SkyNomad
http://forum.skynomad.net/

Пълен Срив
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=9&t=742
Страница 2 от 3

Автор:  fsi [ Вто Мар 21, 2006 9:52 am ]
Заглавие:  ...

не няма ограничение колко време ще държиш крилото в срив стига да имаш височина :)

Автор:  seal [ Сря Мар 22, 2006 8:33 am ]
Заглавие: 

Благодаря за инфото Фозка :) Как е в Сидни ли? Идва есен, ЦБ-та колкото искаш, вятър 40км/ч и вали ли вали!То покрай Сидни за друго освен склоново реене по крайбрежието на океана не става, но аз си подхвърквам при всяка възможност. Събирам отпуска, за да хукна към Манила (това е в Австралия, където ще е световното 2007) да изучавам термичното реене и прелетите. Ех мечти!

Поздрави на всички скай-номадци
:lol:

Автор:  Iceman [ Пон Апр 03, 2006 11:38 am ]
Заглавие: 

Браво Фо!.... Много добри кадри с камера на крака....

Автор:  zgaddo [ Пет Апр 14, 2006 10:23 am ]
Заглавие: 

Здравей Фози,
Колко метра височина се губи приблизително при пълен срив ако не задържаш крилото сринато?

Автор:  fsi [ Пет Апр 14, 2006 6:00 pm ]
Заглавие:  ...

ами честно да ти кажа не съм проверявал, но около 20 до 50 метра. Мисля, че можеш и по малко от 20 метра...незнам. :] Трябва да го засека. Ако незабравя утре може да го пробвам. ок :]

Автор:  thefly [ Пон Юли 16, 2007 9:00 am ]
Заглавие:  първи срив - какво видях, огреших и направих

оня ден се сринах за пръв път над пчелина (язовира). накратко новобрански вчепетления:

излизах от срива по втория начин, описан от фози: с преминаване през парашутиране. имах 1-2 неуспешни опита за излизане, после се заблеях да осъзнавам какво ми се случва при парашутиране.

после още 1-2 опита и накрая излязох, загубил доста височина. между другото - приводняването беше много приятно след жегата.

за мен дотук са практически важни два момента при срива: първия - задържането на заключените ръце при първия мах и пускането на крилото да лети при излизане от парашутиране (ръцете до ролките и се контрира като си видиш крилото на хоризонта - едва тогава и много леко).

никога досега не съм летял на сривни режими: интересно ми беше, че поведението на крилото е различно. става много чувствително откъм команди. 5-10 см команда го спират и задържат в парашутиране, дори когато е тръгнало да се набира да лети.

та ако човек е решил да излиза от срив - не трябва много-много да дърпа сиджимките.

и още един извод: хубаво е да се прави първи срив над вода и/или с много голяма височина. лично аз повече зяпах в крилото, отколкото да следя височината, та е хубаво и да има някой да те води с гласовита радиостанция (мойто радио само мечеше) - да ти каже кога да измяташ запасния, ако се унесеш.

и най-последно - присъединявам се към изказалите благодарности на гери, емо и иво за пчелина и организацията на полетите. много полезно нещо е! :))

Автор:  THE KITE [ Съб Сеп 08, 2007 3:13 pm ]
Заглавие:  fd

http://www.youtube.com/watch?v=5RAjJHCctuk
naigrafka ot palen sriv pri4inata e asimetri4no puskane...

Автор:  THE KITE [ Сря Сеп 26, 2007 6:05 pm ]
Заглавие:  :)

http://www.zazz.bg/play:8fe89588
a dali sam se malko naigral ihihih :) obarnete vnimanie kolko malak kravat vkarva v negativna dori i skrilo klas 1-2

Автор:  venko6 [ Нед Окт 28, 2007 8:43 am ]
Заглавие: 

http://www.youtube.com/watch?v=5KXSxlOHOm8

Кажете къде е грешката при изпълнението? Отпусна управленията при движението на крилото напред ли? Или нещо друго?

Автор:  ВладиЧ [ Нед Окт 28, 2007 9:10 am ]
Заглавие: 

Неправилно отпусна управленията точно когато крилото беше в най-задно положение. От това получи сериозно кълване, скок напред и падане в крилото....
От пълен срив се излиза, когато крилото е ПРЕД, ИЛИ НАД ТЕБ, а НЕ Е ЗАД ТЕБ, защото тогава гризваш дървото. :wink:
И по възможност не с рязко отпускане на управленията, а на порции, макар че дърпането при напълването на крилото е доста силно...

Автор:  THE KITE [ Нед Окт 28, 2007 1:51 pm ]
Заглавие:  :(

:( това е смъртнияt случаи от езерото Балатон това един от най-коментираните случаи за пагобност от пълен срив ... Случва се обикновено на първия пълен срив заради страхат пореден от липсващо крило с което до преди това пилота е бил свикнал...

Автор:  ВладиЧ [ Нед Окт 28, 2007 7:00 pm ]
Заглавие: 

Загинал е пилота така ли?
Би трябвало при този случай, според мен да се държи сметка и на този дето го водеше от земята...

Автор:  THE KITE [ Нед Окт 28, 2007 7:23 pm ]
Заглавие:  :0

ami da Vladi4 .. a tozi deto go e vodil az 6te go za6titq .. seti sam za6to ...

Автор:  THE KITE [ Сря Ное 17, 2010 11:19 am ]
Заглавие:  Re: Пълен Срив

:lol: :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=jMnKrEmz ... grec_index
:lol: :lol:

Автор:  Димитър Илиев [ Сря Ное 17, 2010 2:07 pm ]
Заглавие:  Re: Пълен Срив

Все си мисля, че ако не навиваше и в резултат на туй не развиваше рязко, като му трябва да пусне крилото, нямаше да има тез тъкове и приключения. Няма плавен ход в последните 20-30 см. спирачка. Не съм сигурен де, правя ги без да навивам.

Страница 2 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/