИ. Реших този път да пробвам да излетя от полоса сочеща на С малко по-доло от този на която излетях сутринта и която бе ИСИ.
Понеже все още не познавам терена толкова добре и не знам как е с долитането до кацалките реших да излетя от възможно по-горе на полосата. Нищо, че е по-полегата. Огледах терена. Харесах си посока. Натъкмих екипировката. Изчаках по-силен порив, дигнах крилото завъртях се и разтичах. След 10-15 крачки излетях. Няколко секунди по-късно обаче вятъра ме бутна на реброто на запад което както се вижда от снимките е доста каменисто. Дадох дясна команда. Крилото зави, но ме спусна. Опитах се да дотичам с няколко крачки, но то беше набрало скорост и усетих как ме изпреварва. Обрах командити за да спра изпреварването. Крилото леко ме повдигна и после ме спусна в терен между няколко остри камъни. Инстиктивно опънах краката напред и се преземих. Крилото падна пред мен.
С червено съм оградил мястото на пригъзяването а със синичко мястото на което падна крилото.
Ето и последствията.
Изводите за мен са:
1. Да оглеждам полосата не само в мястото в което смятам, че ще излетя а около и след нея. Ако бях обърнал внимание на каменистия участък може би щях да внимавам повече да не се изръся в него.
2. Да избирам полоса с по-голям наклон.