Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 1:17 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Правили ли сте пълен срив?
Да 35%  35%  [ 34 ]
Не 65%  65%  [ 63 ]
Общо гласове : 97
Автор Съобщение
 Заглавие: ...
МнениеПубликувано на: Вто Мар 21, 2006 9:52 am 
не няма ограничение колко време ще държиш крилото в срив стига да имаш височина :)


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Мар 22, 2006 8:33 am 
Offline

Регистриран на: Чет Дек 01, 2005 4:16 am
Мнения: 108
Местоположение: Melbourne
Благодаря за инфото Фозка :) Как е в Сидни ли? Идва есен, ЦБ-та колкото искаш, вятър 40км/ч и вали ли вали!То покрай Сидни за друго освен склоново реене по крайбрежието на океана не става, но аз си подхвърквам при всяка възможност. Събирам отпуска, за да хукна към Манила (това е в Австралия, където ще е световното 2007) да изучавам термичното реене и прелетите. Ех мечти!

Поздрави на всички скай-номадци
:lol:

_________________
FACE YOUR FEARS, FLY YOUR DREAMS!
Илин Илинов - Gin "Carerra"; Niviuk Peak 5
Gin Genie light; Skywalk Range Air


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Апр 03, 2006 11:38 am 
Offline

Регистриран на: Пон Мар 27, 2006 10:14 am
Мнения: 81
Местоположение: ROTOR - UAE
Браво Фо!.... Много добри кадри с камера на крака....


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 14, 2006 10:23 am 
Offline

Регистриран на: Вто Юли 05, 2005 8:18 am
Мнения: 153
Местоположение: Варна
Име: Радослав Савов
Здравей Фози,
Колко метра височина се губи приблизително при пълен срив ако не задържаш крилото сринато?


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: ...
МнениеПубликувано на: Пет Апр 14, 2006 6:00 pm 
ами честно да ти кажа не съм проверявал, но около 20 до 50 метра. Мисля, че можеш и по малко от 20 метра...незнам. :] Трябва да го засека. Ако незабравя утре може да го пробвам. ок :]


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: първи срив - какво видях, огреших и направих
МнениеПубликувано на: Пон Юли 16, 2007 9:00 am 
Offline

Регистриран на: Пет Май 20, 2005 3:33 pm
Мнения: 83
Местоположение: София
оня ден се сринах за пръв път над пчелина (язовира). накратко новобрански вчепетления:

излизах от срива по втория начин, описан от фози: с преминаване през парашутиране. имах 1-2 неуспешни опита за излизане, после се заблеях да осъзнавам какво ми се случва при парашутиране.

после още 1-2 опита и накрая излязох, загубил доста височина. между другото - приводняването беше много приятно след жегата.

за мен дотук са практически важни два момента при срива: първия - задържането на заключените ръце при първия мах и пускането на крилото да лети при излизане от парашутиране (ръцете до ролките и се контрира като си видиш крилото на хоризонта - едва тогава и много леко).

никога досега не съм летял на сривни режими: интересно ми беше, че поведението на крилото е различно. става много чувствително откъм команди. 5-10 см команда го спират и задържат в парашутиране, дори когато е тръгнало да се набира да лети.

та ако човек е решил да излиза от срив - не трябва много-много да дърпа сиджимките.

и още един извод: хубаво е да се прави първи срив над вода и/или с много голяма височина. лично аз повече зяпах в крилото, отколкото да следя височината, та е хубаво и да има някой да те води с гласовита радиостанция (мойто радио само мечеше) - да ти каже кога да измяташ запасния, ако се унесеш.

и най-последно - присъединявам се към изказалите благодарности на гери, емо и иво за пчелина и организацията на полетите. много полезно нещо е! :))

_________________
Асен Баръмов, MAC Para, Eden III


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: fd
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 08, 2007 3:13 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
http://www.youtube.com/watch?v=5RAjJHCctuk
naigrafka ot palen sriv pri4inata e asimetri4no puskane...

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: :)
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 26, 2007 6:05 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
http://www.zazz.bg/play:8fe89588
a dali sam se malko naigral ihihih :) obarnete vnimanie kolko malak kravat vkarva v negativna dori i skrilo klas 1-2

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Окт 28, 2007 8:43 am 
http://www.youtube.com/watch?v=5KXSxlOHOm8

Кажете къде е грешката при изпълнението? Отпусна управленията при движението на крилото напред ли? Или нещо друго?


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Окт 28, 2007 9:10 am 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
Неправилно отпусна управленията точно когато крилото беше в най-задно положение. От това получи сериозно кълване, скок напред и падане в крилото....
От пълен срив се излиза, когато крилото е ПРЕД, ИЛИ НАД ТЕБ, а НЕ Е ЗАД ТЕБ, защото тогава гризваш дървото. :wink:
И по възможност не с рязко отпускане на управленията, а на порции, макар че дърпането при напълването на крилото е доста силно...

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Последна промяна ВладиЧ на Нед Окт 28, 2007 6:57 pm, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: :(
МнениеПубликувано на: Нед Окт 28, 2007 1:51 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
:( това е смъртнияt случаи от езерото Балатон това един от най-коментираните случаи за пагобност от пълен срив ... Случва се обикновено на първия пълен срив заради страхат пореден от липсващо крило с което до преди това пилота е бил свикнал...

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Окт 28, 2007 7:00 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
Загинал е пилота така ли?
Би трябвало при този случай, според мен да се държи сметка и на този дето го водеше от земята...

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: :0
МнениеПубликувано на: Нед Окт 28, 2007 7:23 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
ami da Vladi4 .. a tozi deto go e vodil az 6te go za6titq .. seti sam za6to ...

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Пълен Срив
МнениеПубликувано на: Сря Ное 17, 2010 11:19 am 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
:lol: :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=jMnKrEmz ... grec_index
:lol: :lol:

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Пълен Срив
МнениеПубликувано на: Сря Ное 17, 2010 2:07 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Юли 08, 2006 6:44 pm
Мнения: 841
Местоположение: чака Годо
Име: Пешо
Все си мисля, че ако не навиваше и в резултат на туй не развиваше рязко, като му трябва да пусне крилото, нямаше да има тез тъкове и приключения. Няма плавен ход в последните 20-30 см. спирачка. Не съм сигурен де, правя ги без да навивам.

_________________
YouTube facebook


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов