Leonardo | ФОТО
Дата и час: Вто Апр 16, 2024 10:14 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: .
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 26, 2008 10:50 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 12, 2004 3:20 pm
Мнения: 352
Местоположение: Пловдив
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?t=2446


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 27, 2008 2:45 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 26, 2008 8:48 pm
Мнения: 2
да, тази тема също я прочетох, както и доста други от различни форуми. проблемът на това предложение е, че наистина е скъпо и май се изисква PPL(SA).


тук е редно да задам още един въпрос - по принцип стандартното разрешително за управление на безмоторник PPL(SA) ли е? имам предвид - то не е ли за управление на свръх-леки моторни самолети (категория, в която очевидно и самолетът от горната тема би могъл да попадне), за които се изискват различни умения от тези за безмоторно летене?


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: .
МнениеПубликувано на: Нед Сеп 28, 2008 8:50 am 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 12, 2004 3:20 pm
Мнения: 352
Местоположение: Пловдив
Здравейте,

За да летите на безмоторник не ви трябва ppl(sa), има си отделен бривет за безмоторник.

Мисля, че към настоящият момент в България няма учебен център, в който да ви научат законно да летите на безмоторник и да ви издадат бривет. Всъщност мисля, че няма дори място, на което да летите нормално и законно безмоторно - където някой подлитва все е между капките и на ръба или извън закона.

За мотоглайдера в Долна Баня, тъй като е свръх лек самолет, се изисква бривет ppl(sa). Хубавото обаче е, че с него се лети 100% законно. Затова е и толкова скъпо, защото всичко е както трябва.

Да управлението на моторен самолет е различно от това на безмоторник, основно при излитане. Литне ли веднъж обаче, самолета си е самолет. Летенето на термика е 100% същото. Мотоглайдера може да се каца и на празни обороти, като чист глайдер (скоростта се регулира само с въздушните спирачки).... двигателя се държи на празни обороти, просто за да е там, ако все пак потрябва, от съображения за безопастност. Всеки самолет разбира се е с нещо различен, затова има и задължителното приучване.

Днес, неделя, ще бъда на летището цял ден. Обадете ми се, мога да ви повозя (0896 88 77 07)...


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 10, 2008 12:04 am 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 26, 2008 8:48 pm
Мнения: 2
извинявам се много за закъснелият отговор, нямах възможност да отговоря по-рано.
и искам да благодаря за предложението, ако важи все още, въпреки, че признавам не бих имал възможност да летя при подобни условия, с удоволствие някои път бих се съгласил за един полет

наистина е много положителна новина, че има подобна възможност в България, но истината е, че доходите не на всеки позволяват да се възползва от тази възможност. благодаря за предложението, но за съжаление нямам възможност да летя редовно при тази цена, макар и да разбирам напълно, че има обективни причини тя да е такава :)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов