Mitko92 написа:
Няма тук малоумници ,така е по света така ще е и при нас.Даже доста ни отпуснаха време държавата да си полетим спокойно
отук нататък както е в европа така ще е и при нас,те го изискаха от държавата преди 2 години.
Митко, по кой свят е така - моля изброй държавите, в които парапланерите трябва да са регистрирани и с валидно удостоверение за летателна годност!
Дай ПОНЕ ЕДНА ДЪРЖАВА, където летящите ДЕТСКИ ИГРАЧКИ трябва да са регистрирани и със ВАЛИДНО УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ЛЕТАТЕЛНА ГОДНОСТ.
И още нещо - ТОВА НЕ Е НЕДОГЛЕЖДАНЕ!!! ГВА и министърът БЯХА ПРЕДУПРЕДЕНИ, какво следва от наредбата - НЯМА ДА МОГАТ ДА ЛЕТЯТ и ПАРАПЛАНЕРИ, КОИТО НЕ СА РЕГИСТРИРАНИ В БЪЛГАРИЯ. Край на СЪСТЕЗАНИЯТА С ЧУЖДО УЧАСТИЕ, защото никой няма да тръгне да регистрира крилото си в България за едно състезание. А парапланеристите ме кефехте, как сами постигнахте световно признание - въпреки пречките на държавата.
Според мен, администрацията ще си затваря очите и няма да ви гони. Или на стария български шуробаджанашки принцип тези са ми симпатични - онези не.
ОБАЧЕ: Ако някой изпрати сигнал до ГВА, те ще са длъжни по закон, заедно с полицията да дойдат и да спрат мероприятието.
И накрая, за да видиш как се прави по света: По същото време, в което на обществен дебат в България бе предложено да се РЕГИСТРИРАТ ВСИЧКИ, във Великобритания бе предложено да се ДЕРЕГУЛИРАТ ВСИЧКИ едноместни. Независимо от масата!!!(досега бяха дерегулирани до 115кг).
Имат и доводи(за разлика от нашите убавци). След дерегулацията на едноместните до 115кг, статистиката показва СЪЩИЯТ ПРОЦЕНТ ИНЦИДЕНТИ при тях, както при свръх-регулираната обща авиация!!! И регулацията САМО ПРЕЧИ НА ПАЗАРА.
ЕВРОПА НИКОГА НЕ Е ИЗИСКВАЛА ПОДОБНО НЕЩО! ТОЧНО ОБРАТНОТО!!! Регламент 216/2008 ИЗВАЖДА свръхлеките от строгите регулации и повзволява облегчен режим за тази авиация. Кажи кое е облегчението при нас, след като за 70кг мотопара се прилагат правилата за 1000кг експериментален самолет?!?!?!