SkyNomad https://forum.skynomad.net/ |
|
Връзка между пилот и шофьор https://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=12&t=1616 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | Rossen Balabanov [ Вто Юни 26, 2007 3:35 pm ] |
Заглавие: | Връзка между пилот и шофьор |
Вчера докато си карах покрай една слънчогледова нива и си мечтаех като се науча да летя (скоро) как бих искал да се намирам с залезно време точно над такава нива, че и даже да кацна на нея се замислих за възможните връзки между добрия шофьор и добрия пилот. Идеята ми е да разбера дали има някаква връзка. Опитвам се да си докажа, че като съм добър шофьор ще стана и добър пилот. Защото за да си добър шофьор е необходимо да имаш, някои от основните качества на пилот - бърза и правилна преценка; добър "окомер" за скорост и растояния: бистър мозък; отговорност. Но дали това ще ми помогне да стана добър пилот. Я сега разкажете другата страна. Има ди добри шофьори между добрите пилоти? |
Автор: | THE KITE [ Вто Юни 26, 2007 3:49 pm ] |
Заглавие: | c c c . . . |
c c c . . . |
Автор: | pa4o [ Вто Юни 26, 2007 4:08 pm ] |
Заглавие: | |
Има връзка!!! Добрите шофьори са живите шофьори. Важи и за пилотите... PS Като се научиш да летиш няма да ти минава и през ума да кацаш в слънчогледова нива. |
Автор: | NIKOBR [ Вто Юни 26, 2007 6:59 pm ] |
Заглавие: | Re: Връзка между пилот и шофьор |
ross_6a6 написа: как бих искал да се намирам с залезно време точно над такава нива, че и даже да кацна на нея
опитай всичко се научава най добре с опити особенно ако слънчогледа е презрял.....а може да пробваш и в царевица успех........ |
Автор: | THE KITE [ Вто Юни 26, 2007 7:01 pm ] |
Заглавие: | sd |
c c c c.c.c.c.c....i to s 5m/s nazad.... |
Автор: | Rossen Balabanov [ Вто Юни 26, 2007 9:18 pm ] |
Заглавие: | |
В момента, смятам, че не е чак толкова лоша идея. Току що е направил глави и трябва да е мен като памук:) |
Автор: | THE KITE [ Вто Юни 26, 2007 9:29 pm ] |
Заглавие: | :) |
o da naistina sledv a6tite nqkolko dni i bez tui 6te 4ebiasva naistina ako bqga6 ot 6kvala 6te da e dobar omekutitel c c c c.. ne se ebavai s tiq ne 6ta pi4 Otgovora na vaprosa ti e >> NEMA VRAZKA GRAM KAPKA IDEINOST VRAZKATA E KOLKOTO EDI KAKVO SI NO IMA6 POKANA ZA CB TEAM SRE6TU kasa BIRA potd masata so zdrave i da se privarduva6 /// |
Автор: | jifree [ Вто Юни 26, 2007 10:17 pm ] |
Заглавие: | |
седи коконата в новото БМВ и вика на приятелките си отвънка: "Сега на каде да въртя", опитвайки се да паркира успоредно. мноо ясно че и в летенето ще е все така спъната има значение но не е правило |
Автор: | Мартин [ Вто Юни 26, 2007 10:36 pm ] |
Заглавие: | |
Абе ако си някой стреснат по-добре да не се качваш на парапланер.Хо пък го има и обратното.Пример:брат ми не е никъв във футбола.Доста зле с краката и е забавно да го гледаш,но пък като се качи на колело все се връща с медали,купи ала бала Та мисълта ми е всякви случаи има. Па каката сигурно и книжка няма ама...има беИмве |
Автор: | nyankov [ Сря Юни 27, 2007 9:02 am ] |
Заглавие: | |
Честно казано и аз съм се питал същото. Лично за мен няма нищо общо в двете даже са много различни. Аз мислех, че в летенето както в шофирането трябва да се реагира бързо и в много случай екстремно. Оказа се обаче че в летенето нещата се случват доста по-бавно и първо трябва да разбереш какво е станало, а тогава да реагираш. Вярно е и друго - че и в летенето както и при шофирането реакциите стават почти машинални когато натрупаш достатъчно опит. Но в началото, аналогията с шофирането по-скоро ще ти пречи отколкото да ти помага (както се случи и при мен) |
Автор: | Rossen Balabanov [ Сря Юни 27, 2007 10:59 am ] |
Заглавие: | |
Напоследък това го виждам и чувам често. Може би наистина е така. Изглежда сякаш пилотите повече пречат на крилата да летят отколкото им помагат. Особено с по - нови крила. Някъде също четох, че доста тежки инциденти са свързани точно с това - с прекомерната намеса на пилота. Другата седмица хълма е мой. ЩЕ видим:) Между другото имате ли застраховки и какви? |
Автор: | Мартин [ Сря Юни 27, 2007 11:29 am ] |
Заглавие: | |
Аз бях ходил да се застраховам преди един курс и исках да си направя за 1 седмица.Казаха ми,че ставало минимално за 6 месеца,а и цената не беше малка Навсякъде където ходих казваха,че не могат да ми направят за парапланеризъм,но все пак намерих. |
Автор: | nyankov [ Сря Юни 27, 2007 3:22 pm ] |
Заглавие: | |
аз ходих в Армеец преди време. Казаха ми някаква разумна цена за застраховката, но обещетението за най-лошия случай беше от сорта на 2000 лв, което е направо нищо. Освен това ги избазиках дали все пак парапланеризма е в една графа с участие във военни и терористични действия и те ми отговориха че е точно в същата тарифа |
Автор: | dachy [ Сря Юни 27, 2007 4:42 pm ] |
Заглавие: | |
За мен приликата между двете е в необходимостта от двигателна култура и мозък, който да я направлява. |
Автор: | ВладиЧ [ Сря Юни 27, 2007 4:57 pm ] |
Заглавие: | |
Малко по-сложно е при летенето, защото действията се развиват в координатна система с 3D (по три оси), докато карането на превозно средство е в плоскост, в система с оси по 2D. Напред-назад и наляво-надясно е при карането, а при летенето, плюс тези двете има и нагоре-надолу. Освен това при карането има спирачки и можеш да спреш за да помислиш и решиш, какво да правиш, и след това пак да потеглиш. При летенето потеглиш ли трябва да вземаш решения и да ги изпълняваш в движение, крилото лети и няма да те чака да спреш и да умуваш... Така че летенето със сигурност помага за подобряване на реакциите и точността, при шофирането, а за обратното положение не съм убеден. |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |