Leonardo | ФОТО
Дата и час: Вто Апр 16, 2024 2:01 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 42 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юли 19, 2006 7:41 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Май 27, 2004 2:53 pm
Мнения: 459
Име: uon venos
ВладиЧ написа:
Не може веднага след излизане от спирала крилото да се "гмурне". Има нещо не в ред с описанието на ситуацията. -4 м/сек пропадане е малко слабичко за спирала. Това е просто по-сръмен завои. Значи от -4 м/сек, ако натегнеш още управлението и вкараш още тяло "спиралата" ще се затегне до стръмна спирала. Тогава крилото се обръща с камерите към земята и минава пред, и малко под теб.
Да но ситуацията е била друга според описанието. От -4 м/сек тръгваш да излизаш от дясна спирала и отпускаш (да кажем рязко) дясно управление. Крилото няма да се гмурне, а ще се изправи (хоризонтира) и рязко ще загуби енергия. По този начин то изостава зад теб и те катапултира напред и нагоре, и точно тогава не трябва да го спираш, защото ще го сринеш. ЧАК СЛЕД ТОВА крилото тръгва бързо напред, ускорява се допълнително от тежеста на парапланериста и сбруята (които в този момент започват да пропадат), изпреварва летателя и кълве, (или се гмурка, кой както предпочита). ЧАК ТОГАВА, когато започне да те изпреварва теглиш управленията, дозирано, или силно, но задължително едновременно, за да го спреш и центрираш.

Не съм голям любител на акрото, но съм пробвал това, онова. Мен лично много ме кефи, когато рязко изляза от спирала и крилото ме изстреля напред и нагоре, като огромна люлка, която те засилва в небето. :)Но това вече е друга тема. :)


благодаря ти за поясненията владич,

изгледaх едно филмче, с което си изясних какво точно ми се е случило, така че спирам да ви занимавам.

благодаря за отговорите на всички! :lol:


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Юли 20, 2006 1:09 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Мар 08, 2004 4:27 pm
Мнения: 466
Доколкото разбрах от Пе6евата , целия проблем е в спирачките.Тя лети с много дълги спирачки и си ги увива 2-3 пъти на ръцете.За спирала навива едната 1 път а другата 3(в случая дясната)След спиралата ,когато крилото е зад нея ,тя отвива спира4ките и то тръгва рязко напред(оттам е енергията,от внезапното пускане).Проблема е ,че едната спирачка е свободна ,а другата остава на 1 намотка ,а крилото е с камерите надолу(водоравно)Следва завъртане и премятане през единия му краи,нещо като 1/2 тъмлинг.
Моя съвет е да си провери запасния и да спре с глупостите,което едва ли ще стане кат и знам акъла. :twisted:

_________________
В дългосрочна перспектива вероятността за оцеляване на всеки един спада до нула.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Юли 20, 2006 1:48 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Сеп 26, 2005 11:35 am
Мнения: 677
Местоположение: София
Име: Христо Джамбов
май по скоро да си регулира управленията


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Юли 20, 2006 10:12 pm 
pa4o написа:
Следва завъртане и премятане през единия му краи,нещо като 1/2 тъмлинг.
- хахаха половин тумблинг от излизане от спирала....хахахаах....евала.....no comment


спешева я кажи как точно излезе от спиралата?...ама всико...тяло, управления...


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Юли 20, 2006 10:28 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Май 27, 2004 2:53 pm
Мнения: 459
Име: uon venos
fsi написа:

спешева я кажи как точно излезе от спиралата?...ама всико...тяло, управления...


ми ако може да се каже излизане. с обрано 3 витки на дясното управление в чиято посока и въртях, и 1 витка на дясното управление. просто като на сопот, отпуснах плавно дясното управление и пренесох тежестта на тялото по средата в сбруята с идеята да стабилизирам и почнах да отпускам витките на дясното управление, за да не го дърпам повече отколкото лявото. и крилото като се стрелна напред аз мислех че трябва да го спра, но не успях и ..


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Юли 21, 2006 7:30 am 
Offline

Регистриран на: Пон Мар 08, 2004 4:27 pm
Мнения: 466
Тая дискусия може да е безкраина,затва предлагам Фоси да направи Спе6евата фигура и да обясни после как става та да я научим и ние. :shock:

_________________
В дългосрочна перспектива вероятността за оцеляване на всеки един спада до нула.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Юли 21, 2006 7:51 am 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
Определено проблема ти е бил в спирачките и по-бавната реакция. Вместо да следиш, какво прави, и къде се намира крилото, ти си размотвала спирачките и си обърнала внимание на крилото, чак когато то е изскочило пред теб. А то е изскочило и се е гмурнало асиметрично, защото и спирачките си теглила асиметрично, докато си ги размотавала от ръцете си.
Определено не е добра идея да правиш фигури с намотани на ръцете управления. Изобщо, според мен, да се лети с намотани на ръцете управления не е добра идея, защото се забавя реакцията ти и в определени ситуации, и това забавяне ( за размотаване), може да ти изиграе много лоша шега, а понякога, може да се окаже и фатално.
Най-много, което аз си позволявам е да прихвана един път управленията и да държа с палеца и показалеца връвта на управлението. Забележи, че казах да прихвана, а не намотая на ръката! По този начин усещам по-добре крилото, а при някаква ситуация само си разтварям палеца и показалеца и веднага освобождавам, около 10см, които съм прихванал.
А колкото до фигурата.....Никаква фигура не е това :P :P

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Юли 22, 2006 7:09 am 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 3:48 pm
Мнения: 111
A niama li koi da ti regulira spira4kite??? :roll:


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Юли 22, 2006 10:06 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Май 27, 2004 2:53 pm
Мнения: 459
Име: uon venos
ico написа:
A niama li koi da ti regulira spira4kite??? :roll:


няма кои, но i az v normalen polet ne pravia vitki na upravlenjata.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Юли 25, 2006 7:52 am 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 3:48 pm
Мнения: 111
Bi triabvalo i v nenormalen da negi naviva6 okolo racete si, da ne govorim za 3 pati.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юли 26, 2006 9:33 am 
Offline

Регистриран на: Чет Май 27, 2004 2:53 pm
Мнения: 459
Име: uon venos
ico написа:
Bi triabvalo i v nenormalen da negi naviva6 okolo racete si, da ne govorim za 3 pati.


няма.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: :))
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 19, 2006 8:26 am 
ada6 ada6 nali sa ti kazvali :) 4e sas tvoite spirali moje6 termiki da varti6 :))))))))) ihaihaihihihih ;)))tai 4e spoko ... nqma stra6no parapnanera e konstruiran teka 4e kakvoto ida mu se slu4i sam da se opravai :))))))))))))))ihaihaiha osobeno tvoia ihaihaiha :))))))ei vrab4e mai mi dalij bira? ihaiha :)))))))))


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 42 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов