Ще се опитам да направя анализ на мястото . Факт е ,че е започнато от "0", т. е. трябва първо да се "направи" и след това да се "опита" да ли става. Изводът е - става. (Въпреки ,че делтата излита от рампа , Коцето излетя с пара). Стартът е от типа "домашен" (т. е. поглеждаш през прозореца , а не в "интернет" и решаваш дали да хвърчиш). Близостта на Брестовица също е голямо удобство. Позволява корекция ако се окаже , че посоката на вятъра не е СИ а СЗ . Покрива се северната "половина". Стартът е в процес на доизграждане на "логистиката" , което на други места се прави от "държавата" но не и у нас. Проблемът е в комфорта. Има път- в крайния участък за "джип". Лично за мен по-голям е дискомфортът с площадката за сглобяване. Едновременно може да се работи по 2-3 крила , което затруднява голяма група , т.е. изисква се "ОРГАНИЗАЦИЯ''. Покритието на терена по това време на годината е пепел , което също е неприятно. Условията за летене трябва да бъдат "свежи",защото въпреки че е "северно" много бързо "изсъхва" - отсреща е "Новоселската пустиня". При тези обстоятелства между 14 и 16ч. става много ''тубо" и поривите на вятъра са над 8м/с. Задължително трябва обучен помощник. Никога не излитайте на "ПОРИВ" . На рампата при вятър 2-3м/с крилото "заплава" и излитането не е проблем. След излитането се "тръгва" на ляво по хребета и след далекопровода може спокойно да се "върти". Препоръка: "При първо посещение се обадете на Д.Кочев. Не ходете сами."
|