Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 6:53 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 146 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Авг 31, 2007 8:25 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Мар 02, 2006 9:24 pm
Мнения: 26
Местоположение: Shumen
Хаджията написа:
Хвърчилооооо...
Явно парашутизма много те влече!
Май вече успешно покри изискванията за парашутист III разряд.
Що не вземеш да се преорентираш в спорта А - да станеш парашутист :lol:
Хем там от 3000м има да падаш, да падаш... да си правиш акробатика... :lol:
А и след акрото, дърпаш прангата и пок ... парашута.
Хем там няма да са направаш да хвърляш контейнер, а интилигентно ще дърпаш прангата... :twisted:



:lol: :lol: :lol: Точно така!!!

_________________
www.shumen-xc.org Striking Hand
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Авг 31, 2007 8:33 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 12:03 am
Мнения: 559
Местоположение: Шумен
Име: (Хаджи) Северин Акерски
Оти се направаш бе хвърчило?
Шо му е на парашутизма?
:(

_________________
Парапланер - Windtech "Fenix"
Сбруя: APCO "Spark"

Изображение
ДИСТРИБУТОР

Kites Maker Olds looking good!
http://kites-bg.com


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Авг 31, 2007 9:34 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Апр 29, 2006 7:07 pm
Мнения: 226
Местоположение: Шумен
оно е само падане по вертикала, мен не ме лови!
парашутизмо е порок! :lol:

_________________
Axis Mercury
AVA Sport - Sprinter


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: :)
МнениеПубликувано на: Пет Авг 31, 2007 9:47 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
za poreden pat se obejdavam v ne6to do bolka mene poznato kogato ima seir si4ki namirat kosuri kogato si4ko e nared nqma dori edno bravo tova me navejda samo na edna edinstvena misal ZAVIST4iiii... za vis4ko ot kakvoto i da bilo estestvo ... bade zdravi i se smeite dokato mojete ,,,... 4e posle az 6te smeq....

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: :)
МнениеПубликувано на: Пет Авг 31, 2007 9:59 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
ontnosto sitoacita sam sigoren 4e ot vsi4ki pi6e6ti po temata samo fozi moje bi nqma6e da go drapne Ico I Emo rakiq bratq otnostno 6umenci pi4ove vie ste si 4ista proba seirdji v eleteneto S isklu4enie na DokTORA :)tai4e si gledaite preletite i se pazete da ne padna v ne4ii kupol 4e posledno vreme samo padam ne letiq ihaihaihaihaihaihiiii :))))))))))))

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Авг 31, 2007 10:28 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 12:03 am
Мнения: 559
Местоположение: Шумен
Име: (Хаджи) Северин Акерски
Пожелавам ти успех в акрото Хвърчило!
И дано през 2008г. да участваш вече на международните състезания.
Че то като чета какво правиш и колко често...ти брато си за EU състезания веке!
Само ке внимаваш да се не друсаш и напиваш, че там проверяват и дисквалифицирват за това.
Хайде успех!

P.S.
И като идваш в Шумен се обаждай, че да не ходим да летим, оти мое у куполите ни да падуваш.
Само ке пиеме с тебе, нема да летимe :)

_________________
Парапланер - Windtech "Fenix"
Сбруя: APCO "Spark"

Изображение
ДИСТРИБУТОР

Kites Maker Olds looking good!
http://kites-bg.com


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Авг 31, 2007 10:41 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Апр 12, 2006 12:00 pm
Мнения: 244
Местоположение: Шумен
Ееей хварчилка то туй е мойта специалност, за влизането в крилата.... :D

_________________
www.shumen-xc.org Trafficant
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: ..
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 01, 2007 7:11 am 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
pozdravi na vsi4ki pazate se :))

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: ...
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 01, 2007 12:22 pm 
момчета аре семейните драми (Хварчилото - Шумен) отворете си нова тема, и там си се .... :evil:
ок? темата днес не е за драчене както обичате да правите...така, че или пишете нещо смислено или ... :twisted:
Вие вместо да питате какво е станало, защо е станало, ....вие си мерите пишките и се правите на велики.
евала на фърчи, че си е метнал запасния, поне напредва в летенето, за разлика от много хора в България. аз го дразня, заради решенията, които е взел преди да метне запасния, но понеже вие сте доста над тези неща...мисля няма смисъл да ги описваме :D

и така :D имаме още един запасен в листа за 2007 хахаха мерси фърчи :twisted:


Върнете се в началото
     +1 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 01, 2007 3:58 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Доколкото разбрах крилото му започнало да парашутира както си летяло на прав полет. Аз с две крила съм имал този проблем. Първото беше UP-Vizion. То просто беше на безкрайно много летателни часове. След четвъртото парашутиране го прибрах. А другото А4-ка която мога да ползвам за тандем. След всяко отиване в базата тръгваше надолу и така 3 пъти поред след което при кацането пак влезе в този режим на вертикално движение. Та въпросът ми е:

- Защо е необходимо използването на запасен след като пропадането на крилото в парашутен режим не е по-голямо от това на запасния?

Още повече, че ако имаш височина и натиснеш спида крилото пак тръгва да лети когато набере хоризонтална скорост и можеш да си избереш по-подходящо място за кацане от високите борове. За да не направи същия номер просто не пускай спида докато не стигнеш мястото за кацане. След това вече можеш да решиш къде е проблема. В изтеклия ресурс на крилото или на това, че си лек за съответното крило.

Фози, кажи си мнението по въпроса.

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: :)
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 01, 2007 4:04 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
Xari moite dalboki ovajeniq kam teb no ne ti be6e tam i ne na teb ti se slu4i a Za6tO e tolko kolko i AKO tai 4e ne razvodniavai temata FSI isre6telko premesti tui ne6to v incidenti ta da ima lakardii i 6umenci da se smeiqt na moi grab pak posle 6te 4erpiat biri ....

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 01, 2007 4:20 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Здрасти Хвърчо. Аз не се смея. На чуждото нещастие не мога да се смея защото може да ме сполети и мене. Просто искам да разбера какво е станало за да се наложи хвърлянето на запасен. Точно това обяснявам, че и аз като тебе съм влизал в режима "яко надолу" и то точно пет пъти за една седмица. След това цял месец не можах да дръпна управленията по-рязко, камо ли да направя спирала или нещо друго. Не мисли че всички шуменци ти се смеят. Във шуменското стадо има и някоя друга бяла уфсъ.

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: ...
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 01, 2007 5:44 pm 
та за запасния: ами никога незнаеш дали близко до земята няма да захапе асиметрично или нещо такова, представи си, че на 10м захапе потока и тръгне да лети, пъвоначално скача напред, няма време за възстановяване на полета и...??ко прайм??, тоест по-добре метни запасен като си близо до земята и това, ако си високо го мъчиш и повече не летиш с това крило :D
за фърчилото: стига се прави на велик :twisted:

метна ли запасен, метна и какво от това?? всеки мята запасен :D даже според мене е готино поне 1 път да метнеш в ситуация :D

поне знаеш вече какво е, радвай се...защото има хора, които няма даже да се сетят, че имат такова нещо ако им се наложи


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: :0
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 01, 2007 6:52 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
abe koi se prai na velik bre offff.... maniana ,,,.......

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 01, 2007 7:24 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
Много лоша работа е издуханото крило... :roll: Гафовете при него обикновено стават от веднъж и то без предупреждение. Добре, че е успял да хвърли запасен...
Щото Бояджиев (Пачо де), когато се издуха Паратеча три пъти пада по баира докато разберем какво става. :? Както си лети в прав полет, изведнъж спира, започва да парашутира и аха крилото да направи пълен срив и дууум в земята по гръб от 5-6 метра.... И така ТРИ пъти. Плата на крилото продължаваше да си шумка (Паратеча е с плат Тороей) и ние решихме, че нещо е станало с коланите, или тримовката.... Чак след третото падане пробвахме плата и се оказа, че през атакуващият ръб се диша, като през тензух... :roll: :roll: Добре че Пачо се размина само с няколко натъртвания тогава...
Така че отдавна вече не обръщаме внимание на обяви за продажби, от рода на, 1996 година крило, но много запазено за 300-400 лева.... :? :?
Който иска да лети, а не да се пребива, да си купи свястно крило.... Щото, нали има една приказка, че всеки може, но... "Козата си иска пръч"... :lol:

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 146 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов