Carrera е от онзи коварен тип крила които са проектирани за еидн клас (в случая С) а след тестовете случайно са се оказали в по-ниския.
Такива примери има много при почти всички производители - като цяло обаче резултата никога не е приятен.
В крайна сметка не забравяйте че класовете са стандартизирани - крилата се тестват при относително еднакви условия и това че едно крило е клас B в най-спокойните условия не значи че ще бъде такова в 12:00 на 1-ви Август над Източният ръб на Сопот например.
В България, а и не само се наблюдава грешното схващане че ниските класове ти спират развитието. Има една камара "инструктори" които дори насърчават ученици и хора летящи по-малко от година да вдигат класовете защото "се справяли".
Пилотът и крилото са като зъбчати колела - ако броят на зъбите не съответства - нещата не работят оптимално.
Няма НИКАКЪВ смисъл пилот който не е подготвен за по-висок клас, да минава на такъв с надеждата да му свикне - по вероятно е да се наплаши и да си развали летенето отколкото да го подбри.
Това което казвам на всичките си ученици е че водещото трябва да бъде нальотът.
Ако летиш под 50 часа годишно - то ти го правиш само за кеф - рекорди няма да счупиш а и явно не се опитваш - стой си на А или ниско В.
Ако летиш между 50 и 100 часа - високо В
100-150 часа - С
Над 150 часа - D или ССС
50 часа годишно са долу горе 2 уикенда на месец през активния сезон.
150 часа годишно са летене всеки ден когато можеш
300 часа годишно са летене всеки ден когато става и то на макс.
За тези които си мислят че крилото ги спира и на най-новата висока 1-2ка ще летят повече ще отбележа само няколко факта:
Крилата на които преди 15-тина години се поставяха световни рекорди бяха с по-лошо качество от тези на повечето А -класове на пазара в момента.
Жиро (Варна) - правеше 200 км прелети на Gradient Golden (ниско B) мина на С клас само след като започна да каца на 200 - 210 км всеки път в края на деня - не защото беше объркал нещо а защото условията бяха свършили. Малко след като мина на С - подобри национланият рекорд - все още мисля първият и единствен който го е подобрявал на С клас крило.
Та всички дето обвиняват крилата ... съжалавам ама не е до крилото ... до подкрилното устройство е.
Та накратко и по казуса - не се заблуждавай от кроткият характер на крилото при ниски полети и в спокойни условя - те и някой жени за пред хората са много примерни и добрички

... крило се тества в динамични условия.