Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 1:29 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 76 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

За и против продажбата на стари крила
Нека се продават, лошо няма. 35%  35%  [ 35 ]
Да се продават, но да има начин на контролиране. 57%  57%  [ 57 ]
Продажба на старо крило ?! Това е престъпление! 8%  8%  [ 8 ]
Общо гласове : 100
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: За и против продажбата на стари крила
МнениеПубликувано на: Чет Фев 10, 2011 10:31 am 
Offline

Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 12:03 am
Мнения: 559
Местоположение: Шумен
Име: (Хаджи) Северин Акерски
ЛюбоМ, не съм го писъл на кило ракия.
Че не съм улучил броя на хвъркатите в Австрия ми е през оная работа. Като се съберат със швейцарците дори ще я минат.
Че цената на контролните проверки е паднала ОК. Да се радват там. Явно оборотът е нараснал.
Ама за другите цифри, като почнеш професионално да се занимаваш с тази материя, тогава ще ми казваш дали съм ги олучил или не. :wink:
Вярно е, че всичко това може да се направи и с по-малко средства, но в никакъв случай няма да изглежда като това на филмчето.
Капризи за цвят на връвта :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Виж, за мотивацията си напълно прав, че няма да я има, което пък ще демотивира инвеститора.
Ако спечеля джак пота, съм решил да си направя не работилница, а цех и да се забавлявам в него без да правя ремонти :D

_________________
Парапланер - Windtech "Fenix"
Сбруя: APCO "Spark"

Изображение
ДИСТРИБУТОР

Kites Maker Olds looking good!
http://kites-bg.com


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: За и против продажбата на стари крила
МнениеПубликувано на: Чет Фев 10, 2011 11:49 am 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 29, 2010 9:54 pm
Мнения: 203
Местоположение: София
в друга тема пише че застраховки в БГ не се изплащат, така че на кой му пука за такава проверка, кой ще иска да даде 150 лева та да му проверят крилото, в тази криза сега да получаваш заплата 500 лева е добре. Аз до 2009 взимах 1000, сега и на 500 се радвам. Парапланеризма е най-евтината авиация, раницата може и в градския транспорт да возиш ако нямаш кола или пари за бензин. Скъпи дрогари и дрогарки, ние всички сме дрогари, а господата са в парламента. Някой агитки от замогнали се летящи искат да направят спорта елитен, като голфа. Това желание се поражда от това че има прекалено много летящи по стартовете и това дразни някой. Всичко ще се преебе и в нашата родина, небето ще остане за хора с четрицифрен доход и нагоре. Искам да попитам, защо за някой е приоритет да идват тумби с чужденци да летят тук, да пият и кльопат и чукат евтини проститутки, а не се стимулират българи да летят. Летящите българи които започват този спорт всяка година стават все по-малко. Романтика в спорта вече няма. Всичко се обърна на търговия в най-дива форма. Краят на достъпността до летенето на обикновенния човек идва до година-две.


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: За и против продажбата на стари крила
МнениеПубликувано на: Чет Фев 10, 2011 12:45 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Юли 25, 2010 6:56 pm
Мнения: 404
Име: Димитър Миладинов
Драги Ники Кошаревски,

В темите за циганите си пръв с предложения за напалм и бомби отгоре (нищо, че миналата година си отишъл един път на Беклемето, мога да ти кажа и датата, така че решаването на тамошния казус е за теб по-скоро интелектуална чиния, а не реален проблем). После дойде ред на тандемните пилоти-счетоводители. Сега роптаеш против чужденците и планеристите с четирицифрен доход. Защо така се опитваш да наложиш изкуствен ценз на летенето, и то базиран на мрачен и не особено широко скроен мироглед? Не е ли по-лесно да напишеш, че летенето с парапланер е най-достойно и полагащо се на теб единствено. Няма ли твърде много етническа и класова омраза в писанията ти?

Нещата поне с летенето засега са доста свободни. Пазарът на екипировка зависи освен от продавачите и от купувачите. Да, има картелни споразумения, аз знам поне за едно :) И понякога се появява по някой Паниковски, който да погази сухаревската конвенция :) Но човек може да купи и старо и ново крило, обикновено на по-ниска цена, отколкото в страна на запад от нас.

Стартовете и кацалките също са свободни - пари никой не иска за излитане и кацане. Дори има места, които някои е закупил или култивирал със свои средства, а ти може да ползваш безвъзмездно. Забележи - закупил или налял пари и труд, а не "метнал напалм" или плашил "правени на ксерокс мангали" по форумите. Аз се сещам за кацалката на Беклемето и Ники Йотов, за старта на Шумен и кампанията с календарите, за пътя на Расник и Митко Ралев. Със сигурност пропускам много хора и места - нека ме извинят. Това са само пример. Тези придобивки ти можеш да ползваш без да си член на елитарен богаташки клуб.

