Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 3:04 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Имам въпроси за мотоделта?
МнениеПубликувано на: Съб Юни 05, 2010 4:13 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
Лети ми се с мотоделта и толкова! Много въпроси ми се въртят в главата.
1. Кой е подходящият двигател? Всички хвалят ротакс 503!
2. Защо са толкова скъпи курсовете?
3. Искам парашут за мотоделта. Колко струва това нещо и никъде не можах да намеря инфо?
4. Искат ли някакви документи за това хвърчило?
5. Капризни ли са на тема метеорология?


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 06, 2010 12:02 am 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
Май, отново сам ще се боря с крастата си, както направих с мотопарата!
Отивам в Казанлък на 19 и ако си харесам нещо ще го купя, започвам да се уча лека-полека и до седмица съм на черешата
И за мотопарата питах и никои не ми отговори, но литнах и то доста добре? http://vbox7.com/play:3f30f5da
Хайде господа професори, безаварийна 2010 ви пожелавам!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 06, 2010 12:04 am 
Offline

Регистриран на: Сря Апр 07, 2010 10:35 pm
Мнения: 19
Здравей приятелче :) Аз летя с мото делтапланер от 1 година.Така значи курса незнам защо върви толкова скъпо.Парашутите вървят над 1000 лева .. За другите неща ще питам колегите като ида на летището като се оправи времето , че не е хубаво и нестава за летене.Ще видя с какво още мога да ти помогна приятелче :) Лек ден и поздрави !

_________________
skype:increal
тел.:089 46 23 397
гр.Севлиево


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 06, 2010 8:29 am 
Погледни на този саит за балистичен парашут - с ракета. Наи-добрата спасителна система е за мотоделта и УЛ самолети. Клубния ни траик е екипиран с такава. Собственикът на фирмата ми е личен приятел и цените му за мен са добри :)

http://www.stratos07.cz/en/zachrsys.html

И едно приятно клипче от Австралия
http://www.youtube.com/watch?v=h2AAIYAj2Ns


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 06, 2010 10:29 am 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
гледал съм го тоя балистичен парашут ,страхотна работа е
цената му е 2500евро и засега не мога го пъхна в бюджета си
а и втора употреба сигурно ги няма още
чувал съм че на 40 метра се отварят


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Въпроси за мотоделта?
МнениеПубликувано на: Съб Юни 12, 2010 12:10 am 
Offline

Регистриран на: Сря Апр 07, 2010 10:42 pm
Мнения: 15
iunga написа:
Лети ми се с мотоделта и толкова! Много въпроси ми се въртят в главата.
1. Кой е подходящият двигател? Всички хвалят ротакс 503!
2. Защо са толкова скъпи курсовете?
3. Искам парашут за мотоделта. Колко струва това нещо и никъде не можах да намеря инфо?
4. Искат ли някакви документи за това хвърчило?
5. Капризни ли са на тема метеорология?

Здравей,
Питаш ...отговаряме (това което ще напиша е лично мое мнение)
1. Ротакс са най добрите двигатели за мотоделти , няма значение кой модел е, аз съм с 462 (50к.с.)за сам човек е супер,като кача пътник над 70кг започва да не ми харесва, така че минимум 50 коня мотор ти трябва
2. Курсовете са скъпи навсякъде по света и е нормално като се има в предвид квалификацията на инструктора и т.н доста фактори са
3.Парашут за мотоделта продават ,виж по западноевропейските саитове ,аз нямам но искам да имам
4. Документи все още не но скоро може да започнат да искат , до тогава газ и тва е
5.Делтите са капризни на метеорология ,зависи каква ти е делтата и колко си обучен , някой модели летят и в по лошо време(quantium 912,quik,gt...) , по-учебните делти искат хубаво време или макс 3м/с вятър...но всички въздухоплаватели средства са капризни на време , по тежките по малко, по леките повече...още по леките (делти) още повече .
Това е от мен , ако идваш на Казанлък аз също ще съм там , търси Иво с червена делта червен 462 двигател ,англииска регистрация G- .....


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Юни 12, 2010 11:35 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
За една седмица се случиха доста неща!
Купих си едноместна количка с двигател "Rotax 377" и ново крило. Тази седмица живот и здраве ще литна с него :D
Уча се при Антон Сергов. Днес бях на предната седалка и правих хвърк- кац.
http://vbox7.com/play:3a1a0e37
Дано само двигателят ми, да не е твърде слаб?


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 13, 2010 4:04 am 
iunga написа:
За една седмица се случиха доста неща!
Купих си едноместна количка с двигател "Rotax 377" и ново крило. Тази седмица живот и здраве ще литна с него :D
Уча се при Антон Сергов. Днес бях на предната седалка и правих хвърк- кац.
http://vbox7.com/play:3a1a0e37
Дано само двигателят ми, да не е твърде слаб?


Туй не е ли в Сивлиеву? :D

Двигателите Rotax
Двигателя „Rotax 447“ e двуцилиндров, двутактов двигател с въздушно охлаждане. Той е създаден на база на предният успешен модел на компанията „Rotax 377“, като е преодолян единственият му недостатък- ниската специфична мощност.

Изображение

Изображение

Изображение


...................................................Rotax 377.......Rotax 447
Диаметър на буталото, mm:........62...................67,5
Ход на буталото, mm :.................61...................61
Работен обем, cm3:....................368.3...............426,5
Tегло:.........................................38.4 ................ 36
Мощност, kW (hp):.....................26(35)..............29,5(40)
При обороти, min-1: .................6500..................6800
Специфична мощност, kW/kg :..0.67................0,82

Други три двигателя от същата серия са „Rotax 503“ с увеличен работен обем до 496.7 cm3 / буталата са с диаметър вече 72 mm, хода е същият и мощността с един карбуратор е 34kW и с два карбуратора 37kW/, „Rotax 532“ /при който диаметъра на буталото се запазва, но е увеличен хода му от 61 mm на 64 mm, като следствие работният обема е 521.2 cm³ и мощността е 48kW с водно охлаждане на цилиндрите/ и последният модел е „Rotax 582“/при него диаметъра на буталото вече нараства от 72 mm на 76 mm, хода е 64 mm, а като следствие работният обема е вече 580.7 cm³/


Последна промяна Marko на Нед Юни 13, 2010 1:12 pm, променена общо 3 пъти

Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 13, 2010 4:08 am 
Колко карбуратора има двигателя? Ако е с един, може да му сложиш още един? С два карбуратора и още няколко малки промени, ще достигнеш мощност от 40hp. Разбира се, ако няма много "умрели коне"! :D
Повече информация за двигателите за делта на http://www.airgroup2000.com/forum/viewt ... 3&start=90


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 13, 2010 2:42 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
Двигателят е 377. :oops:
Когато го облетя, ще видя? Ако е слабичко, ще го форсирам леко?
Марко от 1000 кубка, сме изкарали 300 коня :D
Ако се "изстиска", се губи от надеждноста на двигателя?


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 13, 2010 2:55 pm 
iunga написа:
Двигателят е 377. :oops:
Когато го облетя, ще видя? Ако е слабичко, ще го форсирам леко?
Марко от 1000 кубка, сме изкарали 300коня! :D
Ако се "изстиска", се губи от надеждността на двигателя?

За двигатели на скутери ли става въпрос?


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 13, 2010 6:22 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
Изображение

1000кубика е


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 13, 2010 6:29 pm 
iunga написа:
1000 кубика е

Тези двигатели са особено популярни в страните от Централна Европа и по-точно Унгария, Полша, Чехия и други. Те са главно от японски мотори с обем на двигателя от 500-800 кубически сантиметра. През последните 5 години доминират четиритактовите двигатели. С тях спортистите от бившите социалистически страни успешно участват в световни и европейски шампионати, печелят титли и медали.

Изображение

Изображение
Чеха Hynek Ota с "Fiti1", двигател "Honda" и крило "Jarmil 12" с регистрация "OK-NZC-08" на световното през миналата година.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 13, 2010 9:57 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
Сигурно слагат от по-старите двигатели въздухарки, но ще падне игра с редуктора. Наскоро се видях с един делтаджия от Търново. Сложил си е двигател от мотор и му гори 6 на час.
Гледам германците продават нови делти с двигател на BMW 1150 куб.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юни 14, 2010 4:16 am 
iunga написа:
Наскоро се видях с един делтаджия от Търново. Сложил си е двигател от мотор и му гори 6 на час.

Какъв е двигателят?
iunga написа:
Гледам германците продават нови делти с двигател на BMW 1150 куб.

За кой модел се отнася информацията?


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов