Leonardo | ФОТО
Дата и час: Нед Дек 17, 2017 7:34 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 49 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Пълна програма + запасен над Златица (01.04.2017г.)
МнениеПубликувано на: Нед Апр 09, 2017 3:30 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Апр 23, 2006 6:04 pm
Мнения: 980
Местоположение: Велико Търново
Име: Ивелин Калушков
Милен написа:

Най-използвания порьозиметър в света на парапланеризма "JDK MK 1" дава данните в секунди!


ДА - и JDC-то си идва с инструкция и формула за преобразуване.

Аз откакто меря винаги давам резултата във Л/м2/мин. и във секунди просто като сравнение. Различните уреди имат много различни константи - дори и по-евтините варианти на порьозиметри който се водят калибрирани по JDC пак са с различна константа. Нашето JDC в клуба си идва с инструкция и формула за преобразуване както и ориентировъчна таблица за порьозитет на различни платове - защото показанията на един плат могат да са и индикация за възрастта на плата - примерно гелвенорът се счита за стар при по-високи стойности на порьозитет отколкото скайтекса - и се препоръчват по-чести проверки под тези стойности. Докдо-то е подобно.

_________________
"Успехът не е траен, провалът не е окончателен, важна е волята да продължиш напред!" - сър. Уинстън Чърчил

Independence Dragon 3 M (бяло, черно, червено)/Advance Impress 2+
Aerodyne Massai M (червено, жълто, оранжево)/Advance Impress 2+
Advance Omega 8 - 27 (бяло, жълто, зелено)/Advance Impress 2+

Advance Omega X-Alps - 25 (зелено, бяло, синьо)/Advance Impress 2+

Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: Пълна програма + запасен над Златица (01.04.2017г.)
МнениеПубликувано на: Вто Апр 11, 2017 7:44 am 
Offline

Регистриран на: Пон Ное 17, 2014 9:26 pm
Мнения: 15
Име: Милко Кръстев
Изображение

Коректно е да прикачиш към обявата поне резултата от порьозността на това крило, с който разполагаш. Защото 150 секунди не мисля, че отговарят на 150 часа.

Бях до теб като хвърли запасния, изгледах отначало докрай случката и ме съмнява дали не са ти скъсени управленията. Поне това провери. След хвърлянето на запасния, имаше впечатляващ хоризонтален относ над реброто, който вероятно се дължи на комбинация от анабатичен вятър и (може би) глайд от квадратния запасен. Това не се вижда от видеото, но ако не беше уцелил дърво, а скали, с тази скорост резултатът щеше да бъде не добър. Новият собственик може да не разполага с този късмет. Затова би било честно да има повече информация какво точно си купува.


Върнете се в началото
  Профил    +7 / -1 
 
 Заглавие: Re: Пълна програма + запасен над Златица (01.04.2017г.)
МнениеПубликувано на: Вто Апр 11, 2017 10:00 am 
Offline

Регистриран на: Нед Авг 09, 2015 9:28 pm
Мнения: 67
Име: Georgi Stanchev
Порьозитета го изпращам на всеки по-сериозен, който се е свързал с мен чрез лично съобщение.
Днес ще меря вървите и ако се налага ще разпъвам.
Огледах крилото няколко пъти, като отделих специално внимание на линиите, след което го кайтвах в парка.
Относно часовете написах предполагаемите, защото аз съм трети собственик и не е ясно на колко е в действителност.

Отнасянето се получи от главното крило. Беше ми адски трудно да го срина - първо пробвах с управления, после дърпах C-тата, После A-тата, но истината е, че нямам спомен дали успях да го направя преди да срещна дървото. По груби сметки на базата на клипчето и траклога си мисля, че съм падал около 40 секунди на запасен.

_________________
https://www.instagram.com/georgistanchev/


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -6 
 
 Заглавие: Re: Пълна програма + запасен над Златица (01.04.2017г.)
МнениеПубликувано на: Пет Окт 20, 2017 12:33 am 
Offline

Регистриран на: Нед Авг 09, 2015 9:28 pm
Мнения: 67
Име: Georgi Stanchev
Тези дни си проверявах екипировката и осъзнах, че от началото на годината летя с разпуснат кръстен колан, включително по време на инцидента ми.

При сертифицирането на сбруята (L-размер) и крилото ми (М-размер) настройката на кръстния колен е била такава, че разстоянието м/у карабинерите би трябвало да е 44-46см, но в действителност съм летял с разстояние 54-55см, защото за отправна точка взимах ръката ми от лакът до (изпънатите) пръсти...е да, но след измервания установих, че ръката ми е по-дълга и този начин не може да ми послужи за правилната настройка.

ето извадка от Manual-а на сбруята
Изображение


Това е кратко клипче от Джоки Сандерсън, в което нагледно показва до какво водят различните настройки.

https://www.youtube.com/watch?v=i9zYsS22600


Изображение

ПП
Струваше ми се, че заради заслабването ми това лято някак си започнах прекалено много да "плувам" в сбруята и управлението с тяло не се получаваше никак добре.
Сега след като позатегнах нещата връзката ми с крилото се подобри (малко повече друса, като че ли, но предполагам е до свикване), а управлението с тяло е къде къде по-добро - тренирах леки уингоувъри само с тяло без команди и се получаваха добре.

_________________
https://www.instagram.com/georgistanchev/


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 49 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов