Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 4:26 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 132 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Новини - екипировка и оборудване
МнениеПубликувано на: Съб Дек 10, 2005 4:26 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Съб Окт 30, 2004
Красьо написа:
Преди около месец в Южна Корея се появи още един производител на парапланери - Sun Gliders. Съвсем скоро бе създаден и техният уеб сайт www.sungliders.com . Интересна е разшифровката на логото на компанията:

Изображение

По слухове изтекли от компанията, Sun Gliders е още един отцепил се от Edel производител. Девизът на фирмата е "More Soft, More Fast, More High and More Safety". В момента Sun Gliders предлага на своя сайт крилата Smart (project DHV-1, AFNOR Standard), Forte (project DHV-1-2, AFNOR Standard), Libero (project DHV-2, AFNOR Performance), Khan (планира се за AFNOR Competition), SSun (тандем), Cruiser (за мотопара).


...............................................................................................................................................................

Нед Ное 21, 2004
Красьо написа:
EDGE - нова сбруя от APCO

EDGE - новата подвесна система на APCO се отличава с комфорт и красота. Нейната концепция е основана на съвременните принципи и няма да замени вече съществуващите сбруи на APCO Aviation, а само ще разшири техния асортимент.

Изображение

EDGE притежава същата философия и дизайн, като другите подвесни системи на APCO. EDGE е предназначена за пилоти, предпочитащи класическите сбруи с елегантен външен вид, повишен комфорт и максимална безопастност. В отличие от Finesse, тази сбруя няма твърди елементи (направени от Lexan), което позволи намаляне на теглото, обема й и увеличи срока на експлоатация на подвесната система.

Изображение

Една от съществените опции на EDGE включва препроектирания airfoam-протектор, който има повишени ударопоглъщащи свойства, в сравнение с предишния. Новият протектор също така ще се използва и за други подвесни системи като Finesse (старият протектор е спрян от производство).

Apco Aviation

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Последна промяна Красьо на Нед Дек 11, 2005 9:38 pm, променена общо 6 пъти

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Novi krila ot Mac Para
МнениеПубликувано на: Съб Дек 10, 2005 4:33 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Пон Ное 22, 2004
niki написа:
Sled fevruari 2005-a Mac Para puskat v prodajba slednite novi modeli krila:

SPICE - krilo za paramotori

MAGUS 4 - posledniat variant competition

BITCH - za akro maniaci

poveche info ... http://www.macpara.com

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -1 
 
 Заглавие: Eris - new high performance competion wing
МнениеПубликувано на: Съб Дек 10, 2005 4:42 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Сря Дек 22, 2004
Красьо написа:
В страницата на Sky Paragliders се появиха първите снимки на новия състезателен парапланер Eris. Както казват от чешката фирма, Eris е крило за високи достижения, чиито последни изпитания ще завършат скоро. По думи на тест пилотите, голямо впечатление е направило изключително малкото пропадане, отличната скорост и възможността за "изцеждане" и на най-слабите термики. Ето някои от снимките на новия планер Eris.

Изображение

Изображение

Sky Paragliders

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Airwave Mustang
МнениеПубликувано на: Съб Дек 10, 2005 4:46 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Нед Яну 02, 2005
Красьо написа:
Новото крило Mustang (проект DHV-2) на Airwave се очаква да се появи скоро.

Изображение

Наследявайки някои черти от дизайна на Sport 2 и Magic FR, тест-пилотите са много въодушавени от него, като отбелязват високите му летателни качества. Парапланерът впечатлява с изключително добро поведение при излитане, висока стабилност и отлично изкачване при термично реене.
Изображение

Както казват от Airwave, на конкуренцията ще бъде много трудно да победи Mustang-а в средния клас.

Изображение

На пазара първо ще се появи M размерът на крилото, последван от S и L.

XC Magazine

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Sky Drive - управляем запасен от Sky
МнениеПубликувано на: Съб Дек 10, 2005 4:47 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Нед Яну 16, 2005
Красьо написа:
SKY DRIVE е управляем DHV сертифициран запасен парашут на Sky. Дизайна му идва от тъй наречената “делта” концепция. Но на пилота не му е необходимо да използва специален контейнер или някакви допълнителни закрепващи колани – трябва само да го сложи в сбруята си ...

Изображение

SKY DRIVE се скатава в стандартен вътрешен контейнер и може да се постави на всяка сбруя, независимо от разположението на външния контейнер. При контролиране на посоката на планиране не се използват никакви управления или колани! Управлява се посредством преместване теглото на пилота наляво и надясно. По този начин когато пилотът е събрал своя парапланер в ръцете си, лесно може да коригира посоката на планиране. Също така се избягва усложняването на системата при наличие на управления или управляеми връвчици.

Изображение

Ето и главните предимства на запасната система:

- Лесно контролиране на посоката на планиране
- Исключително лек (2,4 кг)
- Може да се използва към всяка стандартна сбруя
- Много бързо отваряне на парашута

Изображение

ТТХ на запасния парашут SKY DRIVE

Изображение

Sky Paragliders


Нед Яну 30, 2005
ico написа:
Tozi SKY DRIVE naistina se otvaria dosta barzo,vidiah go s o4ite si :shock: posle 4uh i dobri otzivi za nego.

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Последна промяна Красьо на Съб Дек 10, 2005 4:51 pm, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: UP Trango 2
МнениеПубликувано на: Съб Дек 10, 2005 4:48 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Вто Фев 08, 2005
Красьо написа:
По стъпките на успешния модел Trango, задържал се повече от 3 години на пазара, UP работят по създаването на неговия заместник - UP Trango 2. От немската фирма твърдят, че новото крило ще се отличава с по-добри характеристики, но въпреки това ще остане с класификацията DHV 2-3: тримувана скорост 39км/ч, максимална 56км/ч, много ниска мин. скорост (по-добро "катерене"), връви New extra thin Dyneema от Cousin Trestec (за по-дълъг живот), по-дълъг ход на управленията и по-голяма стабилност на купола.

Изображение

Първите прототипи на новата 2-3-ка са били показани още в края на миналата година в St. Hilaire в Couple Icare. Trango 2 ще излезе в 6 размера: XS (60-75kgs), S (70-85kgs, DHV 2-3), SM (80-95kgs, DHV 2-3), M (90-107kgs, DHV 2-3), L (105-120kgs, DHV 2-3) и XL (115-135kgs) (XS и XL няма да бъдат сертифицирани). Скоро са завършили DHV тестовете на М размер, като в test-report е била отбелязана само една 2-3! Впечатление е направило по-бавното завъртане при асиметричен колапс и високата стабилност на планера при големи скорости.

U.P.

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Nova - New DHV 2-3
МнениеПубликувано на: Съб Дек 10, 2005 4:52 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Нед Фев 20, 2005
Красьо написа:
В момента австрийският производител на парапланери и кайтове Nova, разработва крило, което ще бъде от клас DHV 2-3. Новият парапланер ще замени Nova Radon. По думи на главния конструктор Hannes Papesh, бъдещата 2-3-ка ще бъде продължение на серията крила базирани на вече преминалия всички тестове Nova Tatoo. На 22 януари един от прототипите е приключил с част от DHV тестовете. Очаква се до март месец да бъдат завършени всички изпитания по сертификацията.

Nova

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Gradient Nevada
МнениеПубликувано на: Съб Дек 10, 2005 4:54 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Вто Фев 22, 2005
Красьо написа:
До края на седмицата ще приключат всички тестове по най-новото крило на Gradient - Nevada.

Изображение

Според Ondrej Dupal новата 2-3ка е значително по добра от предшественика си (Gradient Bliss), като показва отлични летателни характеристики, подобни на Avax RSE. Първите серийни парапланери се очаква да се появят на пазара в средата на март.

Gradient

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Дек 10, 2005 4:55 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Вто Мар 01, 2005
Красьо написа:
Това е снимка на прототипа X171 на Nova.

Изображение

Новата 2-3ка ще се казва TYCOON. По думи на Hannes Papesh крилото е по-бързо от Radon, с много добро качество. Безопастността също е на високо ниво.

Nova

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Дек 10, 2005 4:57 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Пон Мар 07, 2005
Красьо написа:
Gradient Nevada не успя да вземе DHV 2-3.

В mail изпратен до вносителите на Gradient, Ondrej Dupal съобщава:
"Направихме всички възможни подобрения, с желанието крилото да има по добро поведение при accelerated asymmetrical tuck, но сега сме наистина на ръба на възможностите на това крило,затова трябва да спрем и да започнем с различен прототип."

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Gin Gliders / Oasis replacement
МнениеПубликувано на: Съб Дек 10, 2005 4:58 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Чет Мар 10, 2005
Красьо написа:
В края на февруари Gin Gliders оповестихa новината, че в Мексико е започната работа по създаване на крило от клас DHV 1-2 което ще замени добре познатия Oasis. Засега опитният парапланер е с кодово име RX 7.

Gin-Gliders

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: X176
МнениеПубликувано на: Съб Дек 10, 2005 5:00 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Съб Мар 12, 2005
Красьо написа:
Във вторник Nova ще започне тестове на втория прототип на Tycoon - X176.

Изображение

При изпитания първият опитен парапланер X171 е имал проблеми със стабилността.

Nova

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: New Trango 2 certified in all sizes!!
МнениеПубликувано на: Съб Дек 10, 2005 5:01 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Нед Мар 20, 2005
Красьо написа:
От UP съобщиха, че всички размери на новия Trango 2 са минали DHV тестове. Повече инфо - http://www.up-paragliders.com/ .

U.P.

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Skywalk Poison
МнениеПубликувано на: Съб Дек 10, 2005 5:02 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Чет Мар 24, 2005
Красьо написа:
В началото на лятото се очаква да се появи на пазара новата 2-3ка на Skywalk.

Изображение

Немската фирма нашумя миналата година с технологията "Jet Flap" (която смъква границата на минималната скорост, увеличава устойчивостта на планера и безопастността).
Както и при модела Текила, така и при новия Пойзън ще бъде приложена новата "революционна" (по твърдение на фирмата) технология.

Skywalk

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: THE iMPRESS XC HARNESS
МнениеПубликувано на: Съб Дек 10, 2005 5:03 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Пон Апр 18, 2005
Красьо написа:
Chrigel Maurer, Европейският шампион за 2004, представи iMPRESS - новата сбруя за високи достижения на Advance.

Изображение

По време на разработката и, Chrigel използва за база технологиите на вече съществуващите сбруи на швейцарската фирма. За създаването на оптималната форма на сбруята са проведени много тестове в аеродинамичната тръба на Техническия институт в град Цюрих.
Новата iMPRESS се предлага в две модификации:

- модел със Speed Bag (с "пашкул" покриващ напълно краката). Сбруята има високо ниво на комфорт и е подходяща за продължителни полети.

- модел с Wind Skirt. Сбруята има висока функционалност и позволява пълна свобода на движение. Това помага на пилота при изпълнение на акро фигури и в случай на екстремни ситуации.

Advance

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 132 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов