Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 8:19 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 39 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: МИГ 29 срещу парапланер
МнениеПубликувано на: Нед Сеп 20, 2020 10:31 am 
Offline

Регистриран на: Чет Юли 15, 2010 9:10 am
Мнения: 721
Местоположение: Дупница
Име: Петьо Кюркчийски
Уважаеми колеги, парапланеристи и ползватели на въздушното пространство.
За пореден път ще си позволя да ви призова за повече разум и отговорност при извършването на полети, защото заради действията на единици ще страдаме всички!!!
Бъдете отговорни и преди полета прегледайте плана за управление на въздушното пространство (AUP) https://www.bulatsa.com/uslugi/upravlen ... stranstvo/, който се актуализира постоянно.
Ако някой е пропуснал да прочете наръчника за полети по ПВП, може да го изтегли от тук https://www.google.com/url?sa=t&source= ... EzrVnu2VEz
За летенето в зони използвани от военните, мисля че е излишно да споменаваме колко опасно е това, както за вас, така и за пилотите на останалите ВС.
По случая се води разследване и ще има последствия.
Предстои и среща на най-високо административно ниво, на която ще присъстват всички отговорни институции и като нищо ще ни "подреждат" крилцата!
https://drive.google.com/folderview?id= ... -EP0iSYv5w

_________________
"Там, където има авиация има дух, има българщина!" Ген. Румен Радев - Президент на България

http://www.skyhike-bg.com


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -5 
 
 Заглавие: Re: МИГ 29 срещу парапланер
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 21, 2020 7:16 am 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 05, 2004 4:52 am
Мнения: 2296
Местоположение: Сопот
Име: Николай Йотов
Петьо, благодаря че ни информираш за вълненията от другата страна!
Но все пак е добре да не го правиш със сензационни заглавия като от жълт вестник "МиГ 29 срещу парапланер", които внушават сеир, противопоставяне, гладиаторски двубой между парапланер и изтребител.
Този тип отношение, както и нежеланието да държавата да се съобразява с гражданите не решават проблемите.
Например, в Англия военни изтребители и парапланери редовно споделят едно и също въздушно пространство. Периодично чета коментари от парапланеристи, че засичат самолети под, над, до тях. До сега не съм чувал за сблъсък или проблем между едните и другите. Вероятно бързо движещите се пилоти знаят зоните на концентрация на парапланеристи и внимават там.

Също така, вероятността за сблъсък на 2 обекта с криволичещи траектории в триизмерното пространство е нищожен. По пътищата има катастрофи, където всичко е 2D и обектите се движат близко един до друг. Макар и рядко има сблъсъци на граждански самолети, но там пак има ешелониране и притъпяване на вниманието от еднообразието на полета.

Мисля, че военните пилоти в Англия не роптаят срещу парапланерите, защото те донасят по реалистичен момент в техните полети (ако трябва ще си пуснем бради :-)) Също така в Англия има вековна традиция и сила на гражданското общество, което си е извоювало повече права и свободи, включително спрямо ползване на въздушното пространство, лицензиране и ткн, докато тук под предлог националната ни сигурност, военните отцепват едни огромни зони, които едва ли ползват толкова плътно и ефективно.

Сред парапланеристите последните години доби популярност маршрута ФАИ триъгълник, който още повече развива спортно техническите умения на пилотите, за разлика от носенето по вятъра при полетите тип "отворена дистанция" или "отиване с връщане" по билото на планината. Постави се и национален рекорд и ще виждаме все повече пилоти по трасето: Сопот-Николаево-Първомай-Сопот. За съжаление, много малко летни дни позволяват добри условия в често стабилното тракийско поле и е разбираемо, когато се появи хубав ден парапланеристите да нямат желание да се съобразяват със забраните.

Рано или късно трябва да се промени авторитарната логика на държавата и чиновника: "Има парапланерист, има проблем". На предпоследното военно учение, на Сопот на лифта дойде полиция и ни забраниха да се качим дори и за тандемен полет близо до терена от старта до кацалката. Тандемните полети са ми препитание и този ден не само че не изкарах за насъщният, ами не видях никакви самолети около Сопот и Карловското поле, което допълнително ме кара да се съмнявам в смисъла на забраните.
Със или без въздушно пространство и забрани, държавните служители и военните получават своите заплати, но освен да се окопават в своят монопол могат и да се потрудят за по-гъвкавото и ефективно използване на небето, към което всички се стремим.

И накрая един светъл пример от съседна Румъния. Там също има сталинистки сили тип "няма парапланер, няма проблем", все пак разума надделява и са поканили парапланеристи за консултации при оформяне на въздушното пространство около ново летище до Букурещ. Разбрали са че тоталните забрани няма да спрат нарушенията, а е по-добре реално да се намали вероятността от физически сблъсък между безмоторно и моторно летящите.

_________________
www.nest.bg


Върнете се в началото
  Профил    +15 / -0 
 
 Заглавие: Re: МИГ 29 срещу парапланер
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 21, 2020 9:01 am 
Offline

Регистриран на: Чет Юли 15, 2010 9:10 am
Мнения: 721
Местоположение: Дупница
Име: Петьо Кюркчийски
niki написа:
Петьо, благодаря че ни информираш за вълненията от другата страна!
Но все пак е добре да не го правиш със сензационни заглавия като от жълт вестник "МиГ 29 срещу парапланер", които внушават сеир, противопоставяне, гладиаторски двубой между парапланер и изтребител.
Този тип отношение, както и нежеланието да държавата да се съобразява с гражданите не решават проблемите.
Например, в Англия военни изтребители и парапланери редовно споделят едно и също въздушно пространство. Периодично чета коментари от парапланеристи, че засичат самолети под, над, до тях. До сега не съм чувал за сблъсък или проблем между едните и другите. Вероятно бързо движещите се пилоти знаят зоните на концентрация на парапланеристи и внимават там.

Също така, вероятността за сблъсък на 2 обекта с криволичещи траектории в триизмерното пространство е нищожен. По пътищата има катастрофи, където всичко е 2D и обектите се движат близко един до друг. Макар и рядко има сблъсъци на граждански самолети, но там пак има ешелониране и притъпяване на вниманието от еднообразието на полета.

Мисля, че военните пилоти в Англия не роптаят срещу парапланерите, защото те донасят по реалистичен момент в техните полети (ако трябва ще си пуснем бради :-)) Също така в Англия има вековна традиция и сила на гражданското общество, което си е извоювало повече права и свободи, включително спрямо ползване на въздушното пространство, лицензиране и ткн, докато тук под предлог националната ни сигурност, военните отцепват едни огромни зони, които едва ли ползват толкова плътно и ефективно.

Сред парапланеристите последните години доби популярност маршрута ФАИ триъгълник, който още повече развива спортно техническите умения на пилотите, за разлика от носенето по вятъра при полетите тип "отворена дистанция" или "отиване с връщане" по билото на планината. Постави се и национален рекорд и ще виждаме все повече пилоти по трасето: Сопот-Николаево-Първомай-Сопот. За съжаление, много малко летни дни позволяват добри условия в често стабилното тракийско поле и е разбираемо, когато се появи хубав ден парапланеристите да нямат желание да се съобразяват със забраните.

Рано или късно трябва да се промени авторитарната логика на държавата и чиновника: "Има парапланерист, има проблем". На предпоследното военно учение, на Сопот на лифта дойде полиция и ни забраниха да се качим дори и за тандемен полет близо до терена от старта до кацалката. Тандемните полети са ми препитание и този ден не само че не изкарах за насъщният, ами не видях никакви самолети около Сопот и Карловското поле, което допълнително ме кара да се съмнявам в смисъла на забраните.
Със или без въздушно пространство и забрани, държавните служители и военните получават своите заплати, но освен да се окопават в своят монопол могат и да се потрудят за по-гъвкавото и ефективно използване на небето, към което всички се стремим.

И накрая един светъл пример от съседна Румъния. Там също има сталинистки сили тип "няма парапланер, няма проблем", все пак разума надделява и са поканили парапланеристи за консултации при оформяне на въздушното пространство около ново летище до Букурещ. Разбрали са че тоталните забрани няма да спрат нарушенията, а е по-добре реално да се намали вероятността от физически сблъсък между безмоторно и моторно летящите.


Ники, приемам критиката ти за заглавието, въпреки, че не такава е била целта ми.
Ако желаеш, може да го редактираш както ти е угодно.

Относно техническите подробности за движението в 3D пространството, както и щенията ни като парапланеристи, тези неща едва ли имат особено значение и тежест пред институциите поради две основни причини.
Първата е, че след като е нарушен закона и парапланерист е навлязъл в контролираното въздушно пространство и събитието е докладвано като АВИАЦИОНЕН ИНЦИДЕНТ, значи в техните разбирания то е такова и личните ни вълнения няма как да го променят.
Втората причина е, че ние като общност по една или друга причина сме в пасивна позиция и не желаем да се организираме и да обясним всички тези неща които си написал по-горе на съответните институции, за да можем да ги убедим в правотата си и да защитим правата си.

Сигурен съм, че много добре знаеш, че за държавите за които говориш, парапланеристите, както и всички останали пилоти преминават през съответната теоретична подготовка, която включва и темата AIR LAW.

В тези държави има създадени организации, които комуникират със съответните институции и отстояват правата на пилотите се ,като са полели съответните ангажименти и ги спазват.

Това, че Пешо или Гошо е решил, че днес е супер за XC и трябва да се изкефи на MAX минавайки от където му скимне, не е израз на свободна воля а на безотговорност, която води до именно такива рапорти със съответните последствия.

Аз отдавна твърдя, че трябва да седнем на една маса с институциите като равни с равни и всеки да изложи своите мотиви и виждания и да се стигне до някакъв разумен и приемлив вариант и за двете страни.

Не е вярно, че институциите не търсят диалог и не са склонни да работят с нашата общност или пък са възприели максимата ''Няма парапланерист, няма проблем''.
Лично съм присъствал на няколко срещи като представител на АСАБ, на които се е говорило за парапланеризъм и не ГВА, а доскорощния председател на БНАК призоваваше за санкции и увеличаването на размера им https://drive.google.com/file/d/1l-YxwT ... sp=sharing
Докато, за съжаление наскоро починалият директор на ГД ГВА Станимир Лешев, заяви, че със санкции няма да се решат тези проблеми и трябвяа първо човек да има самосъзнание и второ, да има диалог. https://drive.google.com/file/d/1fKilvR ... sp=sharing

И така, понеже тази тема периодично си я дъвчем като стара дъвка, което според мен е безпредметно защото решенията не взимаме ние, ако не вземем да се организираме и да заявим какво точно искаме и да покажем, че можем да бъдем достатъчно отговорни, рано или късно ще ни бъдат наложени рестрикции, които на никого няма да му харесат, а по стар български обичай няколко човека ще изгърмят със солидни глоби.

И понеже аз не желая това да стане, за пореден път призовавам да седнем на една маса с ГВА и да изясним всички тези въпроси.

Има официално изпратено писмо към АСАБ, препоръчах то да бъде препратено и към БНАК, за да може да има официални представители на парапланеристката общност на предстоящата среща която по предварителна информация ще бъде на 30.09.2020.
Като имам повече подробности ще ги споделя.

_________________
"Там, където има авиация има дух, има българщина!" Ген. Румен Радев - Президент на България

http://www.skyhike-bg.com


Върнете се в началото
  Профил    +2 / -7 
 
 Заглавие: Re: МИГ 29 срещу парапланер
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 21, 2020 10:15 am 
Offline

Регистриран на: Съб Сеп 14, 2013 1:11 am
Мнения: 219
Местоположение: Бургас
Име: Христо Димитров
Ако някой ще ходи да защитава правата на парапланеристката общност няма да е зле да се гласува във форума кой да отиде. Все пак става въпрос за доста хора, а и въпросът е важен. Мое мнение е, че този човек трябва да напусне срещата при първия намек за дърпане на уши, пълни забрани и тн, ако не се получава смислен диалог да ходят да ни гонят по баирите.

_________________
Skywalk Mint


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -0 
 
 Заглавие: Re: МИГ 29 срещу парапланер
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 21, 2020 12:26 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 05, 2004 4:52 am
Мнения: 2296
Местоположение: Сопот
Име: Николай Йотов
Ицо, проблемите се решават с разум и дискусии, а не с фръцкаме, кой за какво бил виновен и обиден. Предлагам да излъчим двама трима представителя на любителите, професионално занимаващите се като инструктори и тандемни пилоти и хибридите като Иво, които летят и на пара и на безмоторници.
Конкретно предлагам Даниел и Иво.
Въпреки, че позицията ми е споделяна от много пилоти ще съм благодарен ако не ме бутате към подобни срещи и административна работа за "уреждане и легализиране" на парапланеризма. Мисля, че съм по-полезен в други направления, като търсене на нови знания в летенето.

_________________
www.nest.bg


Върнете се в началото
  Профил    +2 / -0 
 
 Заглавие: Re: МИГ 29 срещу парапланер
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 21, 2020 1:38 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
30-ти е Сряда, а аз през седмицата работя. Доста ще е трудно от Варна да отида в София само за една такава среща! Ако може някой, който си е от София да отиде, ще е най-добре...


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: МИГ 29 срещу парапланер
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 22, 2020 4:24 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Юли 15, 2010 9:10 am
Мнения: 721
Местоположение: Дупница
Име: Петьо Кюркчийски
Ники, искам да обърна внимание на няколко неща и да си аргументира позицията.

Първото е, че съм убеден, че на никой от нас не му се занимава с административна работа, но рано или късно ще ни се наложи.
Причината е, че ако ние не се заемем, ще се заеме някой, чиято цел ще бъде чрез административни хватки да въвежда рестрикции и да прибира пари.

Колкото повече "авиационни инциденти" като този има, толкова по-скоро ще стане това.
Освен това от известно време се говори, че в Българското въздушно пространство ще има все-повече място за НАТО-вскки учения, които мисля че ще бъдат с приоритет пред нашите де мераци за свободно летене.

Нещо повече. Дори не е необходимо подобни случки да са реални. Достатъчно е да има само няколко рапорта и ГВА ще бъде "принудена" да вземе мерки.

Случай като този със забраната за полети на Сопот ще станат все по-чести, а ние нищо няма да можем да направим, защото няма кои да ни защитава правата пред институциите.

Ето и сега се изправяме пред проблема кои да ни представлява на въпросната среща и по-големия проблем е какво точно ще представлява и как.

Имаме ли единомислие, имаме ли готови предложения и решения?

Институциите комуникират с институции. Асоциации, клубове и т. Н. И колкото по-голяма е нашата организация, толкова повече тежест ще има.

Така е във всички развити държави където организации като DHV, BHPA, и.т.н разполагат с голяма членска маса и финансов и юридически ресурс.

България няма как да се сравнява с тези държави, но все пак парапланеристи те са най-голямата и бързо развиваща се група сред любителите пилоти, а и най-голямата заплаха за въздушното пространство поради естеството на този вид летене.

Институциите няма да се трогнат от нашите щения и разбирания за свобода и колкото по-безсилни са да ни контролират, толкова по рестеиктивни ще бъдат мерките срещу нас.

Вече няколко пъти сме дискутира ли темата с представителността ни пред институциите и с изискванията на наредба Н1 и дадената в нея възможност да се самоорганизираме и да създадем лице по чл. 5, като ние сами предложим методите по които ще работим, но поради пасивното ни поведение и позицията на изчакване, аз лично се опасявам, че тази възможност скоро няма да съществува.

Разполагаме с всичко необходимо да се организираме и да си отстоява е правата. АСАБ има цялата необходима документация, учебна програма, методика и. Т. Н., които могат да бъдат адаптирани.

Аз в момента превеждам цялата документация на Appi PPG, която също е подходяща за целта.

Можем да обсъдим различни технически решения касаещи безопасността на полетите и присъствието ни във въздушното пространство.
Неколкократно е обсъждано с РВД да бъдат създадени постоянни зони на най-посещаваните стартове, и гражданската и военна авиация да ги избягват.

Относно ХС, също има различн технически решения които могат да бъдат използвани, но трябва добре да се обмисли до каква степен ще са удачни.

Въобще, трябва да се съберем и да говорим, а после да започнем да говорим с институциите на официален език.

Това е моето лично мнение и се базира на това, което съм видял в множество държави, където както ти каза, изтребители, граждански самолети и парапланери летят в един и същи ден и час на едно и също място и никой на никого не пречи.

Аз също предпочитам да съм на акъла ми от преди десетина години и само да съм чувал, че има някакво въздушно пространство някъде си, но това мен не ме засяга, обаче откакто започнах да летя и на други видове хвърчила изискващи разни познания в областта, мисленето ми се промени.

В заключение ще кажа, че ако успеем да се обединим и организираме като общност, ще можем да си отстояваме правата дадени ни от "Чикагската конвенция" и ще можем да летим без да се притеснявам, че ще бъдем преследва и от закона, местата на които летим ще бъдат забранява и, а мероприятията които организираме ще бъдат проваляни.

_________________
"Там, където има авиация има дух, има българщина!" Ген. Румен Радев - Президент на България

http://www.skyhike-bg.com


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -1 
 
 Заглавие: Re: МИГ 29 срещу парапланер
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 22, 2020 7:24 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 12:04 pm
Мнения: 608
Име: Милен Димитров
Skyhiker написа:

Аз в момента превеждам цялата документация на Appi PPG, която също е подходяща за целта.


Това е похвално. Досега са признати само в Иран!
Започнаха от Непал, но и там не ги признаха :)))
Всички четете във ФБ, където преди дни, пилот пита, как да си адаптира APPI лиценза към ДХВ. Много учтиво му отговарят, че може да стане, като изкара ДХВ курс......

_________________
https://www.facebook.com/Paragliding4Fun?ref=hl


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: МИГ 29 срещу парапланер
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 22, 2020 7:29 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 12:04 pm
Мнения: 608
Име: Милен Димитров
https://www.facebook.com/groups/Paragli ... 964858494/

_________________
https://www.facebook.com/Paragliding4Fun?ref=hl


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: МИГ 29 срещу парапланер
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 22, 2020 7:48 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 05, 2004 4:52 am
Мнения: 2296
Местоположение: Сопот
Име: Николай Йотов
Skyhiker написа:
Имаме ли единомислие, имаме ли готови предложения и решения?

Не.
Основната маса парапланеристи не се интересуват от училищата през които са минали, от тандемите или бизнеса на дилърите, туризма. Те просто искат да си летят и да не бъдат занимавани с излишни неща. Ако забранят някой старт ще се преместят на друг. Ако стане непоносимо ще ходят да си харчат парите за летене в някоя друга държава като Македония, Гърция или Турция.
Аз като инструктор мога да говоря на бъдещите ученици за Air Law, но не мога да ставам полицай или проводник на държавни рестрикции и забрани. Нямам време, пари и желание да се занимавам с организиране на другите. Ако ти можеш, тогава продължавай това, което си започнал през АСАБ и APPI. Ако се налага и ни устройва, то ще го приемем.
Ако няма желаещи да представляват свободно летящите пилоти, то нямам нищо против ти да представляваш парапланеристите. Знаеш ни мнението по въпроса, само гледай да не сътвориш някой проблем в желанието си да угодиш и на едните и на другите.
Например, спрягаше се идеята РВД да ползват live tracking-a на парапланеристите за да информират и координират останалите. Това е нож с две остриета, защото ако нещата се извъртят в рестриктивна насока, тогава пилотите ще спрат да ползват live tracking-a, а за мен след случая със загиналият чешки пилот по-важно да има live track , дори и при нарушения и хипотетични вероятности за инциденти, отколкото да го няма. Та, бъди предпазлив със своята свръх инициативност , да не станеш като слон в стъкларски магазин и да станеш виновен и мразен от едната и другата страна.
Също мисля, че ти много приказваш и не можеш да водиш преговори, където трябва да отстояваш позиция, да намираш слабости у противника и да вадиш козове от ръкава в правилният момент. Воденето на преговори е изкуство. Най-често нещата стават с компромиси и от двете страни, но аз още не съм видял желание за отстъпки от ГВА по онези теми дето си ги дъвчехме отдавна - обозначителни знаци на парапланерите ни, задължителни технически прегледи на крилата (все едно ГТП на велосипед), приравняването на училищата и тандемите като авиокомпаниите и учебните центрове.

_________________
www.nest.bg


Върнете се в началото
  Профил    +7 / -0 
 
 Заглавие: Re: МИГ 29 срещу парапланер
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 22, 2020 8:09 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Юли 15, 2010 9:10 am
Мнения: 721
Местоположение: Дупница
Име: Петьо Кюркчийски
niki написа:
Skyhiker написа:
Имаме ли единомислие, имаме ли готови предложения и решения?

Не.
Основната маса парапланеристи не се интересуват от училищата през които са минали, от тандемите или бизнеса на дилърите, туризма. Те просто искат да си летят и да не бъдат занимавани с излишни неща. Ако забранят някой старт ще се преместят на друг. Ако стане непоносимо ще ходят да си харчат парите за летене в някоя друга държава като Македония, Гърция или Турция.
Аз като инструктор мога да говоря на бъдещите ученици за Air Law, но не мога да ставам полицай или проводник на държавни рестрикции и забрани. Нямам време, пари и желание да се занимавам с организиране на другите. Ако ти можеш, тогава продължавай това, което си започнал през АСАБ и APPI. Ако се налага и ни устройва, то ще го приемем.
Ако няма желаещи да представляват свободно летящите пилоти, то нямам нищо против ти да представляваш парапланеристите. Знаеш ни мнението по въпроса, само гледай да не сътвориш някой проблем в желанието си да угодиш и на едните и на другите.
Например, спрягаше се идеята РВД да ползват live tracking-a на парапланеристите за да информират и координират останалите. Това е нож с две остриета, защото ако нещата се извъртят в рестриктивна насока, тогава пилотите ще спрат да ползват live tracking-a, а за мен след случая със загиналият чешки пилот по-важно да има live track , дори и при нарушения и хипотетични вероятности за инциденти, отколкото да го няма. Та, бъди предпазлив със своята свръх инициативност , да не станеш като слон в стъкларски магазин и да станеш виновен и мразен от едната и другата страна.
Също мисля, че ти много приказваш и не можеш да водиш преговори, където трябва да отстояваш позиция, да намираш слабости у противника и да вадиш козове от ръкава в правилният момент. Воденето на преговори е изкуство. Най-често нещата стават с компромиси и от двете страни, но аз още не съм видял желание за отстъпки от ГВА по онези теми дето си ги дъвчехме отдавна - обозначителни знаци на парапланерите ни, задължителни технически прегледи на крилата (все едно ГТП на велосипед), приравняването на училищата и тандемите като авиокомпаниите и учебните центрове.

Ники, много, ама много грешно си разбрал и тълкуваш казаното от мен.
Аз нямам намерение да угаждам на никого и нямам намерение да представлява м никого, освен мен.
Така описваш нещата, че все едно аз съм проблема, само че, не аз съм предизвикал интереса на институциите към нашите дейности.
По принцип търпя критика когато е градивна, но нещата имат граници и няма да позволя на никой да си прави ташак с мен.
Нямам намерение да убеждавам никого в правотата ми или разбиранията ми, както нямам намерение да ставам изкупителна жертва, така че, благодаря за съветите ти, но този път ще се въздържа да се в слушам в тях.
Времето ще покаже....

_________________
"Там, където има авиация има дух, има българщина!" Ген. Румен Радев - Президент на България

http://www.skyhike-bg.com


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -2 
 
 Заглавие: Re: МИГ 29 срещу парапланер
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 22, 2020 8:47 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Фев 28, 2011 9:39 am
Мнения: 333
Местоположение: Казанлък
Име: Николай Стоянов
Не е ли добре да се направи анкета с имена на хора, които да участват в тази среща? Съответно тези с най- много гласове да се явят на тази среща но също така това да не е против волята им. Нека тези които смятат, че познават ситуацията и могат да защитят интересите ни като парапланеристи да се самокандидатират и да бъдат избрани чрез мнозинство.

Поздрави

_________________
http://yahoooooskydance.com
https://www.youtube.com/channel/UCSGoiR72lOMLSLOYCar6oUw

Acro: U-Turn Thriller X3
XC/Hike&Fly: Ozone LM5
XC: Ozone M6
Tandem: Ozone Magnum 2


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: МИГ 29 срещу парапланер
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 22, 2020 9:08 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
Не очаквам да има какъвто и да е напредък на една такава среща направена по повод някакви нарушения. Срещи, на които да се "защитават интереси" както казвате, трябва да се провеждат в спокойни моменти.

Въпреки това мисля, че е добре някой да отиде, най-малкото за да им обясни, че ние полагаме усилия да информираме и да обучаваме пилотите (включително гостите ни от чужбина), но в крайна сметка всеки решава сам за себе си къде да лети...


Върнете се в началото
  Профил    +4 / -0 
 
 Заглавие: Re: МИГ 29 срещу парапланер
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 22, 2020 9:40 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Апр 23, 2006 6:04 pm
Мнения: 1183
Местоположение: Велико Търново
Име: Ивелин Калушков
Аз нямам против да се явя но честно казано на тези гладни времена и на мен не ми се губи работен ден, въпреки всичко ако имам възможност бих отишъл.

_________________
"Успехът не е траен, провалът не е окончателен, важна е волята да продължиш напред!" - сър. Уинстън Чърчил

Independence Dragon 3 M (бяло, черно, червено)/Advance Impress 2+
Aerodyne Massai M (червено, жълто, оранжево)/Advance Impress 2+
Advance Omega 8 - 27 (бяло, жълто, зелено)/Advance Impress 2+

Advance Omega X-Alps - 25 (зелено, бяло, синьо)/Advance Impress 2+

Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: МИГ 29 срещу парапланер
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 22, 2020 10:18 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Юли 15, 2010 9:10 am
Мнения: 721
Местоположение: Дупница
Име: Петьо Кюркчийски
DVD написа:
Не очаквам да има какъвто и да е напредък на една такава среща направена по повод някакви нарушения. Срещи, на които да се "защитават интереси" както казвате, трябва да се провеждат в спокойни моменти.

Въпреки това мисля, че е добре някой да отиде, най-малкото за да им обясни, че ние полагаме усилия да информираме и да обучаваме пилотите (включително гостите ни от чужбина), но в крайна сметка всеки решава сам за себе си къде да лети...

Точно така!

_________________
"Там, където има авиация има дух, има българщина!" Ген. Румен Радев - Президент на България

http://www.skyhike-bg.com


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 39 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов