Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 7:30 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Помощ за избор на витло.
МнениеПубликувано на: Съб Яну 08, 2011 3:15 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Авг 30, 2004 11:48 pm
Мнения: 301
Местоположение: haskovo
Хари , при двутактни ДВГ , с триканално пълнене и продухване тип „шнорле„ какъвто е случая , посоката на въртене на вала е от значение за ефективното пълнене през смукателните канали , двигателя работи и в двете посоки , но с различна ефективност , т.е. не го изтискваш докрай .

_________________
недей да летиш по-бързо от твоя ангел пазител (бяло-син Aspen)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Помощ за избор на витло.
МнениеПубликувано на: Съб Яну 08, 2011 8:27 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Става дума за приспособяване на двигател от MZ 250. Накъдето и да въртиш вала няма да загубиш нищо от мощноста стига да си оправиш запалването. При всички СОЦ мотоциклети е така. Имал съм всичко от MZ "Трофи" до ИЖ "Спорт". Всички палеха обратно когато се увеличи предварението на запалването, но се получаваше неудобството че имаш 4 задни скорости и нито една предна. Тогава се захванах да разбера каква е причината и какви са загубите.

А за двигателите при които карбуратора е захванат директно към картера и имат клапи въртенето съвсем не е от значение. Такива най-често са извънбордовите двигатели на лодките.

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Помощ за избор на витло.
МнениеПубликувано на: Нед Яну 09, 2011 2:06 am 
Offline

Регистриран на: Съб Юли 08, 2006 6:44 pm
Мнения: 841
Местоположение: чака Годо
Име: Пешо
Харка, в института се преподават отнапред три висши математики, подире теория на машини и механизми, после механика на флуиди, термодинамика и топлопренасяне, и чак тогаз теория на двг...

Искам да река, че има безброй функции (зависимости) с по една шапка променливи, дето човек да се спука, не може да си ги представи. Обаче това не им пречи да съществуват.

_________________
YouTube facebook


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: Помощ за избор на витло.
МнениеПубликувано на: Нед Яну 09, 2011 8:36 am 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Митак, вземай променливите и поне една висша математика и помагай на човека. Тук май не гледаш да помагаш, ами да казваш как според теб няма да стане с помоща на теорията.

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Помощ за избор на витло.
МнениеПубликувано на: Нед Яну 09, 2011 12:34 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Юли 28, 2008 5:37 pm
Мнения: 58
На теория всичко е прекрасно,но на практика си е "е....о май...та".


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Помощ за избор на витло.
МнениеПубликувано на: Нед Яну 09, 2011 1:05 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Точно за МЗ-251 германците са направили всичко на книга за да изчислят точно обема на тръбата от цилиндъра до резонансния конус, после неговия ъгъл и заглушителя накрая. След това са направили над 800 изпускателни системи и са разбрали колко далеч от истината са били в началото. Със запалителната система е същото. Променяш нещо в изпускателната система и после променяш в запалителната. Същото става и в обратен ред.

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Помощ за избор на витло.
МнениеПубликувано на: Нед Яну 09, 2011 3:15 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Юни 08, 2004 1:44 pm
Мнения: 335
Местоположение: Велико Търново
Име: Димитър Байчев
Ъъ баси темата стана :) . Старите Симсончета като ги включиш на скорост и бутнеш назад палеха наобратно. Голям майтап ставаше като дадеш на някой незапознат с тази конструктивна особеност запалена машина да направи едно кръгче.
А иначе за витлото имам правено от Лучев на 136 сантиметра за МЗ.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Помощ за избор на витло.
МнениеПубликувано на: Нед Яну 09, 2011 4:38 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Юли 28, 2008 5:37 pm
Мнения: 58
Ще си поръчам витло от Любен ...

Много Ви благодаря за отговорите.
Ето един виц.

Интервю с делтапланерист:
Журналиста:
-Как беше първият полет?

Делтапланериста:
-Като птица......летя и си сера , летя и си сера.

:D :D :D


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Помощ за избор на витло.
МнениеПубликувано на: Вто Фев 15, 2011 10:48 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 04, 2010 10:24 am
Мнения: 152
Местоположение: София
абе моят мз251 върти наляво! тегли много яко, но немам динамометър - тъй че е субективно. карба е на мека връзка. а ако е на канали двутактовият и без въртящи се пластини-клапи, не виждам кое ще промени пълненето - посоката на завихряне от вала? не съм срещал обсъждане на такъв фактор...
предварението се свързва с обороти, октаново число и конструктивни особености на горивната камера(геометрия, свещ и т.н.) - за пръв път чувам по кубатура;) предполагам, колегата има предвид конкретните двигатели мз251 и чз350, а не принципно 250 и 350 см3 :)


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: Помощ за избор на витло.
МнениеПубликувано на: Съб Дек 24, 2016 5:46 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Май 23, 2015 5:23 pm
Мнения: 48
Име: jordan angelov
Zdraveitr , che moze li nekakov kontakt od nekoi koi pravi vitla za parsmotori ( solo 210 , 115_120cm ) mersi


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Помощ за избор на витло.
МнениеПубликувано на: Сря Яну 25, 2017 11:00 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Сеп 19, 2016 10:09 pm
Мнения: 8
Име: Стоян Петков
Колеги, не знам дали ми е работа да се бъркам тук, ама като знам че става въпрос за летящи машини...
Двутактов двигател не бива да се пуска да работи наобратно. Причината е че коляномотовилковия механизъм има едни измествания, които облекчават работата на двигателя и намаляват ударите на буталото в цилиндъра. Ако се обърне посоката тези измествания ще предизвикат обратен ефект - натоварването ще се увеличи, а ударите ще станат доста по-силни от нормалното. Има опасност буталото да бъде разрушено. Недай боже да се случи във въздуха.


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: Помощ за избор на витло.
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 18, 2017 2:43 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 04, 2010 10:24 am
Мнения: 152
Местоположение: София
ТрЕбва да споделя, важно е. След като разруших едно композитно витло по време на тестове(слава Богу!), ми се случи друго - болта на осигурителното въже изпаднал и улучил витлото(от дърво) :shock: Аз така и не чух нищо, на земята са чули трясък. Налетях се и като кацнах хората дойдоха и видяхме витлото - като куршум да го е улучил.
НО: Бях летял, без да усетя нищо!
И реших Любо Лучев да ми изреже едно витло с още по-голяма стъпка(той предложи и диаметър) и да не рискувам повече с високотехнологичните витла на ниско-технологичната ми количка.
Резултатът ме втрещи - моторът не можа да развие над 5050об/мин, но си излетях с 50м. разбег и на 4700об/мин катереше с 1м/с. На 5000об/мин с 2м/с. А преди на 5000 едвам подържах хоризонтален полет.
Та това исках да кажа за дървеното - по-сигурно, по-евтино, с много добър резултат. Лошото, че се налагат много проби, докато се улучи оптимума.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов