Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:15 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 114 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 28, 2006 9:10 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 13, 2006 12:43 pm
Мнения: 162
Xvarchilotoooo – индивид от неопределен тип.
Вид: някой от изчезналите подкласове на хомо сапиенс.
Пол: по-скоро мъжки /няма доказателства/.
Физическо състояние: добро, движи се на задните си крайници, без видими затруднения.
Психическо състояние: привидно нормален /няма доказателства/.
Средства за комуникация: точки, чертички и скоби - 3 в 1 – непреводимата комбинация... и мноооооого шльоковица.
Реч: членоразделна до определено време от денонощието.
Влиза в опасни комбинации с: крило, сбруя, каска и джапанки.
Да не се използва в тесни, мокри и закрити пространства.
Може да се използва при вятър и дъжд.
Препоръчителна употреба: в ротори, СВ-та и прашни дяволи.

_________________
Разстоянието от земята до небето е пет крачки, от които трудна е само първата!
Даниела Соколова /Дачи/


Последна промяна dachy на Пет Сеп 29, 2006 9:35 am, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 29, 2006 12:37 am 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Допълнение за определението Фърчило:
Средства за комуникация: точки, чертички и скоби - 3 в 1 – непреводимата комбинация... и мноооооого шльоковица.
Препоръчителна употреба: в ротори, СВ-та...и прашни дяволи.
:lol:

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 29, 2006 9:06 am 
Offline

Регистриран на: Вто Сеп 12, 2006 2:13 pm
Мнения: 16
Местоположение: Бургас
пригъзяване - специална техника за приземяване, при която в момента на достигане на земната повърхност краката се повдигат на височина над седалищните части на пилота, като по този начин се запазват от опасното им взаимодействие с различни релефни форми и се избягва необходимостта от тичане при по-висока земна скорост. Практикува се предимно от пилоти и пасажери от женски пол.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 29, 2006 9:28 am 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 13, 2006 12:43 pm
Мнения: 162
miro написа:
пригъзяване - специална техника за приземяване, ....
Практикува се предимно от пилоти и пасажери от женски пол.


Ха- ха, мноого смешно :( , чудех се кога ще стигнете до този термин :oops:

И ако искате да знаете, много си е хубаво да си кацаш така, пък!!!

Имам и снимки за доказателство :wink:

http://www.imagestation.com/album/pictu ... 2103595637

http://www.imagestation.com/album/pictu ... 2103500864

http://www.imagestation.com/album/pictu ... 2103499744

и така, до шестото ни кацане....

Мога да давам уроци, ако искате :twisted:

_________________
Разстоянието от земята до небето е пет крачки, от които трудна е само първата!
Даниела Соколова /Дачи/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 29, 2006 1:08 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Сеп 12, 2006 2:13 pm
Мнения: 16
Местоположение: Бургас
dachy написа:
Ха- ха, мноого смешно :(


Споко Дачи не се коси. Това е advanced техника и съм забелязал, че винаги е по добре да си кацнеш на дупето, отколкото на носа :idea: .


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 29, 2006 1:17 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 13, 2006 12:43 pm
Мнения: 162
miro написа:
... винаги е по добре да си кацнеш на дупето, отколкото на носа :idea: .


Ми да!!! :D :lol:

Е, то аз имам едно кацане на крака... Не е лошо... :roll:

_________________
Разстоянието от земята до небето е пет крачки, от които трудна е само първата!
Даниела Соколова /Дачи/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: пенсионерско мазно!
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 29, 2006 2:25 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Апр 23, 2006 6:04 pm
Мнения: 1183
Местоположение: Велико Търново
Име: Ивелин Калушков
"Прегряло" - когато дълго време е пекло слънце и въздухът се е нагрял дори и във височина, липсва температурен градиент или е много слаб(въздухът близко до земята и във височина е с малка температурна разлика), термиките почти липсват, а ако ги има са супер мазни и обикновенно слаби. (моля някои ако може да го формулира по-кратко и ясно, че аз иама навика да се впускам в обяснения :lol: )
"Пенсионерско мазно" - разновидност на мазните условия, ама толкова мазно на границата на "прегряване", ако откриеш термика ти иде да въртиш на 8-ца в нея :lol:

Относно пригъзяването - лошо няма, ако е станало веднъж без да искаш или инцидентно. При тандемите пилота е опитен и обикновенно проблеми няма, но силно зависи от терена на които се прилага и от условията, не трябва да става навик и не се препоръчва прилагането от самостоятелни пилоти защото лесно може да се превърне в "гръбнакотрошач" което не пожелавам на никого! :evil: Не разчитайте само на бекпротектора!

Много готин речник става! Браво!

Леки дълги и безавариини полети...и безопастни кацания! :D :wink:

_________________
"Успехът не е траен, провалът не е окончателен, важна е волята да продължиш напред!" - сър. Уинстън Чърчил

Independence Dragon 3 M (бяло, черно, червено)/Advance Impress 2+
Aerodyne Massai M (червено, жълто, оранжево)/Advance Impress 2+
Advance Omega 8 - 27 (бяло, жълто, зелено)/Advance Impress 2+

Advance Omega X-Alps - 25 (зелено, бяло, синьо)/Advance Impress 2+

Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: пенсионерско мазно!
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 29, 2006 2:40 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 13, 2006 12:43 pm
Мнения: 162
Viper_Weasel написа:
Относно пригъзяването ... При тандемите пилота е опитен и обикновенно проблеми няма, но силно зависи от терена на които се прилага и от условията, не трябва да става навик и не се препоръчва прилагането от самостоятелни пилоти защото лесно може да се превърне в "гръбнакотрошач" което не пожелавам на никого! :evil: Не разчитайте само на бекпротектора!


Съзнавам това, но все така се случваше, че кацахме без вятър, а сме много тежки...
Ако някога полетя сама, нямам намерение да кацам на дупе, ако не се налага по изключение!

А за речника: Да, с общи усилия става супер! Благодаря на всички!!!

_________________
Разстоянието от земята до небето е пет крачки, от които трудна е само първата!
Даниела Соколова /Дачи/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 29, 2006 5:27 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Авг 29, 2005 2:24 am
Мнения: 113
Местоположение: Troyan / V.Turnovo
Оцветяване - визуализиране на потока.
При подходящи условия може да се наблюдава визуализиране на въздушния поток под формата на разтеглени нишки и/или пелени от кондензирала водна пара, преди формирането на (или под) базата на облака.
П.С
Използвам "Поток" вместо "Термика" защото това би трябвало да се наблюдава при подходящи условия не само при вертикално движение на потока (според мен се дължи на смущения в температурния градиент и/или на наситеноста в микроскала, ако е така говори за хаотичния характер на потоците), но за съжаление нямам достатъчно наблюдения, така че всеки коментар от по-запознати с процеса би бил от полза. :wink:


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 30, 2006 9:22 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Авг 29, 2005 2:24 am
Мнения: 113
Местоположение: Troyan / V.Turnovo
Чело - подходящ насрещен вятър за излитане и неподходящ за пикане.
Гръб - ами вятър откъм отзад - неподходящ за излитане и подходящт за пиш :lol:


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Окт 02, 2006 11:28 am 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 13, 2006 12:43 pm
Мнения: 162
Добавих определение за Фалстарт:
„Фалстарт” – това не е да се *фалиш на старта, защото като те завлече крилото по баира е за всичко друго, но не и за хвалба.

Някога, преди около година, съм го чела някъде и ако не ме лъже паметта беше на сайта на Марин.
Така че го моля, хем да ми прости плагиатството :oops: , хем да помага... :P

_________________
Разстоянието от земята до небето е пет крачки, от които трудна е само първата!
Даниела Соколова /Дачи/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Окт 03, 2006 6:32 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
май много употребяван термин е пропуснат....


"крив"....."криво е"

т. е. не е чело

вятъра е крив(колкото и да е чудно...)

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Окт 04, 2006 8:44 am 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 13, 2006 12:43 pm
Мнения: 162
Вече е добавен... :wink:

Чакам определение за "да се намамиш".

Помагайте, не зарязвайте речника, моля :cry:

_________________
Разстоянието от земята до небето е пет крачки, от които трудна е само първата!
Даниела Соколова /Дачи/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Окт 04, 2006 9:05 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
"сринах се"
като си намалиш твърде много скоростта (например с двете команди се опиташ да спреш във въздуха...)
срив- има си точно определение в авиацията....нещо като....
твърде голям ъгъл на атака ,при който потока въздух обтичащ крилото се откъсва и то губи подемната си сила......

да го намамиш....да центроваш термиката,да го нагласиш,да го настроиш,да го уцелиш...

"релса" спльоскалник който се дави

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: lqldrt:)
МнениеПубликувано на: Чет Окт 05, 2006 3:41 pm 
4elo grab ili severoig moje i v kombinacia ot dvete 4elograbseveroiug------osnovna severna komponeta koqto biva spirana ot dnevniq xod na planinata za sopotskiq start stava vapros....


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 114 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов