Да, съзнавам, че всяка промяната по крилото го превръща в ново крило, което ще трябва да се тества. Моят Змей е пригоден за едноместна мотоделта. Иначе и Марс-а не е за мотоделта, но си лети прекрасно а и натоварването му е в нормите - 120кг. Змеят не го знам доколко може да се товари, но са летели два пъти по-тежки от мен с тази мотоделта.
Това с модифицираното захващане на латите ще е най-добрият вариант, но ще е и най-трудното за изпълнение. А не искам да модифицирам необратимо Змея - той си е и история. Иначе такъв вариант:
http://www.google.com/patents/EP0729425B1?cl=en изглежда много примамливо.
Нещата отиват към нова конструкция, специално за целта. Да не говорим, че рогалото е с по-голяма площ(за да компенсира качеството явно) и на скелета за 17 м2 надали ще се съберат 21 м2. Но 3.5 - 4 качество ме устройва напълно, то Марс-а ми го броя 3(т.к. е натоварен на предела а и челното съпротивление на количката е в пъти над това на пилот в сбруя).
Аз досега съм си играл само с промяна на геометрия на латите и полети с усукана количка(променена линия на тягата:) Усуканата количка беше нещо ново и странно летящо, в лошият смисъл на думата:) Докато латите подобриха планирането чувствително и намалиха флатера в краят на крилото. А докато летях ниско(на екранен ефект) за първи тестове, странностите не се проявиха - като по закон на Мърфи.
Та ако се стигне до полетни изпитания те ще са внимателни и на степени.