SkyNomad
http://forum.skynomad.net/

Поредица от каскадни колапси и падане в гората над Тополица
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=6&t=7674
Страница 4 от 4

Автор:  DVD [ Чет Окт 09, 2014 11:05 am ]
Заглавие:  Re: Поредица от каскадни колапси и падане в гората над Топол

За кой ли път ще го кажа - летете над вода и тренирайте фигури!!! Това е най-добрия начин да се запознаете с тъмната страна на крилото си и да спрете да му се страхувате! Не ви ли прави впечатление, че повечето добри пилоти са били активни и в акрото в даден момент?

Автор:  ppountchev [ Чет Окт 09, 2014 11:09 am ]
Заглавие:  Re: Поредица от каскадни колапси и падане в гората над Топол

Вече съм склонен да вярвам че акро над гора е по-безопасно от това над вода. Особено ако няма някой специално ангажиран да те извади.

Автор:  itzo [ Чет Окт 09, 2014 11:16 am ]
Заглавие:  Re: Поредица от каскадни колапси и падане в гората над Топол

Angel_Sim написа:
... Обяснява, че преди години имал инцидент - паднал си в купула, запасния му се отворил. След този инцидент тотално променил отношението си към летенето. ...


Ако трябва да сме коректни всъщност каза, че преди три години негов добър приятел при тъмблинг си е паднал в купола и запасния му НЕ се отворил.

П.С. Мисля, че за този случай става дума:

http://www.dhv.de/web/fileadmin/user_up ... _12_10.pdf

човекът е бил с два запасни, и двата са се заплели. Паднал е на паркинг. Тренирал е акро. Сигурно е бил добър, направил е 2 до 5 последователни тъмблинга според свидетелите. Та, внимателно с тренировките...

Автор:  DVD [ Чет Окт 09, 2014 11:23 am ]
Заглавие:  Re: Поредица от каскадни колапси и падане в гората над Топол

ppountchev написа:
Вече съм склонен да вярвам че акро над гора е по-безопасно от това над вода. Особено ако няма някой специално ангажиран да те извади.


Ако няма някой специално ангажиран да те извади - това си е опит за самоубийство!

Автор:  ppountchev [ Чет Окт 09, 2014 4:52 pm ]
Заглавие:  Re: Поредица от каскадни колапси и падане в гората над Топол

Angel_Sim написа:
Пунчев пусни едно видео да видим как праиш САТ?

За тебе винаги, пак ще ги мериме значи. Обясни ми сега коя ръчка се дърпаше за тоя SAT, че съм забравил.

Автор:  ppountchev [ Чет Окт 09, 2014 4:55 pm ]
Заглавие:  Re: Поредица от каскадни колапси и падане в гората над Топол

DVD написа:
ppountchev написа:
Вече съм склонен да вярвам че акро над гора е по-безопасно от това над вода. Особено ако няма някой специално ангажиран да те извади.


Ако няма някой специално ангажиран да те извади - това си е опит за самоубийство!

На много места се разчита че има налична лодка (дори три) и ще те извадят дори без уговорка. Това съм забелязал повече от веднъж ще не работи според очакванията.

Автор:  Angel_Sim [ Чет Окт 09, 2014 11:24 pm ]
Заглавие:  Re: Поредица от каскадни колапси и падане в гората над Топол

itzo написа:
Angel_Sim написа:
... Обяснява, че преди години имал инцидент - паднал си в купула, запасния му се отворил. След този инцидент тотално променил отношението си към летенето. ...


Ако трябва да сме коректни всъщност каза, че преди три години негов добър приятел при тъмблинг си е паднал в купола и запасния му НЕ се отворил.

П.С. Мисля, че за този случай става дума:

http://www.dhv.de/web/fileadmin/user_up ... _12_10.pdf

човекът е бил с два запасни, и двата са се заплели. Паднал е на паркинг. Тренирал е акро. Сигурно е бил добър, направил е 2 до 5 последователни тъмблинга според свидетелите. Та, внимателно с тренировките...

това е доказателство колко са зле хората, очевидно съм си го нагласил да си пасне на мойта теорийка... :)

Автор:  svetliowind [ Пет Окт 10, 2014 10:24 am ]
Заглавие:  Re: Поредица от каскадни колапси и падане в гората над Топол

Ангеле,теорията на вероятностите не е твоя "теорийка"!
Всички искаме да се пенсионираме,но ми се струва,че с Голдена не може да летиш,колкото ти се иска,а на теб май бая ти се иска.Според мен си вземи някое по-източенко крило,да видиш как ще се изкефиш.
Извинявайте за спама!Ти извини ли се? :D

Автор:  Angel_Sim [ Пон Окт 13, 2014 12:21 am ]
Заглавие:  Re: Поредица от каскадни колапси и падане в гората над Топол

svetliowind написа:
Ангеле,теорията на вероятностите не е твоя "теорийка"!
Всички искаме да се пенсионираме,но ми се струва,че с Голдена не може да летиш,колкото ти се иска,а на теб май бая ти се иска.Според мен си вземи някое по-източенко крило,да видиш как ще се изкефиш.
Извинявайте за спама!Ти извини ли се? :D

Баба ми казва че чеовек трябва да се разпостира според чергата си.
За сега Голдена ми е баш по мярка, а и напълно достатъчен за перфектни полети. Ако го дам на Бочо, няма да можеш да го познаеш Голдъна :)

Автор:  Ivailo [ Пон Окт 13, 2014 2:02 am ]
Заглавие:  Re: Поредица от каскадни колапси и падане в гората над Топол

Съгласен съм с Ангел, че крилото се е опитало да те убие. Ако си беше истинска EN B най-вероятно нямаше да влезе в подобна ситуация.
От опит съм научил, че е страшна глупост да си избираш EN B (в смисъл избор на крило след учебно) на хартия.
Та и Ангел има още доста часове да навърти на голдъна, докато му достигне лимита.
Божо, мисля, че на целното в Златица миналата година си говорехме, че искаш да си вземеш 2ка, защото Атласа не летял достатъчно (извини ме, ако бъркам), още тогава ти казах, че бързаш...
Успешно (и бързо) възстановяване!

Автор:  Mitko.Dqkov [ Пон Окт 13, 2014 8:32 am ]
Заглавие:  Re: Поредица от каскадни колапси и падане в гората над Топол

Защо продължавате да мелите тази глупост за EN-B. Това, че е влязло в сертификация нищо не значи. Дори на сайта на джин са сложили карерата като крило за напреднали, точно преди джин бумбум

Изображение

Автор:  bojo [ Вто Окт 14, 2014 10:32 pm ]
Заглавие:  Re: Поредица от каскадни колапси и падане в гората над Топол

Ivailo написа:
Съгласен съм с Ангел, че крилото се е опитало да те убие. Ако си беше истинска EN B най-вероятно нямаше да влезе в подобна ситуация.
От опит съм научил, че е страшна глупост да си избираш EN B (в смисъл избор на крило след учебно) на хартия.
Та и Ангел има още доста часове да навърти на голдъна, докато му достигне лимита.
Божо, мисля, че на целното в Златица миналата година си говорехме, че искаш да си вземеш 2ка, защото Атласа не летял достатъчно (извини ме, ако бъркам), още тогава ти казах, че бързаш...
Успешно (и бързо) възстановяване!


Аз вече почти се възстанових и ще продължавам да летя. Даже утре, въпреки, че имам страшно много работа, се надявам да отида да "поразчупя кокалите" на Тополица :) Прав си за Златица и помня много добре, но за мен състезанията са религия. Летял съм го това крило повече от 40 часа, набирал съм се с него над 2500м над старта и през облаци, след които съм имал колапси и -7 м/с пропадане и яка турбуленция с челни тъкове и асиметрични колапси и то сам (само се обаждам на аверите, че съм си пуснал livetrack24.com на телефона, ако има проблем да ме намерят по-бързо). Имал съм много подобни моменти, но в по-голямата част са били на високо и се е оправяло сравнително бързо и не се е налагало да хвърлям запасен.

За сравнение миналата година бяхме с Венци Ухото от Бургас на световното в Сопот. Венци излетя с тандем и аз подир него с Атласа, преди другите състезатели. На пасажера му стана лошо и той кацна. Аз продължавах да съм прострелка на състезателите, докато в един момент не дойдоха 60 от тях в моята термика. Уплаших се от толкова много крила и реших да изляза и да търся друга. В същият момент изядох такъв сериозен колапс с каскади, че изгубих над 300 м докато се оправя. Там също смятах да хвърля запасен, но крилото се оправи, благодарение на височината, която имах, а тя беше доста повече от тази в сегашната ситуация. Тогава бях на не-повече от 10 часа летене изобщо.

Най-големият ми проблем в тази ситуация е, най-вече, че експериментирах със спийда по вятъра на ниска височина, като и не бях си прегледал запасния от скатаването му като нов.

Автор:  Marv [ Пон Авг 17, 2015 5:20 pm ]
Заглавие:  Re: Поредица от каскадни колапси и падане в гората над Топол

Имам същия запасен като на Божо - Gin One. Чел съм на няколко места как запасния трябва да има обем и едвам да се затвори, но при One не мисля, че е точно така. Колкото по свободно се скатава толкова по-натегнати стоят ластиците на капаците, а при One те са 2 и първият малко или много убива енергията от хвърлянето, нужна за отварянето на втория. Последните дни няколко пъти го хвърлих и скатах ей така за мен си и единия път нарочно го хвърлих с по-малко сила(нещо, което спокойно може да се случи в сложна ситуация) и се отвориха само 2-та капака точно като на Божо. Иначе излезе ли се отваря докато мигнеш.

Автор:  Viper_Weasel [ Пон Авг 17, 2015 5:44 pm ]
Заглавие:  Re: Поредица от каскадни колапси и падане в гората над Топол

Gin все още са единствената фирма която ползва системата с 2 ластика която според мен също е просто предпоставка за несработване.
Най-простичкият вариант е просто да се махне единият ластик и да се преправи контейнера на такъв с един ластик, или просто да се смени контейнера.

Страница 4 от 4 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/