Ако искаш летенето да е достъпно за всички, можеш да се включиш по твой начин. Не винаги е въпрос на пари. Понякога е въпрос на подрязване на храсти и запълване на дупки.

Гледай позитивно на нещата. Ако ти се чука евтино - чукай. Ако ти се лети - лети. И остави и другите да го правят
С поздрави и не настръхвай :)


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: За и против продажбата на стари крила
МнениеПубликувано на: Чет Фев 10, 2011 11:13 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Юли 08, 2006 6:44 pm
Мнения: 841
Местоположение: чака Годо
Име: Пешо
dimitar.miladinov написа:
И понякога се появява по някой Паниковски, който да погази сухаревската конвенция :)


Адаш, бях забравил за този литературен разкош!
http://chitanka.info/lib/text/16079-zlatnijat_telets

_________________
YouTube facebook


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: За и против продажбата на стари крила
МнениеПубликувано на: Пет Фев 11, 2011 12:13 am 
Offline

Регистриран на: Нед Юли 25, 2010 6:56 pm
Мнения: 404
Име: Димитър Миладинов
:D :D :D :D :D
......
Изходът от това напрегнато положение бил един — конференция. Над нейното свикване Балаганов работи цяла зима. Той водеше преписка с конкурентите, негови лични познати. Непознатите поканваше чрез срещаните по пътя внуци на Маркс. И ето най-после рано през пролетта на 1928 година почти всички известни деца на лейтенант Шмид се събраха в една московска кръчма при Сухаревата кула. Кворумът беше голям — излезе, че лейтенант Шмид има тридесет синове на възраст от осемнадесет до петдесет и две години и четири дъщери — глупави, възстари и некрасиви.
В кратка встъпителна реч Балаганов изрази надежда, че братята ще намерят общ език и ще изработят най-сетне конвенция, чиято необходимост се диктува от самия живот.
Според проекта на Балаганов целият Съюз на републиките следваше да се раздели на тридесет и четири експлоатационни участъци, според броя на събралите се. Всеки участък се предава за дългосрочно ползуване на едно от децата. Никой от членовете на корпорацията няма право да преминава границите и да се вмъква в чужда територия с цел да печели.
Срещу новите принципи на работа не възразяваше никой, с изключение на Паниковски, който още тогава заяви, че ще преживее и без конвенция. Затова пък при разпределянето на страната се разиграха безобразни сцени. Високите договарящи страни се изпокараха още в първата минута и вече не се обръщаха един към друг другояче освен с прибавяне на ругателни епитети.


и сега ако ми кажеш, че не е актуално тук....


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: За и против продажбата на стари крила
МнениеПубликувано на: Нед Фев 20, 2011 10:10 am 
Offline

Регистриран на: Чет Юли 15, 2010 9:10 am
Мнения: 721
Местоположение: Дупница
Име: Петьо Кюркчийски
Стари, стари ама колко стари :?: :roll:

_________________
"Там, където има авиация има дух, има българщина!" Ген. Румен Радев - Президент на България

http://www.skyhike-bg.com


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: За и против продажбата на стари крила
МнениеПубликувано на: Съб Юни 04, 2011 6:16 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Май 02, 2010 7:41 am
Мнения: 42
привет на всички тук,в форум парашоп има статия -обурудване летателна екипировка 2ра ръка- там много точно е написано от" НОВА" преведете си го през гугала и прочетете. още повече се обяснява процентното съотношение овехтяване на месец а то е 3%.какво правя аз, летял или не на третата година задължително си продавам екипировката било то подвесна или крило и си купувам нови.по този начин давам шанс на нямащите да получат почти нови изделия на 1/3та от цената.ето по този начин би могъл да се отрегулира пазара и всички ще летят с относително нови крила а не да се продават крила на по 10 години за по 1000 лева , като се има в предвид че това е цената за 3 годишно крило на старо.


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -6 
 
 Заглавие: Re: За и против продажбата на стари крила
МнениеПубликувано на: Нед Юни 05, 2011 6:19 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Търся крило на 3 години, стояло в гардероб и стайна температура не повече от 20 градуса. Да не е ползвано за летене и да не е виждало слънце. Давам 1000 лв. :D

P.S. Може да е Елемент Fire 2 или Ozone-MANTRA R09. Ще се прежаля.

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +2 / -0 
 
 Заглавие: Re: За и против продажбата на стари крила
МнениеПубликувано на: Нед Юни 05, 2011 9:48 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
paratech2 написа:
още повече се обяснява процентното съотношение овехтяване на месец а то е 3%.какво правя аз, летял или не на третата година задължително си продавам екипировката било то подвесна или крило и си купувам нови.

Уважавам Нова много,но те могат да си пишат 10000000 неща само и само да си сменяш екипировката често...
2009 година си купих от Sky едно Аресче на половин цена стояло 4 години на склад. Крилцето си беше супер и летеше яко! :D

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: За и против продажбата на стари крила
МнениеПубликувано на: Чет Юни 09, 2011 5:23 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Май 02, 2010 7:41 am
Мнения: 42
Хари,остроумнико! дали си запознат с понятието иновационни технологии и прилагането им в производството на парапланери??? извесно ли ти е че за 3 години скокът в качествата на крилата и техните параметри е доста съществен.да, обади ми се след 3 години ще ти продам крилото си за 1000лв, ако си жив!!!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -9 
 
 Заглавие: Re: За и против продажбата на стари крила
МнениеПубликувано на: Чет Юни 09, 2011 5:31 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Яну 11, 2010 8:54 pm
Мнения: 61
Местоположение: Варна
Име: Пламен Атанасов
paratech2 написа:
обади ми се след 3 години ще ти продам крилото си за 1000лв, ако си жив!!!


:twisted: :roll: :!: :!: :!: доста некултурно изказване.


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: За и против продажбата на стари крила
МнениеПубликувано на: Чет Юни 09, 2011 5:42 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Май 02, 2010 7:41 am
Мнения: 42
колега , прочети в елемент фаер3 бащинските съвети с културното изказване на г-нХари,като се има в предвид че нито ме познава нито ме е виждал някога,така че каквото повикало такова се обадило!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -6 
 
 Заглавие: Re: За и против продажбата на стари крила
МнениеПубликувано на: Чет Юни 09, 2011 6:32 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Като чета какви процентни овехтявания даваш за крилата идея значи си нямаш понятие от материали и прочие и не мога да се сдържа да не пиша нещо, за да не бъдат подведени всички от постовете ти. Това, че ти летиш по 30 часа с едно крило за цели две години и после го продаваш не значи, че всички трябва да се прекарат и да си продават крилата. Щом имаш пари купувай си ги и след пет часа летене и 6 месеца в гардероба ги продавай. Повечето хора в БГ летят с парапланери защото нямат пари да си купят самолети, а са толкова зарибени с летенето, че са дали всичко което имат за да са във въздуха. Така че тези съвети детo ги даваш, ги запази за себе си. И като казваш, че едно крило е вече овехтяло след 3 години, защо го продаваш за 1000 лв. след като по своемо си сигурен, че вече не става за летене с него и е опасно крило. Това значи, че тези 1000 лв. за тебе са по-ценни от живота на човека на когото си му продал крилото, а номера е да си вземеш парите пък каквото ще да става после.

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +8 / -0 
 
 Заглавие: Re: За и против продажбата на стари крила
МнениеПубликувано на: Чет Юни 09, 2011 9:03 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Май 02, 2010 7:41 am
Мнения: 42
Наборе,да си жив и здрав! сполаи ти за хубавите думи,беше ме нарекъл момче.Всъщност разбрах че съм с година по голям от теб!така че вместо да се дъвчем по форумите -нека си подадем ръка за приятелство и да си сътрудничим.като се има в предвид че ти започна пръв ,а нито ме знаеш нито ме познаваш. по отношение овехтяването аз не го давам, а съгласно сертификационните документи третиращи ДХВ,и ЛТФ е 3 процента месечно. овори го де, отвори го саита и си го преведи през гугала. и особенно гаранциите които дава НОВА или по ИСО-3+1.години като след 3тата задължително тест за пориозност. а що се касае за продажбите пак се повтарям, продавам защото искам да притежавам последните иновации на производителя за годината в която купувам.Я да ме поканиш да направим по един старт да се запознаем че с моите 30 часа годишно направо съм го окъсал.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -5 
 
 Заглавие: Re: За и против продажбата на стари крила
МнениеПубликувано на: Чет Юни 09, 2011 10:03 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Нямаш проблеми. И бира пия след това, ама на фирмите не им вярвам толкова за тази порюзност, защото това е начин да се продават повече крила. Вярно е че някои материали са калпави както на Gradient пробутаха плат с лошо качество за тандемите BIGOLDEN и после масово се продаваха след година употреба. А аз много харесвам тази фирма, защото RSF-а ми е на доста повече часове и още е ОК, а е на 6 години. Затова има материали дето се скапват за 0-ла време и такива дето държат като GELVENOR-а. Ozone произвеждаха много от крилата си с този плат(произвежда се само в Южна Африка), но се усетиха, че няма текучество в производството и минаха на други платове, като зарязаха GELVENOR-а от 55 грама. А за бирата, идвай в Шумен да си полетиш без мотор на гърба, а после и на нея ще и дойде реда.

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +5 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 76 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов