SkyNomad http://forum.skynomad.net/ |
|
Днес! http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=9&t=788 |
Страница 5 от 10 |
Автор: | Niki-voodoo [ Пет Авг 31, 2007 8:25 pm ] |
Заглавие: | |
Хаджията написа: Хвърчилооооо...
Явно парашутизма много те влече! Май вече успешно покри изискванията за парашутист III разряд. Що не вземеш да се преорентираш в спорта А - да станеш парашутист Хем там от 3000м има да падаш, да падаш... да си правиш акробатика... А и след акрото, дърпаш прангата и пок ... парашута. Хем там няма да са направаш да хвърляш контейнер, а интилигентно ще дърпаш прангата... Точно така!!! |
Автор: | Хаджията [ Пет Авг 31, 2007 8:33 pm ] |
Заглавие: | |
Оти се направаш бе хвърчило? Шо му е на парашутизма? |
Автор: | FKB [ Пет Авг 31, 2007 9:34 pm ] |
Заглавие: | |
оно е само падане по вертикала, мен не ме лови! парашутизмо е порок! |
Автор: | THE KITE [ Пет Авг 31, 2007 9:47 pm ] |
Заглавие: | :) |
za poreden pat se obejdavam v ne6to do bolka mene poznato kogato ima seir si4ki namirat kosuri kogato si4ko e nared nqma dori edno bravo tova me navejda samo na edna edinstvena misal ZAVIST4iiii... za vis4ko ot kakvoto i da bilo estestvo ... bade zdravi i se smeite dokato mojete ,,,... 4e posle az 6te smeq.... |
Автор: | THE KITE [ Пет Авг 31, 2007 9:59 pm ] |
Заглавие: | :) |
ontnosto sitoacita sam sigoren 4e ot vsi4ki pi6e6ti po temata samo fozi moje bi nqma6e da go drapne Ico I Emo rakiq bratq otnostno 6umenci pi4ove vie ste si 4ista proba seirdji v eleteneto S isklu4enie na DokTORA tai4e si gledaite preletite i se pazete da ne padna v ne4ii kupol 4e posledno vreme samo padam ne letiq ihaihaihaihaihaihiiii ))))))))))) |
Автор: | Хаджията [ Пет Авг 31, 2007 10:28 pm ] |
Заглавие: | |
Пожелавам ти успех в акрото Хвърчило! И дано през 2008г. да участваш вече на международните състезания. Че то като чета какво правиш и колко често...ти брато си за EU състезания веке! Само ке внимаваш да се не друсаш и напиваш, че там проверяват и дисквалифицирват за това. Хайде успех! P.S. И като идваш в Шумен се обаждай, че да не ходим да летим, оти мое у куполите ни да падуваш. Само ке пиеме с тебе, нема да летимe |
Автор: | saber1972 [ Пет Авг 31, 2007 10:41 pm ] |
Заглавие: | |
Ееей хварчилка то туй е мойта специалност, за влизането в крилата.... |
Автор: | THE KITE [ Съб Сеп 01, 2007 7:11 am ] |
Заглавие: | .. |
pozdravi na vsi4ki pazate se ) |
Автор: | fsi [ Съб Сеп 01, 2007 12:22 pm ] |
Заглавие: | ... |
момчета аре семейните драми (Хварчилото - Шумен) отворете си нова тема, и там си се .... ок? темата днес не е за драчене както обичате да правите...така, че или пишете нещо смислено или ... Вие вместо да питате какво е станало, защо е станало, ....вие си мерите пишките и се правите на велики. евала на фърчи, че си е метнал запасния, поне напредва в летенето, за разлика от много хора в България. аз го дразня, заради решенията, които е взел преди да метне запасния, но понеже вие сте доста над тези неща...мисля няма смисъл да ги описваме и така имаме още един запасен в листа за 2007 хахаха мерси фърчи |
Автор: | Х А Р И [ Съб Сеп 01, 2007 3:58 pm ] |
Заглавие: | |
Доколкото разбрах крилото му започнало да парашутира както си летяло на прав полет. Аз с две крила съм имал този проблем. Първото беше UP-Vizion. То просто беше на безкрайно много летателни часове. След четвъртото парашутиране го прибрах. А другото А4-ка която мога да ползвам за тандем. След всяко отиване в базата тръгваше надолу и така 3 пъти поред след което при кацането пак влезе в този режим на вертикално движение. Та въпросът ми е: - Защо е необходимо използването на запасен след като пропадането на крилото в парашутен режим не е по-голямо от това на запасния? Още повече, че ако имаш височина и натиснеш спида крилото пак тръгва да лети когато набере хоризонтална скорост и можеш да си избереш по-подходящо място за кацане от високите борове. За да не направи същия номер просто не пускай спида докато не стигнеш мястото за кацане. След това вече можеш да решиш къде е проблема. В изтеклия ресурс на крилото или на това, че си лек за съответното крило. Фози, кажи си мнението по въпроса. |
Автор: | THE KITE [ Съб Сеп 01, 2007 4:04 pm ] |
Заглавие: | :) |
Xari moite dalboki ovajeniq kam teb no ne ti be6e tam i ne na teb ti se slu4i a Za6tO e tolko kolko i AKO tai 4e ne razvodniavai temata FSI isre6telko premesti tui ne6to v incidenti ta da ima lakardii i 6umenci da se smeiqt na moi grab pak posle 6te 4erpiat biri .... |
Автор: | Х А Р И [ Съб Сеп 01, 2007 4:20 pm ] |
Заглавие: | |
Здрасти Хвърчо. Аз не се смея. На чуждото нещастие не мога да се смея защото може да ме сполети и мене. Просто искам да разбера какво е станало за да се наложи хвърлянето на запасен. Точно това обяснявам, че и аз като тебе съм влизал в режима "яко надолу" и то точно пет пъти за една седмица. След това цял месец не можах да дръпна управленията по-рязко, камо ли да направя спирала или нещо друго. Не мисли че всички шуменци ти се смеят. Във шуменското стадо има и някоя друга бяла уфсъ. |
Автор: | fsi [ Съб Сеп 01, 2007 5:44 pm ] |
Заглавие: | ... |
та за запасния: ами никога незнаеш дали близко до земята няма да захапе асиметрично или нещо такова, представи си, че на 10м захапе потока и тръгне да лети, пъвоначално скача напред, няма време за възстановяване на полета и...??ко прайм??, тоест по-добре метни запасен като си близо до земята и това, ако си високо го мъчиш и повече не летиш с това крило за фърчилото: стига се прави на велик метна ли запасен, метна и какво от това?? всеки мята запасен даже според мене е готино поне 1 път да метнеш в ситуация поне знаеш вече какво е, радвай се...защото има хора, които няма даже да се сетят, че имат такова нещо ако им се наложи |
Автор: | THE KITE [ Съб Сеп 01, 2007 6:52 pm ] |
Заглавие: | :0 |
abe koi se prai na velik bre offff.... maniana ,,,....... |
Автор: | ВладиЧ [ Съб Сеп 01, 2007 7:24 pm ] |
Заглавие: | |
Много лоша работа е издуханото крило... Гафовете при него обикновено стават от веднъж и то без предупреждение. Добре, че е успял да хвърли запасен... Щото Бояджиев (Пачо де), когато се издуха Паратеча три пъти пада по баира докато разберем какво става. Както си лети в прав полет, изведнъж спира, започва да парашутира и аха крилото да направи пълен срив и дууум в земята по гръб от 5-6 метра.... И така ТРИ пъти. Плата на крилото продължаваше да си шумка (Паратеча е с плат Тороей) и ние решихме, че нещо е станало с коланите, или тримовката.... Чак след третото падане пробвахме плата и се оказа, че през атакуващият ръб се диша, като през тензух... Добре че Пачо се размина само с няколко натъртвания тогава... Така че отдавна вече не обръщаме внимание на обяви за продажби, от рода на, 1996 година крило, но много запазено за 300-400 лева.... Който иска да лети, а не да се пребива, да си купи свястно крило.... Щото, нали има една приказка, че всеки може, но... "Козата си иска пръч"... |
Страница 5 от 10 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |