Като оцелял участник в курса да споделя...
Курса се проведе в рамките на 9 дена. включваше теория и практитака - пет полета кат пилот и още толкова пътник от двата учебни баира, полети от беклемето и от сопот. аз лично направих 8 полета от високо като пилот и 1 като пътник. Имахме лошо време за теория.
Имах леки притеснения дали няма да очиста някой, но горе долу се справих - извадиха късмет пътниците... Едно португалче поора по старта докато си гоних крилото и го влачих след мен ама то слабо и нисичко момченце припкаше с ръчички и питаше кво става и една френска-канадка живеща в хонк конг кацна с парашутиране от 2м меко - тя си беше виновна - кат стана и от косата и нищо не виждах
.
Това което ми хареса - бяхме пилоти от различни култури - португалец, французин, канадка, побългарчен англичнаин и две българчета, всеки с собствения си опит от неговите си условия. Ученето в група с пилоти имащи някакъв опит се интересно. Инструкторите бяха приятна изненада - двама французи, които имат школа в Непал зимите, а летата бичат тандемни полети в Франция, които са и ангажирани в проеката APPI и които се занимават и с акро (не че акрото ме интересува...).
Излитаният и кацанията ни бяха гледани под лупа и видео анализ. Когато някой гледа от страни и има око забелязва много дребни детайли... Отнесох много полезни съвети, нови познания, както и една нова техника за излитане при силен вятър и много знания как да стане летенето по-безопасно. Курса съдържаше доста теория - включително и неща, които не ги пише в букварчетата. Инструкторите включително и Емо тандема определено имаше какво да ни научат. Целия курс премина в приятна атмосфера (като изключим, като не разбрах че ще съм пилот и крилото ми остана долу, а аз и пътника бяхме горе - не беше приятна атмосферата), консумацията на алкохол и други субстанции беше след приключване на полетите. Като цяло ми остават доста неща, които трябва да си подобря в техниката като соло пилот, които просто преди това не съм забелязвал.
като цяло съм много доволен.
Малко се бях заблудил относно лиценза - целта на този лиценз е да даде възможност на пилота да направи 60 полета с други пилоти (най-малко 5 различни) в рамките на две години - изискване за да се яви на изпит за APPI комерсиален пилот - не е лошо като идея.
И сеа за колегите едно филмче. Гледайте колко е щастлив пътника кат кацна - прилича ми на осъден на смърт, който разбира че е помилван. Странни са ми тея реакции
http://youtu.be/Glnq9M29ln4